AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #21 Skrevet 1. mars 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at de som leser venstrevridd propaganda ikke klarer å tenke selv. De bare må fores med fake news. Dette høres ut som en mann som kan tenke selv og gjøre egne refleksjoner. Verre med de som bare leser blindt Anonymkode: 92a61...0f2 Jeg prøver av og til å diskutere dette med folk med dine holdninger, men ofte stopper det ved påstandene. De klarer å aldri å forklare hvorfor dette er propaganda, hva som er feil, hvorfor det er feil og hvorfor man skal stole på deres kilder (som typisk er Youtube og Reddit). Ord som "venstrevridd" og "MSM" er ærlig talt ganske store røde flagg. Anonymkode: 2b078...2fd 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #22 Skrevet 1. mars 2022 Jeg er ikke ekstremt samfunnsengsjert, men får jo med meg det viktigste gjennom å se på nyhetene og lese aviser, kronikker mm. Min eks var helt uinteressert i nyheter, og det er helt ok. Det som ikke var ok, var at han var ekstremt sladrete om mennesker, være seg naboen eller en kjendis. Og opptatt av realityshow, interiør mm. Jeg er helt motsatt, og det ble full kræsj. Anonymkode: c41c8...63d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå