Gå til innhold

Fjern en rollefigur fra en tv serie


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 5.39):

HELT uenig. Sons of Anarchy hadde ikke blitt den serien den var uten den karakteren. Da hadde det kun handla om vold og kriminalitet, noe jeg ikke hadde giddi å se. Dette er en av mine absolutte favoritter, og alt dramaet som skjer i denne serien kan spores tilbake til Gemma. Det er jo litt av hovedpoenget med hele serien. 

I den serien ville jeg selv fjernet Lyla. Hun hadde ingen funksjon etter Opie, og var heller ikke en bra skuespiller. Har også et litt ambivalent forhold til Nero. Karakteren trengs, men burde kanskje hatt en annen skuespiller i rollen. :) 

Anonymkode: 34682...fb7

Joda, men uten henne hadde det kanskje blitt happy ending😂😂 

 

Anonymkode: dc052...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt Perfekt- Ine

Life after lockup- Lacey

Neste sommer- Siggen 

Simpsons- Millhouse 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex Vause og Brook Soso i Orange is the new black

Endret av Irja
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Joda, men uten henne hadde det kanskje blitt happy ending😂😂 

 

Anonymkode: dc052...b98

Dette var ikke en serie som skulle HA en happy ending, det skjønte jeg allerede fra starten av. Den hadde heller ikke blitt like bra hvis den hadde vært en standard Hollywood-klisje. 

Grunnen til at den fungerer så bra, er jo fordi den skiller seg ut fra dritten som vanligvis kommer derfra. De brukte skuespillere som var i rett alder, og så normale ut, og som passet perfekt for de rollene de spiller. Når vi ser fra sesong 1 og mot slutten, blir de synlig eldre, osv. Det ble lagt ned massive mengder research før denne ble skrevet og spilt inn, og flere av de som spiller i de mindre rollene har faktisk bakgrunn fra kriminelle motorsykkegjenger, som f.eks. Hells Angels. 

Alt i denne serien blir jo på en eller annen måte styrt/influert av Gemma. Så uten henne, ingen serie. 

Anonymkode: 34682...fb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest MissWoodville
Maleficenta skrev (På 10.3.2022 den 19.51):

ok. Jeg har sett på det et par ganger og lurt veldig på hva de som har laga drømmehagen driver og ruser seg på

Ja. Hverken meg eller ungene mine skjønte en drit av den serien der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JegMotStrømmen skrev (2 minutter siden):

Priya i Big Bang

Walden i two and a half men

Frazier i Cheers

Two and a half men skulle ha blitt kansellert etter at Charlie fikk sparken synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Snow- Game og Thrones. Synes hele karakteren er gørrkjedelig. 

 

Anonymkode: d8e9b...b14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/4/2022 at 9:06 PM, Cid said:

Enig med Owen, etter det siste nå så har jeg mistet mye av sansen for han, han og Teddy kan fint forlate serien for min del og de kan gjerne ta med seg Amelia med :P

Ikke Amelia da :( 

Anonymkode: 916b8...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke Amelia da :( 

Anonymkode: 916b8...a8e

Jeg er lei av hele serien egentlig, jeg vurderer å ikke se på mer i det hele tatt, de vet virkelig ikke når de skal gi seg 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daphne og Julian i Cæsar! Fy faen, altså! Er gøy med onde folk i serier, men de to er bare irriterende og går langt over streken.

Når Daphne nesten stekte den stakkars hunden og skyldte på Thea, fy faen! Jeg gråt da jeg så den scenen for noen dager siden, akkurat det kunne de droppet, syns jeg. Det var for groteske. Hvordan er det mulig å hate en liten jente og en hund så mye? Og når hun løy til både barnevernet, skolen og Bjørn Ivar om Thea og alt det andre hun gjorde. Jadajada, jeg vet at det er en serie og ikke virkelig.

Og Julian og den mishandlingen av Benedikte, helt grusomt å se på det også. Må snu meg bort hver gang. Han er så jævlig ekkel allerede fra dag 1. Jeg gleder meg til Rolv skyter begge to!

Linn fylke, derimot er kul selv om hun også er ond. Kunne aldri vært henne foruten i serien. Liker Scott også selv om han er en manipulerende jævel. 

Anonymkode: 80910...7f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Jeg er lei av hele serien egentlig, jeg vurderer å ikke se på mer i det hele tatt, de vet virkelig ikke når de skal gi seg 🙊

Har ikke sett det på en stund, for jeg er lei jeg også. Men liker Amelia. Ikke så stor fan av Owen eller Dr. Koracick (han Teddy er utro med).

Anonymkode: 916b8...a8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke sett det på en stund, for jeg er lei jeg også. Men liker Amelia. Ikke så stor fan av Owen eller Dr. Koracick (han Teddy er utro med).

Anonymkode: 916b8...a8e

De skulle gitt seg etter sesong 10 og gitt Meredith og Derek en lykkelig skutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

John Snow- Game og Thrones. Synes hele karakteren er gørrkjedelig. 

 

Anonymkode: d8e9b...b14

Helt enig. Skuespilleren har bare ett ansiktsuttrykk gjennom hele serien, der han ser lidende trist ut.

Selv så ville jeg fjernet Sister Monica June fra Call the Midwife. Jeg fatter ikke hvorfor den rollen får så stor plass. Når hun dukker opp, så spoler jeg forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 24.9.2022 den 23.42):

Tht?

Hun mener vel The Handmaid's Tale. Men veldig rart å ville fjerne en hovedperson fra en serie slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Hun mener vel The Handmaid's Tale. Men veldig rart å ville fjerne en hovedperson fra en serie slik...

Ah ikke sett på, bra serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...