Auroraborealiset Skrevet 27. februar 2022 #1 Del Skrevet 27. februar 2022 Vi har fire barn som har/er smittet med corona. Jeg og mannen min fikk symptomer på covid på onsdag og har hatt akkurat samme symptomer. Derfor har vi bare venta på positiv test og levd som vanlig. Jeg har kyssa på han og delt seng med han siden vi begge kjente på symptomer og visste at vi hadde det. I går fikk mannen min og det siste barnet positiv hurtigtest, men min er like skinnende hvit i dag. Hvorfor får jeg ikke utslag på test? Noen andre som har opplevd liknende? Jeg skal ta pcr test i morgen for jeg vil ha det registrert siden jeg ikke er vaksinert, og derfor irriterer det meg litt at jeg ikke får utslag når jeg vet at jeg er smittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crema Skrevet 27. februar 2022 #2 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg fikk tre negative tester på rad før jeg til slutt svabret halsen i tillegg til nesa (hjemmetest). Positivt resultat umiddelbart. Fikk råd av en kollega som også testa negativt til hun testet fra hals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. februar 2022 #3 Del Skrevet 27. februar 2022 Symptomer (vond hals) fra natt til fredag. "Visste" det var Covid pga nærkontakter. -Fredag: Negative tester både fra nese og nese/svelg. -Lørdag: Negativ test fra nese, positiv test fra nese/svelg. -Søndag: Positive tester både fra nese og nese/svelg. Der kan altså ta tid å få positiv test fra kun nese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroraborealiset Skrevet 27. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg har svebret både nese og hals og tatt test morgen og kveld i halvanna uke nå. Like negativ. Det rare er at jeg begynner å føle meg mye bedre, for nå er jeg på dag fem med sykdom. Skjønner ikke noen ting 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hkk Skrevet 27. februar 2022 #5 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg fikk symptomer 5 dager etter mitt barn som var positiv. Så følte jeg meg bra igjen etter 3 dager og fortsatt negative tester. Så kom sår hals tilbake med tett nese dag 11, tydelig positiv test. Så 11 dager etter mitt barn tok det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroraborealiset Skrevet 27. februar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 27. februar 2022 Hkk skrev (20 minutter siden): Jeg fikk symptomer 5 dager etter mitt barn som var positiv. Så følte jeg meg bra igjen etter 3 dager og fortsatt negative tester. Så kom sår hals tilbake med tett nese dag 11, tydelig positiv test. Så 11 dager etter mitt barn tok det her Okei, takk for svar Ikke så lett å skjønne seg på det viruset her. Får håpe det slår ut på pcr, hvis ikke så får jeg bare fortsette å teste frem til at jeg blir helt frisk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celmarith Skrevet 27. februar 2022 #7 Del Skrevet 27. februar 2022 Når ungene her hjemme hadde det, ble jeg aldri smittet. Jeg satt i karantene i 3 uker mens ungene fikk det en etter en. Testet hver dag med hjemmetest i denne perioden, pluss at jeg hadde to negative pcr tester i denne perioden. Jeg var også sikker på at jeg var smittet pga symptomer, men jeg var nok aldri det. Dette var i desember. Nå testet jeg positivt på fredag etter at to kollegaer ble smittet, og fremdeles var på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 27. februar 2022 #8 Del Skrevet 27. februar 2022 Hark opp litt slim før du svabrer hals og nese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroraborealiset Skrevet 28. februar 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 28. februar 2022 Oppdatering: i dag våknet jeg opp med masse slim i halsen og hoste. Fikk svak men tydelig strek på testen. Dag 6 med symptomer, så det tok sin tid å få to streker 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg