Gå til innhold

Fjern en rollefigur fra en tv serie

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

ThereGoesBob skrev (10 timer siden):

Han låvenissefyren Bent Leikvoll som alltid dukker opp igjen gang på gang...

Den beste!

Anonymkode: 8367f...4cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Arthur i kongen av queens 😄 Han er jo en del av historien sånn at det skal bli rare situasjoner, men jeg misliker han så mye. Rachel Berry i Glee, og han creepy læreren deres (husker ikke navnet) Og Tara Knowles, kona til jax i sons of anarchy, men jeg liker skuespilleren, elsket henne i Billions selv om jeg også hater henne der :P 

Anonymkode: 9d3c6...35a

Ta bort Jax fra Sons of Anarchy, så kunne de kanskje laget en bra serie ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da hadde det ikke vært like morsomt.

Hun gir vel fra seg alle billetter ut uansett 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walter i syv søstre, The Governor i the walking dead, Negan i samme serie. De skal vel tilføre noe, men det blir altfor mye og seriene mister litt av sin opprinnelige handling synes jeg. Alle de ulike damene til Ross i friends var kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneips skrev (1 time siden):

Walter i syv søstre, The Governor i the walking dead, Negan i samme serie. De skal vel tilføre noe, men det blir altfor mye og seriene mister litt av sin opprinnelige handling synes jeg. Alle de ulike damene til Ross i friends var kjedelige.

Er Walter han rike som er sammen med hun fisefine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sneips skrev (1 time siden):

Walter i syv søstre [...]Alle de ulike damene til Ross i friends var kjedelige.

Walter!!? Da hadde vi gått glipp av den episke scenen hvor Nelly dytter Walter fra broen under broåpningen i siste episode, og  tar med seg Nelly i fallet!

Og ja, hun der Rachel som Ross var sammen med en stund var ganske kjedelig, så hun kunne de ha droppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Walter!!? Da hadde vi gått glipp av den episke scenen hvor Nelly dytter Walter fra broen under broåpningen i siste episode, og  tar med seg Nelly i fallet!

Og ja, hun der Rachel som Ross var sammen med en stund var ganske kjedelig, så hun kunne de ha droppet.

Hvem var Nelly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Hvem var Nelly?

Kona til gamlingen. Se her for den episke avslutningen av serien.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha fantastisk 😂 synd de sluttet sånn da, tenk om serien fortsatt holdt på og hadde 30 årsjubileum om et par år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zondaar skrev (På 31.5.2024 den 22.09):

😂 Nicholas… jeg ble dårlig av José … også han der Christian på trommer!

Å ja, han Jose som var utro hele tiden 😄 Han Christan passet aldri inn. De fleste ble vel utro der etterhvert 😄 Lala var morsom, Helene var bare kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ha ha, det der husker jeg ikke. Var det den helt siste episoden? For en slutt 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (Akkurat nå):

Var koselig å se sånn god gammel tv kvalitet da 😄 var virkelig andre tider i 2000 enn nå gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sneips skrev (26 minutter siden):

Tja, han lot vel som, og hun fisefine trippet rundt i rare tightser og stiletthæler og ville være pen frue ja 😅

Ja, hun så veldig billig ut, Billeba eller hva hun nå het.

Anonymkode: e3d36...782

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, hun så veldig billig ut, Billeba eller hva hun nå het.

Hver gang jeg prøver å si det navnet så får jeg bilbelta opp istedenfor 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 23.19):

Ville heller fjerna Walden Schmidt og latt serien blitt avslutta

Anonymkode: 93c3c...b85

Ja, ødela alt. Burde bare død ut med Charlie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dexter - Søsteren til Dexter (Jennifer Carpenter).

Jeg får ikke til å se serien på grunn av karakteren og jeg vil se serien!. Jeg takler ikke skuespilleren og hun ødelegger alle serier og filmer hun er med i. Jeg takler bare ikke trynet på henne. Hun er en dårlig skuespiller, med en irriterende mimikk i ansiktet. 

Anonymkode: 11ee9...a7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dexter - Søsteren til Dexter (Jennifer Carpenter).

Jeg får ikke til å se serien på grunn av karakteren og jeg vil se serien!. Jeg takler ikke skuespilleren og hun ødelegger alle serier og filmer hun er med i. Jeg takler bare ikke trynet på henne. Hun er en dårlig skuespiller, med en irriterende mimikk i ansiktet. 

Anonymkode: 11ee9...a7d

Hun var gift med han som spiller Dexter, også under innspillingen tror jeg? 😄

Anonymkode: 9d3c6...35a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (2 timer siden):

Skjedde mye annet episk i siste episode, som man også kan se i den videoen?

-Gry forteller Steinar og pakistanske Farim at hun er gravid, men ikke vet hvem av dem som er faren. De vil man nok se umiddelbart ved fødselen, for å si det slik!

-Roy Bakke har med seg blomster han skal gi til sin nye kjæreste, som åpenbart er på Stortinget. Hvem kan det være? Per Kristian Foss?

-Bror ligger på stuegulvet med det nye barnet til ham og Silje, og er plutselig død

-Nevnte Nelly har funnet ut at Walter ikke er hennes sønn, men at Walter har drept både hennes ekte uekte barn, samt hennes sønn Trygve, og dytter ham fra broen som hevn, og faller i samme slengen  (eller noe sånt, husker ikke eksakt foranledningen)

-Den pakistanske jenta (husker ikke navn) lar seg overtale til å gifte seg med pakistaneren fra Nord-Norge, og straks bryllupet er gjennomført, så får hun en burka som han krever at hun skal ikle seg. Slutt på vestlige verdier!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...