Gå til innhold

Sprut…..i egen munn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som liker å sprute seg selv i munn og svelge….både menn og damer?

Gjør du det kun når du er alene, sammen med partner?

Hvordan føler du deg etterpå?

Slikker du evt partner ren etter du har kommet?

Jeg spruter med selv i munn, men straks utløsningen kommer føler jeg en form for skam og spytter ut selv om jeg i utgangspunkt sier til meg selv at nå skal jeg svelge hver dråpe! Samme føler jeg når det er sex med samboer…kjempelyst til å slikke henne ren, men når jeg først har kommet så føler jeg på skammen igjen og at samboer vil reagere på det. Er det flere som har det slik?

 

 

Anonymkode: 33b2c...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ganske naturlig at du mister piffen når du kommer. Om det er noe du har veldig lyst til kan du søke deg opp på ruined orgasm. Da får du utløsning, men minimalt av nytelsen. Dermed er du nesten like kåt videre. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (4 minutter siden):

Er ganske naturlig at du mister piffen når du kommer. Om det er noe du har veldig lyst til kan du søke deg opp på ruined orgasm. Da får du utløsning, men minimalt av nytelsen. Dermed er du nesten like kåt videre. 

Dette skal sjekkes opp…for det er noe jeg elsker tanken på å gjøre oftere!

Anonymkode: 33b2c...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dette selv i ungdommen. Trikset er, som Katten skriver, lære seg å edge. Stoppe stimuleringen rett før du kommer. Når du har gjort det noen ganger så spruter du uten å få orgasme, mister da ikke tenningen. 

Kjæresten jeg har nå tenner på at jeg slikker henne ren etter jeg har kommet i henne, så gjør det av og til.

Anonymkode: a9783...ebe

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gjorde dette selv i ungdommen. Trikset er, som Katten skriver, lære seg å edge. Stoppe stimuleringen rett før du kommer. Når du har gjort det noen ganger så spruter du uten å få orgasme, mister da ikke tenningen. 

Kjæresten jeg har nå tenner på at jeg slikker henne ren etter jeg har kommet i henne, så gjør det av og til.

Anonymkode: a9783...ebe

Nam nam nam….takk! Skal slikke henne ren i kveld 😎

Anonymkode: 33b2c...f13

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en følelse dette ble…stoppet en fire, fem ganger rett før jeg nådde klimaks, til slutt spruta jeg uten å få orgasme noe jeg ikke har klart før…..og jeg svelget meg selv uten å miste tenningen og følte det nå helt normalt og en digg ting å gjøre….

Neste blir å sprute både fruen og meg selv i munn samtidig…håper jeg 😎

Anonymkode: 33b2c...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ekkelt. 

Anonymkode: a935b...5db

Godt man er forskjellig 

Anonymkode: 33b2c...f13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spruter ofte inn i munnen min eller slikker det opp og har det i munnen mens jeg venter på sluttorgasmen , lært meg å kunne sprute for så å fortsette …. Også kommer orgasmen 😉 blir veldig kåt av å ha min egen sæd i munnen , alltid likt det! Og det blir aldri søl og gris når man svelger sin egen sprut 😉

Anonymkode: e5950...670

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Gode tips til hvordan dere enkelt spurte dere selv i munnen? 

Anonymkode: c6a2b...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en transe som sugde seg selv.. Det så iallefall ut som hen likte det meget godt🥰

Men jo.. det er jo lov å smake på seg selv, hen fikk jo i tillegg hundrevis av coin for å gjøre det..
Kvinner smaker jo på sin egen utflod og squirt.. men utfloden er hvit da, og squirten er blank.. så det er jo heller ikke giftig, så hvorfor skulle sæd være så ekkelt? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 8.04):

Er det flere som liker å sprute seg selv i munn og svelge….både menn og damer?

Gjør du det kun når du er alene, sammen med partner?

Hvordan føler du deg etterpå?

Slikker du evt partner ren etter du har kommet?

Jeg spruter med selv i munn, men straks utløsningen kommer føler jeg en form for skam og spytter ut selv om jeg i utgangspunkt sier til meg selv at nå skal jeg svelge hver dråpe! Samme føler jeg når det er sex med samboer…kjempelyst til å slikke henne ren, men når jeg først har kommet så føler jeg på skammen igjen og at samboer vil reagere på det. Er det flere som har det slik?

 

 

Anonymkode: 33b2c...f13

Får samme følelsen som deg alltid, selv om jeg er sinnsykt klar for det

Anonymkode: 75f9b...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt imponert over de som faktisk klarer det.
Som en stiv og støl gammal gubbe kan jeg ikke fatte og begripe hvordan det skal gå til. Hvilken posisjon bruker dere? Hvor myke er dere ellers i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Even Tuell skrev (33 minutter siden):

Er litt imponert over de som faktisk klarer det.
Som en stiv og støl gammal gubbe kan jeg ikke fatte og begripe hvordan det skal gå til. Hvilken posisjon bruker dere? Hvor myke er dere ellers i kroppen?

Så du spruter ikke, det bare renner ut? Jeg er 43 år og stiv og støl, og jeg spruter mer nå enn da jeg var 20. Runker jeg en lørdag eller søndag morgen i sengen, og likevel skal dusje, spruter jeg bare over meg selv, sikter bare opp mot ansiktet og spruter det inn i munnen om ønskelig. Smaker ikke helt jævlig, skjønner at damene kan like det, men det er en annen diskusjon😅

Anonymkode: 0128e...c5b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gode tips til hvordan dere enkelt spurte dere selv i munnen? 

Anonymkode: c6a2b...447

Enkelt? Da må du være uvanlig myk, eller ha uvanlig lang pikk. :)

Om du mangler noe på mykhet eller lengde så er den ikke-enkle metoden å ligge på rygg før du løfter opp bein/knær og bøyer magen til du har knærne ca rundt ørene. Så er det bare å gape høyt mens du sikter med pikken. Ha gjerne et håndkle under hodet for å fange opp søl som bommer på munnen.

Enda enklere, sprut i en spiseskje. Da er det skikkelig lett å få sæden inn i munn. ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blaffen skrev (2 minutter siden):

Enkelt? Da må du være uvanlig myk, eller ha uvanlig lang pikk. :)

Neida, les hva jeg skrev. Du trenger ingen av delene. 

Anonymkode: 0128e...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Neida, les hva jeg skrev. Du trenger ingen av delene. 

Anonymkode: 0128e...c5b

Da må du kunne sprute minst en halv meter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blaffen skrev (28 minutter siden):

Da må du kunne sprute minst en halv meter...

Ja, man må kunne sprute, men man trenger ikke være myk eller ha lang penis.

Bare se på ladyboy Fembabyth hvordan hun spruter seg selv i ansiktet. Legger ikke til link her, men man kan Google Fembabyth

Anonymkode: 0128e...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å legge seg inntil veggen eller sofaryggen med rompa opp så kan du sprute deg selv i munnen. Ikke spesielt vanskelig.

Anonymkode: 76046...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...