AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #21 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 20 minutter uten kontrast og 40 med, da stopper de maskinen og gir deg kontrast hvis du skal ha det. Ja, hjerneblødning. Anonymkode: 8fbcc...1c2 Uff da. Var det haste-MR innlagt på sykehuset du hadde da? TS Anonymkode: bba4c...105
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #22 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min erfaring er at noen MR maskiner lager høyere lyd enn andre. Men ja, det bråker ganske bra. Det står et nummer i innkallingen som du kan ringe hvis du har spørsmål. Ta kontakt med dem på forhånd og nevn dette med lyden eller andre ting du tenker på. Hvis det skulle være slik at sykehuset har flere ulike maskiner kan det hende at en av dem er litt bedre for deg enn en annen. Kanskje du kan få ekstra ørepropper e.l. Jeg har klaustrofobi har alltid blitt hjulpet på en god måte (i alle fall de siste 15 årene). Det gjelder å kommunisere sine behov. Dette skal nok gå veldig bra! Anonymkode: 01d37...315 Jeg tar med mine egne ørepropper for sikkerhets skyld. Ser det an på mandag om jeg skal ringe og spørre litt mer. Anonymkode: bba4c...105
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #23 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fikk du sobril, eller tok du selv før du dro? Anonymkode: bba4c...105 Ikke meg du spør heller, men jeg fikk beroligende av fastlegen da hun så jeg ble litt grønn i ansiktet da hun sa jeg måtte i MR. Jeg var sjeleglad for det, for meg var det utrolig forskjell med og uten beroligende. (Dette var ikke av hodet, da). Stedet jeg tok MR ved (Unilabs) tilbød ikke beroligende. Jeg har gjort det to ganger. Den ene gangen bråkte det mye, muligens virket ikke radioen særlig godt den gangen. Anonymkode: dfd3f...d70 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå