Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 jeg bruker underlagskrem hver dag (er dessverre avhengig av "perfekt" hud da min egen hudtone er veldig ujevn :D) noen flere som bruker underlagskrem her og hvilket merke isåfall jeg bruker facefinity 01 fra max factor, den har en herlig konsistens og er skikklig lys :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Bruker ikke ofte slik krem, bare når jeg føler med skikkelig guffen om morgenen og til fest! Bruker Seamless Make-up fra Max Factor. Synes at den er kjempefin fordi den er så flytende og trekker godt inn i huden. Dessuten passer den ene nyansen perfekt til mine farger. Har også brukt en type fra Loreal som var ganske bra, men kommer ikke på hva den heter. På min hud ble den litt "tørr", slik at den så ut som pudder, det vil jeg ikke ha. Max Factor er det merket jeg er mest fornøyd med. Både prisen og kvaliteten passer meg bra. Men det skal nevnes at jeg har nesten problemfri hud da. Muligens er det vanskeligere for de som sliter med urenheter eller veldig tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Estee lauder har skikkelige gode fundation. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Er veldig fornøyd m "stiften" til Dior da den er "hvit" nok. Billigmerkers foundation "trekker" fuktigheten ut av huden synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 Christian Dior fører en nydelig foundation kalt "Teint Diorlight" som smelter på huden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2002 #6 Del Skrevet 14. oktober 2002 har prøvd den!!! Den er en hyldest til oss Make up junkies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #7 Del Skrevet 14. oktober 2002 fælt så dere skryter av stiften til dior da :D får vel prøve den jeg da! :D hva koster den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2002 #8 Del Skrevet 14. oktober 2002 Husker ikke, men den er drøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. oktober 2002 #9 Del Skrevet 14. oktober 2002 "Teint Diorlight" er ikke stift, men flytende foundation. Prisen ligger rundt 200 kr og er super- drøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #10 Del Skrevet 14. oktober 2002 Er denne med eller uten olje? Tåler ikke de med olje... Eva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 15. oktober 2002 #11 Del Skrevet 15. oktober 2002 Er Teint Diorlight fra Christian Dior i en blank rund flaske med blått lokk??? Har en veninne som har en slik og hun skryter fælt. Kanskje jeg må prøve den, min gamle er snart tom. Bruker selv en lett fondation fra Lancome, husker ikke hva den heter, men den er lett å få jevn og ser naturlig ut. Helt ok! PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #12 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg bruker den hvite fra Star Gazer, den er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. oktober 2002 #13 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det stemmer det, ping pong Foundationen er olje- fri, og passer bra til fet hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 16. oktober 2002 #14 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg bruker Double perfection fluide fra Chanel. Den er utrolig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå