Gå til innhold

Røykeslutt-vektøkning-zyban

Sannasol

Anbefalte innlegg

Atter dette forhatte tema!

Nå bare må jeg begynne å tenke på røykeslutt!! Blææææ....

Har røykt i sikkert 15 år snart, med unntak av opphold i svangerskap/ammeperioder (og likevel så idiotisk at jeg begynte på!).

Nå er jeg faktis drittlei av å røyke, og det begynner å bli kaldt ute. brrrr...

Formen er dårlig, og det skulle slett ikke vært vanskelig å legge røyken på hylla for godt.

Meeen...så er det slik at jeg ønsker slett ikke å legge på meg et milligram en gang. Det tåles ikke, for jeg er allerede bittelitt i overkant av "trivselsvekt".

Noen som har erfaringer med zyban og eventuell vektøkning? Eller om det har en hemmende virkning på vektøkning??

PLIIISsSS....... answer me......... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hå!!!

Jeg vet desverre ikke noe om dette Zyban, men tenkte jeg skulle skrive alikevel. Det har seg nemlig slik at jeg pröver for hare livet å stumpe röyken. Jeg tok min siste i går kl 1400, og har spist alt jeg kommer over siden dess. :o Men så kom jeg på noe, hver gang jeg får skikkelige problemer, så skal jeg ta på meg treningsklärene, og dra til helsestudioet. Slik vil jeg jo bare bli slankere og strammere... Ikke sant???? :hoho:

Vel, jeg vet ikke om det vil fungere, men jeg SKAL pröve.... :wink:

Jeg skal komme i form og vise alle disse stinkende gule suttende avhengige :kul: ........... Jeg kunne drept for en Marlboro Light akkurat nå............

:kul::kul::kul::kul::kul: Ok, Nu skal jeg trene.

Lykke til, du klarer det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så fäle bivirkninger!!!!!!!! :o

Jeg er nå rökfri på min tredje dag, og holder på å dö.......

Jeg tror jeg kunne drept for en sigarett :hoho:

Hadde ikke mannen din noen av de bivirkningene som ble nevnt i legemiddelboken?????????

Önsker gjerne å höre fra deg ang dette....

Evig takknemlig :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...