AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Del Skrevet 25. februar 2022 Vi lekte så klart. Og han testet positiv på tirsdag. Fikk vite etter jeg hadde vært der at han egentlig følte seg syk den dagen. Så jeg ba han teste seg, så da slo den ut positivt. Jeg merker ganske lite, men samtidig har jeg vært litt uggen i kroppen de siste dagene. Men testene viser negativ. Når kan man regne med at den slår ut positiv? (Hvis den gjør det da) Anonymkode: c2c77...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vi lekte så klart. Og han testet positiv på tirsdag. Fikk vite etter jeg hadde vært der at han egentlig følte seg syk den dagen. Så jeg ba han teste seg, så da slo den ut positivt. Jeg merker ganske lite, men samtidig har jeg vært litt uggen i kroppen de siste dagene. Men testene viser negativ. Når kan man regne med at den slår ut positiv? (Hvis den gjør det da) Anonymkode: c2c77...f08 Kan ta en uke pluss. Anonymkode: 634ad...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Del Skrevet 25. februar 2022 Min samboer testet positivt sist fredag, jeg fikk ikke positiv test før onsdag, å da fikk jeg ikke positiv test eller symptomer før på kvelden. Så det kan ta noen dager. Anonymkode: 42f14...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Del Skrevet 25. februar 2022 Mannen og 2 av de 3 barna våre har hatt korona de siste 1,5 uka...vi har levd som normalt, sovet i samme seng...men jeg er ikke smittet. Har ikke antydning til symptomer heller. Så det er ingen automatikk i at man faktisk blir smittet 🤷♀️ Anonymkode: a2e2d...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg var ute på byen med en kompis på lørdag. Han testet positivt på onsdag, jeg negativt. Men jeg tok 2 dose i oktober🤷🏼♀️ Anonymkode: 06153...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg