AnonymBruker Skrevet 26. mai #361 Del Skrevet 26. mai Cid skrev (18 minutter siden): Han forsvant i 2013 da så bra for deg da jeg likte han, dumt at han og barnaby forlot serien. Og så? Folk skriver jo stort sett om gamle rollefigurer her. Ross forsvant i 2004, for eksempel. Anonymkode: e2522...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #362 Del Skrevet 26. mai Walter White fra Breaking Bad Anonymkode: b15b5...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #363 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Og så? Folk skriver jo stort sett om gamle rollefigurer her. Ross forsvant i 2004, for eksempel. Anonymkode: e2522...639 Bare nevnte i tilfelle du ikke har sett på nyere episoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #364 Del Skrevet 26. mai Nancy, Albert, James og Cassandra, Huset på Prærien Anonymkode: ff709...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 26. mai #365 Del Skrevet 26. mai Hulderen skrev (8 timer siden): Enig, Che er en forferdelig karakter som ødelegger for hele serien! Elsket Sara Ramirez i Grey's Anatomy. Men i denne serien er karakteren hennes helt grusom. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. mai #366 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 15.39): Walter White fra Breaking Bad Anonymkode: b15b5...b1e Da hadde det jo ikke vært noen Breaking bad da serien handler hovedsakelig om han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zondaar Skrevet 31. mai #367 Del Skrevet 31. mai Margit777 skrev (På 26.5.2024 den 15.16): Synes alle guttene der var så fæle, skjønte ikke hva jentene så i de gutta. Ihvertfall ikke han kjæresten til Helene 🤢 😂 Nicholas… jeg ble dårlig av José … også han der Christian på trommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #368 Del Skrevet 31. mai zondaar skrev (1 time siden): 😂 Nicholas… jeg ble dårlig av José … også han der Christian på trommer! Cri Cri D'Amour 😀😀 Anonymkode: 37ee6...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zondaar Skrevet 1. juni #369 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Cri Cri D'Amour 😀😀 Anonymkode: 37ee6...dd9 Huff 😂😂 det var så elendig. men jeg så ALT 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #370 Del Skrevet 6. juni Bailey fra the rookie. Anonymkode: e3b7c...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7. juni #371 Del Skrevet 7. juni Moren til Ava i Hacks. Utrolig slitsom og urimelig figur. Jeg skjønner ikke hvorfor hun er med. Deborah er jo slitsom og urimelig nok til tider, serien trenger ikke enda en. Det blir bare alt for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #372 Del Skrevet 7. juni Hulderen skrev (10 timer siden): Moren til Ava i Hacks. Utrolig slitsom og urimelig figur. Jeg skjønner ikke hvorfor hun er med. Deborah er jo slitsom og urimelig nok til tider, serien trenger ikke enda en. Det blir bare alt for mye. Er serien bra, forresten? Har vurdert å se den, begynte på første episode og så ble det ikke noe av det Anonymkode: 37ee6...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #373 Del Skrevet 7. juni Meredith Grey, Grey’s Anatomy Anonymkode: 95440...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. juni #374 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bailey fra the rookie. Anonymkode: e3b7c...c14 Ååh, endelig noe jeg kan være enig i. En forferdelig karakter!! Sønnen min og jeg ser den serien sammen, og vi irriterer oss alltid over henne🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7. juni #375 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er serien bra, forresten? Har vurdert å se den, begynte på første episode og så ble det ikke noe av det Anonymkode: 37ee6...dd9 Ganske underholdende. Ingen storfavoritt, men jeg har sett alle 3 sesongene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni #376 Del Skrevet 7. juni Hannah80 skrev (1 time siden): Ååh, endelig noe jeg kan være enig i. En forferdelig karakter!! Sønnen min og jeg ser den serien sammen, og vi irriterer oss alltid over henne🤪 Blir hun verre etter bryllupet? Jeg har ikke kommet så langt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. juni #377 Del Skrevet 7. juni Cid skrev (31 minutter siden): Blir hun verre etter bryllupet? Jeg har ikke kommet så langt ennå. Ikke jeg heller:) Har kommet til sesong 5. Der de nettopp har forlovet seg. Men må si at det er mange flotte damer med i denne serien. O'lala 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni #378 Del Skrevet 7. juni Hannah80 skrev (7 minutter siden): Ikke jeg heller:) Har kommet til sesong 5. Der de nettopp har forlovet seg. Men må si at det er mange flotte damer med i denne serien. O'lala 🥰 Synd at Rookie Feds ble kansellert, jeg digget Simone 😄 Kul og fin dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. juni #379 Del Skrevet 7. juni Cid skrev (3 minutter siden): Synd at Rookie Feds ble kansellert, jeg digget Simone 😄 Kul og fin dame. Ååh, den har jeg aldri hørt om før. Måtte google nå;) Jeg liker Lucy. Makan til flott dame, altså🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 7. juni #380 Del Skrevet 7. juni Hannah80 skrev (1 time siden): Ååh, endelig noe jeg kan være enig i. En forferdelig karakter!! Sønnen min og jeg ser den serien sammen, og vi irriterer oss alltid over henne🤪 Mest usannsynlige karakteren jeg noen gang har vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå