Valerieko Skrevet 27. februar 2022 #1 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg fikk positiv koronatest 8-9 januar (omikron). Jeg kan vel ikke bli smittet igjen nå? Eller har noen av dere opplevd å bli smittet igjen så fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merovingian Skrevet 27. februar 2022 #2 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg var smittet i desember og fikk på nytt igjen i februar. Tror ikke viruset for oss noen «off time» desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 27. februar 2022 #3 Del Skrevet 27. februar 2022 Valerieko skrev (1 time siden): Jeg fikk positiv koronatest 8-9 januar (omikron). Jeg kan vel ikke bli smittet igjen nå? Eller har noen av dere opplevd å bli smittet igjen så fort? Hvordan vet du at du hadde omikron i starten av januar? Hadde du delta i januar og omikron nå så er det derimot veldig vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. februar 2022 #4 Del Skrevet 27. februar 2022 Valerieko skrev (1 time siden): Jeg fikk positiv koronatest 8-9 januar (omikron). Jeg kan vel ikke bli smittet igjen nå? Eller har noen av dere opplevd å bli smittet igjen så fort? Fikk du vite at du hadde omikron? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 28. februar 2022 #5 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) Jeg (vi)hadde delta i november, omikron i januar og har akkurat testet positiv igjen nå. Så jeg (pluss samboer og et av barna) har omikron for andre gang. Vi ble ganske syk i januar. Denne siste runden har vi litt hodepine, oppkast og diare så føles mer som omgangssyke minus kvalme. Endret 28. februar 2022 av Plutselig_gravid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 28. februar 2022 #6 Del Skrevet 28. februar 2022 Det er godt mulig det er omikron BA.1 og omikron BA.2 du har vært smittet med. De er veldig ulike hverandre og WHO har vurdert å gi BA.2 et eget navn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 28. februar 2022 #7 Del Skrevet 28. februar 2022 Sermina skrev (2 minutter siden): Det er godt mulig det er omikron BA.1 og omikron BA.2 du har vært smittet med. De er veldig ulike hverandre og WHO har vurdert å gi BA.2 et eget navn. Ja, det var det legen sa også. At vi sannsynligvis er blitt smittet av 2 typer. Symptomene har i hvert fall vært helt forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg