Gå til innhold

Utmattet etter korona, er dere bedre nå?

Monstera22

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt den 12. februar, da var jeg frisk bare litt sår hals. Var egentlig fin i formen frem til dag 5-6, da ble jeg slapp og tungpustet, dag 6,7,8 veldig tett i bihulene. Det har og gått over. 
men  fra dag 9 til nå, dag 13, har jeg følt meg ekstremt utmattet. Synes egentlig at det har blitt verre utover i uken. 
Noen som har hatt det sånn men har blitt bedre? Trenger litt trøst, er redd for hvor lenge jeg skal ha det sånn. Orker ikke annet enn å bare ligge. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet også positivt den 12. februar. Føler meg fremdeles utmattet. Noen dager har det gått bedre, før jeg plutselig er "ødelagt" igjen. Slitsomt!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt for 14 dager siden. Var ikke spesielt syk, og synes utmattelsen etterpå er mye verre. Er kjempesliten enda, har så dårlig samvittighet ovenfor barna siden jeg ligger på sofaen hele tiden!  Bare det å gå ut i hagen og være til stede mens de leker er tungt…

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Yvelia said:

Jeg testet positivt for 14 dager siden. Var ikke spesielt syk, og synes utmattelsen etterpå er mye verre. Er kjempesliten enda, har så dårlig samvittighet ovenfor barna siden jeg ligger på sofaen hele tiden!  Bare det å gå ut i hagen og være til stede mens de leker er tungt…

Takk for svar, føler med deg! Litt godt å høre at flere har det likt selv om det er kjipt. Jeg føler meg faktisk litt bedre nå i kveld, stor forskjell fra i formiddag. Håper det går rette veien da! 
god bedring til deg og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Fotgjenger said:

Jeg testet også positivt den 12. februar. Føler meg fremdeles utmattet. Noen dager har det gått bedre, før jeg plutselig er "ødelagt" igjen. Slitsomt!

Ja veldig slitsomt! Og ekkelt å ikke vite hvor lenge det skal vare. 
god bedring til deg! Krysser fingrene for at vi føler oss piggere snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monstera22 skrev (9 timer siden):

Ja veldig slitsomt! Og ekkelt å ikke vite hvor lenge det skal vare. 
god bedring til deg! Krysser fingrene for at vi føler oss piggere snart! 

Takk, i lige så! Håper det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt for 3 uker siden, men har det fortsatt slik! Mye hodepine, trøtt, orker ikke mer enn nødvendig! Blir jo litt….bekymret? Eller er det slik man kan forvente? 🤔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...