AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #61 Del Skrevet 1. mars 2022 Klart man kan ha stort bryllup. Jeg vil tro at det er naturlig å gjøre ting annerledes andre gang, så man ikke ender opp med kopibryllup. De bryllupene jeg har vært i der den ene eller begge har vært gift før, har dette med fortiden vært løst på forskjellige måter. Noen har inkludert hele historien, fortiden er jo noe som har formet oss. Andre har hatt vonde opplevelser, og lagt det bak seg. De med barn har aldri fornektet at de har hatt en familie tidligere, men de har selvfølgelig ikke fokusert på ekteskapet de hadde, heller ungene. Har aldri sett at noen har reagert negativt på måten det ble løst på. Anonymkode: 9c50e...402 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2022 #62 Del Skrevet 1. mars 2022 Fru Uperfekt skrev (6 timer siden): Jeg har null problemer med det, og jeg tar ekteskapet meget seriøst. Synes folk må få holde akkurat så stort eller lite bryllup som passer dem For det synes du da ja, AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eventuelt singel og feit som andre velger 😁 Anonymkode: 3056f...f65 Ja, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 2. mars 2022 #63 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 12.59): Det må da være ganske ubehagelig å stå der oppe ved alteret og love Gud og hvermannsen at man skal holde sammen livet ut for andre eller tredje gangen til en ny person? Det hadde ikke jeg hatt mage til i hvert fall. Jeg er i mot kirkebryllup generelt, med mindre man er personlig kristen. Tinghus eller ambassade holder lenge. Anonymkode: 996a5...9f7 Hvorfor det? Jeg har vært gift før og mente å holde sammen med eksen livet ut. Men han valgte å bryte løftet. Hvorfor skal det være ubehagelig for meg å love troskap til ny mann? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 2. mars 2022 #64 Del Skrevet 2. mars 2022 O.G. skrev (22 timer siden): For det synes du da ja, Ja, ikke sant. Fatshaming er svært lite vakkert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. mars 2022 #65 Del Skrevet 2. mars 2022 ItchyBitchySpider skrev (1 time siden): Fatshaming er svært lite vakkert. Ikke når det kommer fra ei som er feit selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mytomann Skrevet 2. mars 2022 #66 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg synes at det er absurd og skulle gifte seg i kirken for andre gang. I den katolske kirke er det forbudt og det burde det vært i statskirken også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2. mars 2022 #67 Del Skrevet 2. mars 2022 O.G. skrev (3 timer siden): Ikke når det kommer fra ei som er feit selv. Jo og da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2. mars 2022 #68 Del Skrevet 2. mars 2022 Mytomann skrev (3 timer siden): Jeg synes at det er absurd og skulle gifte seg i kirken for andre gang. I den katolske kirke er det forbudt og det burde det vært i statskirken også. Er teknisk sett lov i den katolske kirke og. Jeg giftet meg borgerlig og fikk velsignelse i den katolske kirke begge ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mytomann Skrevet 2. mars 2022 #69 Del Skrevet 2. mars 2022 Fru Uperfekt skrev (1 time siden): Er teknisk sett lov i den katolske kirke og. Jeg giftet meg borgerlig og fikk velsignelse i den katolske kirke begge ganger wow det visste jeg ikke. Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lønnesirup01 Skrevet 3. mars 2022 #70 Del Skrevet 3. mars 2022 (endret) Jeg har vært i bryllup der jeg har tenkt "dette holder ikke", så jeg har i bakhodet vært forberedt på at det blir ett til. Og det ble det jo. Hvis brud nr. 2 er et mye bedre parti enn brud nr. 1 ser jeg ingen grunn til å unngå en skikkelig fest dersom man ønsker det (bytt ut med brudgom alt ettersom). Vi feirer jo ikke jomfrudom lenger, men paret. Forhåpentligvis går det noen år mellom bryllupene, og invitasjonslisten vil kanskje også se annerledes ut. Familien er jo den samme samt de nærmeste vennene, men ellers inviterer folk ofte en horde mennesker til sitt første bryllup som de ikke ser igjen etterpå. Så det er ikke slik at gjestelisten er konstant. Edit: Nå er det ikke alltid slik at folk er blitt frivillig skilt heller. Og jeg synes jo prinsipielt at en mann eller kvinne som har vært lojal og ønsket familien, skal få lov å prøve på ny dersom de er blitt forlatt. Det finnes land der skilsmisse må være gjensidig, men slik er det ikke i Norge. Dersom din mann eller kone vil dra fra deg, kan de det. Det tar bare litt lenger tid dersom du nekter å signere. Endret 3. mars 2022 av Lønnesirup01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå