AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Del Skrevet 27. februar 2022 Legg inn et bilde som du mener er av kommunegrått hår Etter å ha googlet ser jeg at jeg med stor sannsynlighet har denne hårfargen. Er den virkelig så stygg som mange mener? Kommunegrått hår er jo omtrent et banneord slik som jeg tolker det 😅 Anonymkode: da34e...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2022 #2 Del Skrevet 27. februar 2022 Det er mellom eller mørk blondt hår. Veldig mange nordmenn som har det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Del Skrevet 27. februar 2022 https://www.minmote.no/skjoennhet/haar/a/wenbkn/se-mette-marits-haarforvandling Anonymkode: 30fb4...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Del Skrevet 27. februar 2022 Frisøren min sa at jeg hadde det, og jeg ble egentlig litt fornærmet for å være ærlig. Har alltid likt hårfargen min, og har fått spørsmål om jeg farger det eller om det er naturlig før av andre frisører. Synes derfor det var litt kjipt denne frisøren bare «du har kommunegråt hår». 🙈 Vel.. Jeg er uenig. Anonymkode: fc6fd...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #5 Del Skrevet 27. februar 2022 Kommunegrått? Har hørt om kommunebrunt - ikke grått Anonymkode: 03cf9...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. februar 2022 #6 Del Skrevet 27. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #7 Del Skrevet 27. februar 2022 Vær stolt av kommunefarget hår. Det er så og si umulig å få den fargen på boks eller hos frisøren; det vet jeg, fordi jeg bleket lenge håret og var lei av etterveksten. Anonymkode: 549d9...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #8 Del Skrevet 27. februar 2022 Dette var det nærmeste jeg fant i farten: Anonymkode: f7cc0...b98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #9 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Frisøren min sa at jeg hadde det, og jeg ble egentlig litt fornærmet for å være ærlig. Har alltid likt hårfargen min, og har fått spørsmål om jeg farger det eller om det er naturlig før av andre frisører. Synes derfor det var litt kjipt denne frisøren bare «du har kommunegråt hår». 🙈 Vel.. Jeg er uenig. Anonymkode: fc6fd...ae4 De vil jo alle skal farge håret sitt. Jeg får også komplimenter på faren fra andre, men frisøren vil selvfølgelig alltid farge det. Jeg skal vente til det faktisk blir grått! 😄 Anonymkode: 2bdff...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2022 #10 Del Skrevet 27. februar 2022 Det er veldig likt lys brunt hår, men brunt hår har mer varme i seg. Mørk blondt hår er mer nøytralt eller mot kaldt derav kommune grått. Jeg er selv mellom/mørk blond men er helt nøytral. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #11 Del Skrevet 27. februar 2022 Kommunefarget, ikke kommunegråt. Det er vel en mørk blond som ikke er lys, men heller ikke brun. Jeg har det selv. Anonymkode: fd3ab...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #12 Del Skrevet 28. februar 2022 Kommuneblondt er en asketone nivå 7 ish. Typisk nordisk "lys som barn, mørkere med årene". Jeg har denne fargen selv, og elsker hårfargen min om sommeren når det får lysere solstriper, men tolererer det på vinteren når det ser mer grått ut. Velger å ikke farge det eller bleke det, for håret mitt er tynt og jeg vil ikke miste hår pga kjemikaler. Anonymkode: eb8ec...b46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #13 Del Skrevet 1. mars 2022 Jeg har typisk kommuneblondt aka askeblondt hår. Liker å tilføre det litt varme, så jeg går til frisøren og får et fargeskyll nå og da. Får alltid høre av folk at jeg ser bedre ut med varme toner i håret. Men selv har jeg ingen issues med kommunenblondt hår. Er mange som har det her jeg bor. Anonymkode: 6dd28...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå