Smores Skrevet 25. februar 2022 #1 Del Skrevet 25. februar 2022 På arbeidsplassen min hadde jeg nærkontakt med en som fikk påvist korona 2 dager etterpå. I ca 1 uke etter dette har jeg gått og ranglet med sår hals og forkjølelsessymptomer, uten å teste positivt på både selvtest og pcr. Har dog hele veien følt at jeg har hatt korona i kroppen. Jeg fikk påvist korona onsdag som var på pcr-test, men har følt meg mye bedre i disse dager enn før testen. Ikke tett i nesen lenger, halsen er så og si bra og ingen feber. Kan det bli med dette, eller kan tilstanden plutselig forverre seg? Kan jo nevne at jeg er uvaksinert og derfor vært bekymret for alvorlige symptomer, men i mitt tilfelle så langt er en forkjølelse verre enn dette. Er ung, ingen sykdommer og i god fysisk form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 25. februar 2022 #2 Del Skrevet 25. februar 2022 Du har vært sykere enn jeg var. Uvaksinert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya90 Skrevet 25. februar 2022 #3 Del Skrevet 25. februar 2022 (endret) . Endret 27. mai 2022 av Frøya90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idamoor Skrevet 25. februar 2022 #4 Del Skrevet 25. februar 2022 Smores skrev (1 time siden): På arbeidsplassen min hadde jeg nærkontakt med en som fikk påvist korona 2 dager etterpå. I ca 1 uke etter dette har jeg gått og ranglet med sår hals og forkjølelsessymptomer, uten å teste positivt på både selvtest og pcr. Har dog hele veien følt at jeg har hatt korona i kroppen. Jeg fikk påvist korona onsdag som var på pcr-test, men har følt meg mye bedre i disse dager enn før testen. Ikke tett i nesen lenger, halsen er så og si bra og ingen feber. Kan det bli med dette, eller kan tilstanden plutselig forverre seg? Kan jo nevne at jeg er uvaksinert og derfor vært bekymret for alvorlige symptomer, men i mitt tilfelle så langt er en forkjølelse verre enn dette. Er ung, ingen sykdommer og i god fysisk form. Sønnen i hus slo ut positiv da han ble frisk. Han slo ut negativ da han faktisk var dårlig og han er vaksinert med to doser bare, og da mener jeg skikkelig dårlig. Mens minste i hus slo ut med en gang da han ble syk og han har en vaksine fra september.. Veldig rart. Men begge hadde ulikt sykdomsforløp. Eldste var liggende i en uke/halvannen og skikkelig dårlig med feber og alt. Minste spydde og hadde vondt i magen og hals og hode. Men på skolen nå etter 6 dager syk. Litt hes, men det går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 25. februar 2022 #5 Del Skrevet 25. februar 2022 Virker som du har tatt testen i slutten av sykdomsforløpet og at det kun var de symptomene du fikk. Noen slipper lettere unna, så du var heldig der ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 25. februar 2022 #6 Del Skrevet 25. februar 2022 (endret) Jeg testet positiv i går og føler meg nesten helt frisk. Er litt ekstra trøtt og har så vidt hostet opp litt slim. På onsdag og torsdag hadde jeg 37,7 i temperatur (men bruker paracet fast så mulig den er litt høyere), men har altså lite til ingen sykdomsfølelse i kroppen. Kun pga rutinemessig måling at jeg vet temperaturen har vært høyere enn normalt, og ikke fordi jeg så behovet for å måle selv, men nå i stad var den tilbake til 36,5. Endret 25. februar 2022 av Purple_Pixiedust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 25. februar 2022 #7 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg testet positivt tirsdag forrige uke. Følte meg ikke veldig dårlig, bare tung i kroppen og hodet + litt stram i ryggmusklene. Var ganske sliten mandagen, litt bedre tirsdagen da jeg testa positivt og onsdag/torsdag følte jeg meg frisk igjen. Hadde nok litt for høyt aktivitetsnivå i helgen, for begynte å føle meg dårlig igjen søndag/mandag denne uka. Feberfølelse, men ingen feber. Bra igjen nå… uvaksinert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 25. februar 2022 #8 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg har hatt korona to ganger uten å bli verre enn ved en vanlig forkjølelse. Ikke hodepine og ikke hoste, bare vanlige forkjølelsessymptomer og dårlig mage sist gang. Uvaksinert. Tviler sterkt på at du blir noe dårligere nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smores Skrevet 26. februar 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 26. februar 2022 Følte meg så og si helt frisk i går, så tok en liten joggetur. Dette gikk helt fint, men det brant i brystet resten av dagen, ble litt bekymret. I dag våknet jeg med litt tett nese og noe sår hals, med litt slimhoste. Var slik jeg hadde det for over en uke siden, lenge før jeg testet positivt. Det skal sies at jeg onsdag denne uken tok selvtest, hvor jeg såvidt kunne skimte en strek for positiv test. Derfor valgte jeg å ta pcr-test samme dag som slo ut positivt. Veldig irriterende dette, føler meg "frisk," og det verste jeg vet er å bare sitte rett opp og ned uten å gjøre noe, men trening ble tydeligvis litt overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaMie Skrevet 26. februar 2022 #10 Del Skrevet 26. februar 2022 To uvaksinerte friske voksne her. Har testet positivt, den ene svak og den andre veldig sterk. Ingen symptomer foruten den ene er litt tung i hodet. Så langt. Blir spennende å se hvor syke vi blir. Isolerer oss uansett i fire dagerni hht retningslinjene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 26. februar 2022 #11 Del Skrevet 26. februar 2022 (endret) Smores skrev (26 minutter siden): Følte meg så og si helt frisk i går, så tok en liten joggetur. Dette gikk helt fint, men det brant i brystet resten av dagen, ble litt bekymret. I dag våknet jeg med litt tett nese og noe sår hals, med litt slimhoste. Var slik jeg hadde det for over en uke siden, lenge før jeg testet positivt. Det skal sies at jeg onsdag denne uken tok selvtest, hvor jeg såvidt kunne skimte en strek for positiv test. Derfor valgte jeg å ta pcr-test samme dag som slo ut positivt. Veldig irriterende dette, føler meg "frisk," og det verste jeg vet er å bare sitte rett opp og ned uten å gjøre noe, men trening ble tydeligvis litt overkill. Ja det er kjipt. Jeg føler meg ikke helt frisk, har en veldig mild hanglete følelse i kroppen og har hostet opp pittelitt slim, men jeg ville vanligvis likevel trent. Men har lest flere som sier de ble verre da, så jeg tror jeg venter noen dager med trening. Får nøye meg med å gå tur. Uansett kjedelig å måtte begrense seg når en egentlig føler seg i form. Endret 26. februar 2022 av Purple_Pixiedust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg