AttilaTheHun Skrevet 27. februar 2022 #1 Del Skrevet 27. februar 2022 Alt mulig fra ungdomsåra. Kan være fra tiden du gikk på skole og ellers i livet. Kan være alt fra morsomt-skummelt. Del i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg ble utestengt og mobbet. Anonymkode: 8c03f...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 27. februar 2022 #3 Del Skrevet 27. februar 2022 AttilaTheHun skrev (31 minutter siden): Alt mulig fra ungdomsåra. Kan være fra tiden du gikk på skole og ellers i livet. Kan være alt fra morsomt-skummelt. Del i vei Det er vanlig at TS begynner vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 27. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 27. februar 2022 bullehurk skrev (3 minutter siden): Det er vanlig at TS begynner vet du Jeg stjal en bil engang nedi oslo sentrum. Ble jaget av politi og ble tatt med ned til politistasjonen, fikk juling hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #5 Del Skrevet 27. februar 2022 Mora mi lurte på hvorfor jeg bare satt inne på PC-en i stedet for å være ute med de andre i klassen. Greide aldri å fortelle henne at det var fordi ingen av dem var interesserte i å ha meg med 🙄 Anonymkode: bd9be...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå