AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 For og gjøre det kort så handler det om flatulens. Jeg har vært singel lenge og bodd alene litt for lenge. Så jeg har slippet både gasser ut i fri luft og magesyre opprop og ikke tenkt mer over det. Nå skal jeg bli samboer og hver gang vi er sammen må jeg holde disse gassene/ mageropene inne såpass at jeg etter vårt samvær har vondt alle deler av kroppen. Jeg prøver og trene f.eks i lukkemuskelen i endetarmen men det kommer gjerne litt likevel. Ikke lukt men en liten lyd og da må jeg skynde meg og hoste samtidig så det ikke blir merkbart. Har dere noe tips? Må jeg bare innse at singellivet er det beste eller finnes det håp? Anonymkode: d04dc...eef
nisselue Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Gass har ikke noe med lukkemuskelen å gjøre. Hva du spiser er derimot nesten alltid synderen. 6
lillevill Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For og gjøre det kort så handler det om flatulens. Jeg har vært singel lenge og bodd alene litt for lenge. Så jeg har slippet både gasser ut i fri luft og magesyre opprop og ikke tenkt mer over det. Nå skal jeg bli samboer og hver gang vi er sammen må jeg holde disse gassene/ mageropene inne såpass at jeg etter vårt samvær har vondt alle deler av kroppen. Jeg prøver og trene f.eks i lukkemuskelen i endetarmen men det kommer gjerne litt likevel. Ikke lukt men en liten lyd og da må jeg skynde meg og hoste samtidig så det ikke blir merkbart. Har dere noe tips? Må jeg bare innse at singellivet er det beste eller finnes det håp? Anonymkode: d04dc...eef Det vil komme en tid der dere må slutte å være flau over promping når man bor sammen. Tror dessverre folk har hatt luft i magen så lenge vi har gått på jorden. Og visste du at noen apekatt-arter faktisk liker prompelyder og føler seg trygge av det? 🙌 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 lillevill skrev (1 time siden): Det vil komme en tid der dere må slutte å være flau over promping når man bor sammen. Tror dessverre folk har hatt luft i magen så lenge vi har gått på jorden. Og visste du at noen apekatt-arter faktisk liker prompelyder og føler seg trygge av det? 🙌 ... Hvordan i alle dager skal dette hjelpe TS? Anonymkode: 1cef0...4f7 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #5 Skrevet 27. februar 2022 Så fisefine vi var her da. Det heter PROMP. Prøv å gjør endringer i kostholdet, det fungerte for meg. Og spis mindre porsjoner! Kanskje det er noen matvarer du blir verre av enn andre? Anonymkode: 637bb...6e8 2
KristinF Skrevet 27. februar 2022 #6 Skrevet 27. februar 2022 Når dere blir voksne så blir dere vant til å fise foran hverandre
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #7 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fisefine vi var her da. Det heter PROMP. Prøv å gjør endringer i kostholdet, det fungerte for meg. Og spis mindre porsjoner! Kanskje det er noen matvarer du blir verre av enn andre? Anonymkode: 637bb...6e8 Spiser omtrent bare grønnsaker og frukt. Det heter flatulens, promping sier man dersom man ikke har klasse. Anonymkode: d04dc...eef 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #8 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spiser omtrent bare grønnsaker og frukt. Det heter flatulens, promping sier man dersom man ikke har klasse. Anonymkode: d04dc...eef Kanskje du må jobbe litt med egne holdninger også. Men skjønnet at det er flaut. Jeg snudde kostholdet ganske opp ned på grunn av dette, og vet du hva, av og til så fiser jeg uansett. Men det hjelper å vite hva magen reagerer på så kan du ta litt hensyn til det selv om du ikke trenger å gå full nazi. Det kan også ha med nervøsitet å gjøre også, så ikke stress alt for mye, også kan det være bra med litt fysisk aktivitet. Anonymkode: 12e41...42f 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #9 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spiser omtrent bare grønnsaker og frukt. Det heter flatulens, promping sier man dersom man ikke har klasse. Anonymkode: d04dc...eef At du omtrent bare spiser grønnsaker og frukt kan ha en stor rolle i hvorfor du har så mye luft i magen. Kan også være at du har IBS, og da er det visse grønnsaker og frukter du ikke kan spise. Anonymkode: fd19b...59e 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #10 Skrevet 27. februar 2022 Du har ikke litt intoleranse mot melk eller lignende da om du drikker det? Kan ofte bli mye luft i magen hos meg når jeg drikker melk, spiser is eller lignende. Jeg tåler melk, men jeg tåler ikke litervis av det.. da får jeg store luftsmerter og har en sjelden gang fått sinnsyke diaresmerter hvor hele tarmen tømmer seg, og jeg sitter skjelvende på do! Usjj.. Bønner og enkelte andre grønnsaker gir ekstremt mye luft. "Noen grønnsaker gir typisk mer luft i magen enn andre, og blant dem er blomkål, rosenkål, løk, hvitløk, sukkererter, sopp, søtpotet, belgvekster og asparges." Anonymkode: b3010...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #11 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Spiser omtrent bare grønnsaker og frukt. Det heter flatulens, promping sier man dersom man ikke har klasse. Anonymkode: d04dc...eef Hva med fising? Anonymkode: bbd21...559 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #12 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med fising? Anonymkode: bbd21...559 Satt og spiste nå, nå ble hele middagen ødelagt! Anonymkode: d04dc...eef
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #13 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Satt og spiste nå, nå ble hele middagen ødelagt! Anonymkode: d04dc...eef 😂😂😂håper midddagen din ikke inneholder erter. Det er fisemiddel. Anonymkode: bbd21...559 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #14 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😂😂😂håper midddagen din ikke inneholder erter. Det er fisemiddel. Anonymkode: bbd21...559 😬😶 nei det gjør den heldigvis ikke. Det er ikke noe og le av. Hadde brukt en hel time på forberedelsene. Anonymkode: d04dc...eef
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #15 Skrevet 27. februar 2022 KristinF skrev (3 timer siden): Når dere blir voksne så blir dere vant til å fise foran hverandre Har ingenting med voksenhet å gjøre men hygiene derimot. Håper virkelig ikke kjærstepar går rundt å promper åpenlyst for hverandre. Jeg kan ikke komme på noe mer avtennende eller flaut. Uansett om jeg har vært med partner i 15 år eller ei. Anonymkode: 3a284...6ea 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #16 Skrevet 27. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har ingenting med voksenhet å gjøre men hygiene derimot. Håper virkelig ikke kjærstepar går rundt å promper åpenlyst for hverandre. Jeg kan ikke komme på noe mer avtennende eller flaut. Uansett om jeg har vært med partner i 15 år eller ei. Anonymkode: 3a284...6ea Flatulens har NULL med hygiene å gjøre Anonymkode: dfc93...944 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #17 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spiser omtrent bare grønnsaker og frukt. Det heter flatulens, promping sier man dersom man ikke har klasse. Anonymkode: d04dc...eef Så fisefin du var, da. Anonymkode: e138c...591 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #18 Skrevet 28. februar 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Spiser omtrent bare grønnsaker og frukt. Anonymkode: d04dc...eef Der har du i alle fall årsaken til problemet ditt og vet hvordan du kan løse det. Anonymkode: 6251e...946 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #19 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ingenting med voksenhet å gjøre men hygiene derimot. Håper virkelig ikke kjærstepar går rundt å promper åpenlyst for hverandre. Jeg kan ikke komme på noe mer avtennende eller flaut. Uansett om jeg har vært med partner i 15 år eller ei. Anonymkode: 3a284...6ea Jeg hadde ikke kunnet være i et forhold hvis vi ikke hadde kunnet prompe i nærheten av hverandre. Det er så vondt å måtte holde seg, man får så vondt i magen, klarer ikke slappe av. Det er sånn jeg føler det når jeg er på venninneturer og bor på samme hotellrom, f.eks. Det er et mareritt, ligger våken hele natten og holder meg, livredd for å prompe i søvne fordi jeg kjenner jeg har mye luft i magen. Nei, i et forhold skal man kunne slappe av sammen! Og da må promping være lov. Anonymkode: 11a40...0c7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #20 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): ... Hvordan i alle dager skal dette hjelpe TS? Anonymkode: 1cef0...4f7 Synes det var veldig interessant fakta jeg. Vi er jo den eneste arten som har gjort fising til en uting. Det er jo helt naturlig, alle gjør det. Hvorfor er det tabu? Hvis nærme!! venner eller kjæreste blir brydd av at jeg fiser så kan de ha det så godt. Selvfølgelig , sitter ikke å fiser ved middagsbordet eller kjempe åpenlyst og i feile situasjoner. Men jeg gidder ikke reise meg fra sofaen for å gå å fise på do, da forsvinner den jo og så kommer den tilbake når du legger deg i sofaen igjen😂 Det værste jeg vet er å gå å holde inne en fis og så kjenner du at det bobler opp i magen!! Æsj. Fikk ønske det var sosialt akseptabelt å slippe fiser. Men jeg holder meg selvfølgelig alltid i starten av et forhold, men når du skal flytte inn med han så er det helt sykt hvis du skal gå å holde inn fisen din i ditt eget hjem. Anonymkode: 7bbbb...16c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå