Gå til innhold

Hva er egentlig kommunegrått hår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legg inn et bilde som du mener er av kommunegrått hår :) 

Etter å ha googlet ser jeg at jeg med stor sannsynlighet har denne hårfargen. Er den virkelig så stygg som mange mener? Kommunegrått hår er jo omtrent et banneord slik som jeg tolker det 😅

Anonymkode: da34e...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisøren min sa at jeg hadde det, og jeg ble egentlig litt fornærmet for å være ærlig. Har alltid likt hårfargen min, og har fått spørsmål om jeg farger det eller om det er naturlig før av andre frisører. Synes derfor det var litt kjipt denne frisøren bare «du har kommunegråt hår». 🙈 Vel.. Jeg er uenig. 

Anonymkode: fc6fd...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær stolt av kommunefarget hår. Det er så og si umulig å få den fargen på boks eller hos frisøren; det vet jeg, fordi jeg bleket lenge håret og var lei av etterveksten. 

Anonymkode: 549d9...7c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Frisøren min sa at jeg hadde det, og jeg ble egentlig litt fornærmet for å være ærlig. Har alltid likt hårfargen min, og har fått spørsmål om jeg farger det eller om det er naturlig før av andre frisører. Synes derfor det var litt kjipt denne frisøren bare «du har kommunegråt hår». 🙈 Vel.. Jeg er uenig. 

Anonymkode: fc6fd...ae4

De vil jo alle skal farge håret sitt. Jeg får også komplimenter på faren fra andre, men frisøren vil selvfølgelig alltid farge det. 

Jeg skal vente til det faktisk blir grått! 😄

Anonymkode: 2bdff...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig likt lys brunt hår, men brunt hår har mer varme i seg.  Mørk blondt hår er mer nøytralt eller mot kaldt derav kommune grått. Jeg er selv mellom/mørk blond men er helt nøytral. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunefarget, ikke kommunegråt. Det er vel en mørk blond som ikke er lys, men heller ikke brun. Jeg har det selv. 

Anonymkode: fd3ab...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommuneblondt er en asketone nivå 7 ish. Typisk nordisk "lys som barn, mørkere med årene". Jeg har denne fargen selv, og elsker hårfargen min om sommeren når det får lysere solstriper, men tolererer det på vinteren når det ser mer grått ut. Velger å ikke farge det eller bleke det, for håret mitt er tynt og jeg vil ikke miste hår pga kjemikaler. 

Anonymkode: eb8ec...b46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har typisk kommuneblondt aka askeblondt hår. Liker å tilføre det litt varme, så jeg går til frisøren og får et fargeskyll nå og da. Får alltid høre av folk at jeg ser bedre ut med varme toner i håret. Men selv har jeg ingen issues med kommunenblondt hår. Er mange som har det her jeg bor.

Anonymkode: 6dd28...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...