Gå til innhold

Møtte min ff på mandag. Han testet positiv på korona, men ikke jeg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi lekte så klart. Og han testet positiv på tirsdag. Fikk vite etter jeg hadde vært der at han egentlig følte seg syk den dagen. Så jeg ba han teste seg, så da slo den ut positivt. 

Jeg merker ganske lite, men samtidig har jeg vært litt uggen i kroppen de siste dagene. Men testene viser negativ. Når kan man regne med at den slår ut positiv? (Hvis den gjør det da)

Anonymkode: c2c77...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Vi lekte så klart. Og han testet positiv på tirsdag. Fikk vite etter jeg hadde vært der at han egentlig følte seg syk den dagen. Så jeg ba han teste seg, så da slo den ut positivt. 

Jeg merker ganske lite, men samtidig har jeg vært litt uggen i kroppen de siste dagene. Men testene viser negativ. Når kan man regne med at den slår ut positiv? (Hvis den gjør det da)

Anonymkode: c2c77...f08

Kan ta en uke pluss. 

Anonymkode: 634ad...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer testet positivt sist fredag, jeg fikk ikke positiv test før onsdag, å da fikk jeg ikke positiv test eller symptomer før på kvelden. Så det kan ta noen dager. 

Anonymkode: 42f14...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og 2 av de 3 barna våre har hatt korona de siste 1,5 uka...vi har levd som normalt, sovet i samme seng...men jeg er ikke smittet. Har ikke antydning til symptomer heller. Så det er ingen automatikk i at man faktisk blir smittet 🤷‍♀️

Anonymkode: a2e2d...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute på byen med en kompis på lørdag. Han testet positivt på onsdag, jeg negativt. Men jeg tok 2 dose i oktober🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 06153...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...