Erosrose Skrevet 24. februar 2022 #1 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg fikk mitt andre barn 1 juni ifjord, jeg har ammet og fortsatt ikke fått igjen mens. De siste 2 ukene har jeg hatt mage kramper, tok en eggløsning test igår for å se... Ja, positiv! (Vil bli gravid igjen, men egentlig ikke før til sommeren, men er heller ikke krise om det skjer) Vi hadde sex 19 & 24 februar og eggløsning var 23 februar. Hva tror dere? Når ift eggløsning hadde dere sex å ble gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Del Skrevet 24. februar 2022 Hva lurer du på? Du er vel voksen nok til å forstå hvordan kroppen fungerer om du allerede har fått 2 barn? Skjønner ærlig talt ikke hva du ønsker med denne tråden, hva skal vi egentlig svare deg på? Anonymkode: 070e3...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva lurer du på? Du er vel voksen nok til å forstå hvordan kroppen fungerer om du allerede har fått 2 barn? Skjønner ærlig talt ikke hva du ønsker med denne tråden, hva skal vi egentlig svare deg på? Anonymkode: 070e3...f16 Når ift eggløsning hadde dere sex å ble gravide? Lurer på akkurat det som står☺️ hvor mange dager før eggløsning hadde dere sex og lykkes med å bli gravid. Det må være slitsomt å være så sur i et forum🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Del Skrevet 24. februar 2022 Sæd kan overleve fra 12 timer opp til 5 dager i vagina, og en kvinne kan bli gravid rundt 12-24 timer etter eggløsningen. Regn det ut selv. Anonymkode: 2d5c4...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 25. februar 2022 #5 Del Skrevet 25. februar 2022 Der sies at sex kvelden før eggløsning er det beste; men alt er nok bare tilfeldigheter uansett. Hvis du tok denne testen den 23/2 kan det hende el skjedde i går, 24/2. ofte skjer el dagen etter positiv test. Isåfall hadde du sex på eldag og det er jo også greit. Er bare å vente ca to uker å se om du får positiv test eller mensen kommer. Hvis man derimot har hormonkluss Kan man også få positive eltester Uten at egget slipper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sæd kan overleve fra 12 timer opp til 5 dager i vagina, og en kvinne kan bli gravid rundt 12-24 timer etter eggløsningen. Regn det ut selv. Anonymkode: 2d5c4...0d4 Jeg kan regne, jeg spør ikke om hvor lenge sæd overlever. Jeg spør om deres erfaringer. Når ble DERE gravide ift sex dagene rundt eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg hadde sex 3 dager før eggløsning og 4 dager etter å har nå positiv test 😊 Anonymkode: 49d0a...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå