AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Del Skrevet 27. februar 2022 Det påvirker meg såpass mye at jeg har en likegyldighet til den pågående krigen i Ukraina. Hva så om Putin atombomber hele Nato? Da løses i alle fall skjevheten i partnermarkedet mellom kvinner og menn. Er sånn jeg tenker i natt. Anonymkode: 43ee3...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Del Skrevet 27. februar 2022 Ok Anonymkode: 431ca...ee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Del Skrevet 28. februar 2022 Det tenkte jeg i 2012. Så kastet jeg bort et tiår og er fortsatt ikke god nok for sex og kjærlighet. Men hadde jeg brukt det tiåret på noe produktivt så hadde jeg sikkert hatt sex og kjærlighet i bøtter og spann. Mitt tips er å bruke det neste tiåret ditt produktivt, da får du hva du vil ha. Anonymkode: eac7f...483 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det tenkte jeg i 2012. Så kastet jeg bort et tiår og er fortsatt ikke god nok for sex og kjærlighet. Men hadde jeg brukt det tiåret på noe produktivt så hadde jeg sikkert hatt sex og kjærlighet i bøtter og spann. Mitt tips er å bruke det neste tiåret ditt produktivt, da får du hva du vil ha. Anonymkode: eac7f...483 kvinner bestemmer hvem som får sex og kjærlighet Anonymkode: b13a0...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): kvinner bestemmer hvem som får sex og kjærlighet Anonymkode: b13a0...aa2 Feil. Kvinner bestemmer hvem som får tilfeldig sex, med mindre de blir voldtatt og hvis de lever i et likestilt land. Men de bestemmer absolutt ikke hvem som får kjærlighet, og ikke særlig mye ellers heller. Anonymkode: ecfef...079 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Del Skrevet 28. februar 2022 Jeg er kun god nok for sex men ikke kjærlighet.. De mennene jeg virkelig vil noe seriøst med vil kun ha sex ikke noe mer. Anonymkode: e7a4b...8fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er kun god nok for sex men ikke kjærlighet.. De mennene jeg virkelig vil noe seriøst med vil kun ha sex ikke noe mer. Anonymkode: e7a4b...8fb Ja, klassisk sikter for høyt-dame... Anonymkode: 43ee3...ef2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, klassisk sikter for høyt-dame... Anonymkode: 43ee3...ef2 Ikke sant...alltid kvinners feil eller hva? Har du tenkt på at du selv sikter for høyt og derfor ender opp med å ikke få noen? Nei seff ikke for når en mann sliter er det synd på han når det egentlig handler om at han kun går for kvinner laaangt over egen liga. Jekk ned kravene dine så får du lett dame du og. Anonymkode: bbf00...71a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, klassisk sikter for høyt-dame... Anonymkode: 43ee3...ef2 Det er som regel menn som sikter for høyt siden kvinner generelt ser bedre ut enn menn. Anonymkode: ecfef...079 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #10 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er kun god nok for sex men ikke kjærlighet.. De mennene jeg virkelig vil noe seriøst med vil kun ha sex ikke noe mer. Anonymkode: e7a4b...8fb Er du god elsker og innser å du og må bidra til å skape kjærlig relasjon med en du vil satse på, blir da blir den mannen også forelsket i deg og du og han kan bygge et fantastisk kjærlighetsforhold. Anonymkode: 0382a...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #11 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er som regel menn som sikter for høyt siden kvinner generelt ser bedre ut enn menn. Anonymkode: ecfef...079 Egentlig ikke, for dere pynter på sannheten med sminke. Forskjellen er vanvittig enorm. Anonymkode: 43ee3...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #12 Del Skrevet 28. februar 2022 Enda verre Anonymkode: 43ee3...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #13 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er som regel menn som sikter for høyt siden kvinner generelt ser bedre ut enn menn. Anonymkode: ecfef...079 Ja akkurat. Kvinner ser generelt bedre ut. Dvs at en kvinne som er på nivå en mann vil uansett se bedre ut. F eks 4/10 mann og kvinne. Da vil kvinnen se bedre ut selv om de er like bra. Anonymkode: b13a0...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå