Gå til innhold

Har et pinlig problem, kan dere hjelpe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

🦜

Anonymkode: b90ac...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Synes det var veldig interessant fakta jeg. 

Vi er jo den eneste arten som har gjort fising til en uting. Det er jo helt naturlig, alle gjør det. Hvorfor er det tabu? 

Hvis nærme!! venner eller kjæreste blir brydd av at jeg fiser så kan de ha det så godt. Selvfølgelig , sitter ikke å fiser ved middagsbordet eller kjempe åpenlyst og i feile situasjoner. Men jeg gidder ikke reise meg fra sofaen for å gå å fise på do, da forsvinner den jo og så kommer den tilbake når du legger deg i sofaen igjen😂 Det værste jeg vet er å gå å holde inne en fis og så kjenner du at det bobler opp i magen!! Æsj. Fikk ønske det var sosialt akseptabelt å slippe fiser. 

Men jeg holder meg selvfølgelig alltid i starten av et forhold, men når du skal flytte inn med han så er det helt sykt hvis du skal gå å holde inn fisen din i ditt eget hjem.

Anonymkode: 7bbbb...16c

Hvordan lukter det hjemme hos deg? 

Anonymkode: d04dc...eef

Skrevet

Endre kostholdet ditt. Jeg spiser lavkarbo. Etter jeg la om kostholdet har jeg nesten aldri luft i magen selv om jeg spiser grønnsaker man vanligvis får luft i magen av.

Anonymkode: dc8a3...105

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

... Hvordan i alle dager skal dette hjelpe TS? 

Anonymkode: 1cef0...4f7

Det er da informasjon som sier noe som en intelligent dyr. Vi mennesker er så opptatt av skam. Kansje vi hadde vært lykkeligere om vi lærte noe om oss selv av dyrene. De er feks ikke redd for å fise eller gå nakne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har ingenting med voksenhet å gjøre men hygiene derimot. Håper virkelig ikke kjærstepar går rundt å promper åpenlyst for hverandre. Jeg kan ikke komme på noe mer avtennende eller flaut. Uansett om jeg har vært med partner i 15 år eller ei. 

Anonymkode: 3a284...6ea

Har ingenting med voksenhet å gjøre, men hygiene har det?😂 nei, kjære vene. Jeg og samboer promper åpenlyst foran hverandre ja- og det er helt greit. Det er naturlig, og ganske farlig å holde igjen faktisk.

Skrevet
KristinF skrev (1 minutt siden):

Har ingenting med voksenhet å gjøre, men hygiene har det?😂 nei, kjære vene. Jeg og samboer promper åpenlyst foran hverandre ja- og det er helt greit. Det er naturlig, og ganske farlig å holde igjen faktisk.

Med lyd OG LUKT?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med lyd OG LUKT?

Ja???

Skrevet
KristinF skrev (26 minutter siden):

Ja???

🤢

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

🤢

Voks opp. Dere bæsjer kanskje ikke i på samme do etterhverandre heller dere? Eller bæsjer dere i det hele tatt?

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt TS og synes også det er helt sykt at par går rundt og slipper luft sammen til vanlig. Jeg hadde mistet TOTALT tenningen på samboer dersom han satt og prompet i stua mens vi så på film, og han hadde gjort det samme med meg. Vi har faktisk snakket mye om dette og begge er enige i at det bare tyder på dårlige manerer. Hos oss går man på toalettet for å slippe luft, eventuelt «lufter hunden litt i hagen». Vi ser også på det som en selvfølge å åpne vinduet på toalettet etter bruk og sørge for at partneren ikke går rett inn etter at man har hatt avføring. Jeg har løst «luftutfordringen» med å spise mindre måltider (det hjelper for meg), øke kardiotrening og sørge for at jeg ikke sluker mat når jeg spiser. Noen ganger kan jeg også gå og legge meg før han dersom magen er litt i ulage og da kan jeg gjerne ligge der for meg selv og slippe ut luft med åpent vindu. Lukt har jeg ekstremt sjeldent, og lyden kan dempes ved bruk av stringtruse. 

Anonymkode: a96c9...1cc

Skrevet

Du må rett og slett bo med en partner som synes det er greit med promp. Selv promper jeg mye og har en partner som også promper. Vi er ikke så fin på det og bruker til og med å konkurrere om hvem som har den største prompen. 

Anonymkode: a6ff8...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...