AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #21 Skrevet 27. februar 2022 Takk for svar ❤️ Jeg er fremdeles dårligform og bare ligger så tviler på at jeg kommer meg på jobb i morgen. Anonymkode: 8e313...c39
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #22 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar ❤️ Jeg er fremdeles dårligform og bare ligger så tviler på at jeg kommer meg på jobb i morgen. Anonymkode: 8e313...c39 Da holder du deg hjemme. God bedring Anonymkode: 70708...768
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #23 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar ❤️ Jeg er fremdeles dårligform og bare ligger så tviler på at jeg kommer meg på jobb i morgen. Anonymkode: 8e313...c39 Hold deg hjemme! Du blir ikke raskere frisk av å presse deg på jobb for tidlig! Jeg fikk covid tirsdag 22. og jeg er i elendig form enda. Har fortsatt kroppsverk, kraftig hoste, lite matlyst, svimmel og uvel. Jeg skal ikke på jobb i morgen. God bedring! ❤️ Anonymkode: f5c18...651
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #24 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar ❤️ Jeg er fremdeles dårligform og bare ligger så tviler på at jeg kommer meg på jobb i morgen. Anonymkode: 8e313...c39 Da er det vel bare til å ikke gå på jobb. Ikke verre enn det. Anonymkode: 60bef...4eb
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #25 Skrevet 27. februar 2022 Man faker ikke feber. Hat du feber så har du det. Da sier du til arbeidsgiver at du er dårlig og må være hjemme. Noen har øreverk uten feber og tålelige smerter. De orker jobb også👏👏. Når jeg får øreverk er det feber og det kjennes ut som noen misshandler ørene mine. Det er så vondt at jeg gråter. Ingen vil ha meg på jobb i en slik forfatning. Det er lov å bli SYK selv om andre ikke får plagsomme symptomer på samme sykdom Anonymkode: 67ee9...7eb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #26 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 14.41): Hold deg hjemme! Du blir ikke raskere frisk av å presse deg på jobb for tidlig! Jeg fikk covid tirsdag 22. og jeg er i elendig form enda. Har fortsatt kroppsverk, kraftig hoste, lite matlyst, svimmel og uvel. Jeg skal ikke på jobb i morgen. God bedring! ❤️ Anonymkode: f5c18...651 Takk det samme ❤️ Nå begynner det å bli kritisk på jobb. Jeg er i barnehage, flere har blitt smittet. Mulig de må stenge tidligere eller stenge hele avdelingen. Det snakkes også om at de må stenge for alle som ikke har samfunnskritisk jobb 😩 jeg blir redd for at jeg ikke skal bli frisk fort nok. Det er krise både for jobb og foreldrene 😔 Anonymkode: 8e313...c39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå