Gjest BethD Skrevet 26. februar 2022 #1 Del Skrevet 26. februar 2022 Og jeg aner ikke når jeg kan forvente at vi andre får det? OM vi får det. Han testet positivt igår, men hadde symptom på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 26. februar 2022 #2 Del Skrevet 26. februar 2022 (endret) Etter 1-1,5 uke Endret 26. februar 2022 av Kaktusogsol Add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majkin Skrevet 26. februar 2022 #3 Del Skrevet 26. februar 2022 Just now, BethD said: Og jeg aner ikke når jeg kan forvente at vi andre får det? OM vi får det. Han testet positivt igår, men hadde symptom på torsdag. Min eldste fikk korona for snart 4 uker siden, jeg og minsten ble ikke smitta.tror dette er veldig individuelt. Jmin eldste var heller aldri "syk" foruten litt vondt i halsen og hodepine én dag.. Håper det går like fint med dere, masse god bedring ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2022 #4 Del Skrevet 26. februar 2022 Kaktusogsol skrev (1 minutt siden): Det får dere sikkert Ja jeg har jo hørt om de som ikke blir smittet selv om de bor sammen med den som er smittet så det er jo ikke godt å si 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2022 #5 Del Skrevet 26. februar 2022 Majkin skrev (1 minutt siden): Min eldste fikk korona for snart 4 uker siden, jeg og minsten ble ikke smitta.tror dette er veldig individuelt. Jmin eldste var heller aldri "syk" foruten litt vondt i halsen og hodepine én dag.. Håper det går like fint med dere, masse god bedring ❤️ Tusen takk❤️ Han har ikke feber og er fin i formen,men er forkjølt med vondt i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 26. februar 2022 #6 Del Skrevet 26. februar 2022 Her gikk det slag i slag. Først storesøster, 4 dager etter pappaen, 3 dager etter det lillesøster, 4 dager etter det meg. Så i løpet av 14 dager var vi ferdige. Ingen ble kjempesyke. Mild influensa men litt ekstra sliten og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. februar 2022 #7 Del Skrevet 26. februar 2022 Kaktusogsol skrev (10 minutter siden): Etter 1-1,5 uke Det er lenge, man kan få symptomer etter 2-3 dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2022 #8 Del Skrevet 26. februar 2022 Djungelvrål skrev (25 minutter siden): Det er lenge, man kan få symptomer etter 2-3 dager. Syns også det var litt lenge,spesielt siden vi bor sammen og er oppi hverandre hele tiden. Men jeg aner jo egentlig ikke så derfor jeg spør 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 26. februar 2022 #9 Del Skrevet 26. februar 2022 BethD skrev (1 minutt siden): Syns også det var litt lenge,spesielt siden vi bor sammen og er oppi hverandre hele tiden. Men jeg aner jo egentlig ikke så derfor jeg spør 😅 Her tok det hvertfall 11 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turid truseløs Skrevet 26. februar 2022 #10 Del Skrevet 26. februar 2022 Yngste testet positivt på lørdages kveld, jeg og eldste testet positivt torsdag morgen. Så ca 4,5 døgn tokndet hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2022 #11 Del Skrevet 26. februar 2022 Kaktusogsol skrev (10 minutter siden): Her tok det hvertfall 11 dager Ja det er jo veldig varierende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 27. februar 2022 #12 Del Skrevet 27. februar 2022 Mini fikk positiv test sist tirsdag, jeg fikk positiv test i går 11 dager etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 27. februar 2022 #13 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg fikk positiv idag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg