Maskinfører Skrevet 26. februar 2022 #21 Del Skrevet 26. februar 2022 Tennplugg flatt batteri etc (Scooter) sjekk oljetank under sete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 26. februar 2022 #22 Del Skrevet 26. februar 2022 Skybe skrev (Akkurat nå): Gammel bensin i flotørkammeret / forkasseren kan er lite effektivt til start når sykkelen har stått lenge utan å vera i bruk. Løse tappeskruen å tappe ut litt bensin, men sørg for at sykkelen helst står ute så du unngår søl i, og hold gjerne en klut under så samler opp bensinen. Eit alernativ er å forsøke å trille sykkelen igang. Eller skru ut pluggen og gi den en kork ny bensin rett i sylinderen.. Eller gi den en dusj med startgass.. Det er mange alternativer, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 26. februar 2022 #23 Del Skrevet 26. februar 2022 Oppgitt78 skrev (1 minutt siden): Eller skru ut pluggen og gi den en kork ny bensin rett i sylinderen.. Eller gi den en dusj med startgass.. Det er mange alternativer, egentlig. Ja, mange alternativ, men en forutsettningen er at ein har "litt" kompetanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 26. februar 2022 #24 Del Skrevet 26. februar 2022 Skybe skrev (Akkurat nå): Ja, mange alternativ, men en forutsettningen er at ein har "litt" kompetanse. Selvsagt. For å kunne gi gode råd til ts, så hadde det vært en fordel om vi visste litt mer om hva slags moped det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #25 Del Skrevet 26. februar 2022 Oppgitt78 skrev (5 minutter siden): Selvsagt. For å kunne gi gode råd til ts, så hadde det vært en fordel om vi visste litt mer om hva slags moped det er snakk om. Kisbee Peugeot 2017 modell Anonymkode: ba10d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #26 Del Skrevet 27. februar 2022 Hadde 2 korker med kodens fjerner i går , tror ikke det har hjulpet så mye. .. men sånn høres mopeden hennes ut, og kick start virke heller ikke. Men den lyser svakt. IMG_1956.MOV Anonymkode: ba10d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 27. februar 2022 #27 Del Skrevet 27. februar 2022 Har den bare stått og ikke vert brukt, kan bensinen ha mistet litt futt. Prøv å fyll opp tanken igjen, om det er plass, og lad batteriet. Det skulle ha startet når det er strøm nok til å tørne motor rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 27. februar 2022 #28 Del Skrevet 27. februar 2022 Litt av problemet med slike scootere er at det meste er gjemt bak plastdeksler. Men se etter luftinntaket, og gi den noen korte dusjer med startgass der samtidig som den kinnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #29 Del Skrevet 27. februar 2022 Oppgitt78 skrev (2 timer siden): Litt av problemet med slike scootere er at det meste er gjemt bak plastdeksler. Men se etter luftinntaket, og gi den noen korte dusjer med startgass der samtidig som den kinnes. Ja, jeg skjønte det. Må nok få bort plastdekslene Anonymkode: ba10d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #30 Del Skrevet 27. februar 2022 tdm900 skrev (4 timer siden): Har den bare stått og ikke vert brukt, kan bensinen ha mistet litt futt. Prøv å fyll opp tanken igjen, om det er plass, og lad batteriet. Det skulle ha startet når det er strøm nok til å tørne motor rundt. Ja , jeg må sikkert tappe forgasseren og topplade batteriet. Anonymkode: ba10d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #31 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja , jeg må sikkert tappe forgasseren og topplade batteriet. Anonymkode: ba10d...fc7 Ta tennpluggene ut og tørk dem. Se på youtube. Anonymkode: 1c9a4...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #32 Del Skrevet 27. februar 2022 Bensinen mister ikke futten så kjapt. Vil si det er tennpluggen siden starteren sviver fint. Anonymkode: 18c99...c32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #33 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Bensinen mister ikke futten så kjapt. Vil si det er tennpluggen siden starteren sviver fint. Anonymkode: 18c99...c32 Tennpluggen er kanskje blitt våt?? Anonymkode: ba10d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #34 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tennpluggen er kanskje blitt våt?? Anonymkode: ba10d...fc7 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta tennpluggene ut og tørk dem. Se på youtube. Anonymkode: 1c9a4...7e7 Ja , jeg skal se om jeg finner video på you tube 😊👍 Anonymkode: ba10d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 28. februar 2022 #35 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja , jeg skal se om jeg finner video på you tube 😊👍 Anonymkode: ba10d...fc7 Manual finner du her: Removal Of The Spark Plug; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #36 Del Skrevet 28. februar 2022 Lad batteri og bruk startgass. Spør på facebook om noen i nabolaget evt. kan hjelpe. Garantert noen som kan hjelpe. Tar jo 10 minutter å få fikset dette. Dropp kondensfjerner. Det er meget sjeldent noe vits. skaper bare tull i forgasser blir det stående. Anonymkode: cb0f4...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #37 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lad batteri og bruk startgass. Spør på facebook om noen i nabolaget evt. kan hjelpe. Garantert noen som kan hjelpe. Tar jo 10 minutter å få fikset dette. Dropp kondensfjerner. Det er meget sjeldent noe vits. skaper bare tull i forgasser blir det stående. Anonymkode: cb0f4...0b6 Hadde litt kondensfjerner i , for sent nå. Men jeg har vært på Biltema og kjøpt lader, jeg skal topplade den, og vil prøve og tørke litt av tennpluggene. Anonymkode: ba10d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå