Maryam.Maryam Skrevet 24. februar 2022 #1 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg kjøpte noe fra finn og fikk varene skadet og vil politianmelde saken er det noe vits med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Del Skrevet 24. februar 2022 Hvordan vet du at varen ikke ble skadet under transport? Har du i hele tatt pratet med selger? Anonymkode: c269b...5b9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 24. februar 2022 #3 Del Skrevet 24. februar 2022 får brev etter et par uker sak Henlag. men supert at du anmelder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 24. februar 2022 #4 Del Skrevet 24. februar 2022 Når mange nok anmelder kan det bli sak, så ja anmeld uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 24. februar 2022 #5 Del Skrevet 24. februar 2022 (endret) Maryam.Maryam skrev (22 minutter siden): Jeg kjøpte noe fra finn og fikk varene skadet og vil politianmelde saken er det noe vits med det? Det kommer garantert til å bli henlagt og personen du da anmelder, får eventuelt et brev i posten om at hen er anmeldt, men saken er henlagt. That's it. Varer du kjøper på nettet, kan bli skadet under transport og du har faktisk null bevis på at varen var skadet under kjøpet. Så her har du ingenting å gå på, foruten å kontakte selger og klage. Du kan også kontakte transportselskapet og klage til dem, og kreve beløpet for kjøpet tilbakebetalt fra dem iom at varen ble ødelagt under deres "observasjon". Endret 24. februar 2022 av Rosatoast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryam.Maryam Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 24. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan vet du at varen ikke ble skadet under transport? Har du i hele tatt pratet med selger? Anonymkode: c269b...5b9 Ja jeg snakket og han refused to kontakt transport! Så hva synes du ? Jeg kan ikke følge saken siden han har bestilt for frakt selv om jeg har betalt frakten men post sier han som bestilt må søke for skader og han vil ikke gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #7 Del Skrevet 24. februar 2022 Maryam.Maryam skrev (3 timer siden): Ja jeg snakket og han refused to kontakt transport! Så hva synes du ? Jeg kan ikke følge saken siden han har bestilt for frakt selv om jeg har betalt frakten men post sier han som bestilt må søke for skader og han vil ikke gjøre det Altså, det skjer ofte at varer blir ødelagt under sending. Du kommer ingensteds med å anmelde, for som det er nevnt her tidligere så har du null bevis på at vedkommende ødela varene. Anonymkode: 61f99...089 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mytomann Skrevet 24. februar 2022 #8 Del Skrevet 24. februar 2022 Denne saken her taper du og selger kan le hele veien til banken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #9 Del Skrevet 24. februar 2022 Hva vil du oppnå med å anmelde? Anonymkode: 9eedf...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #10 Del Skrevet 24. februar 2022 Politianmelde for at varen var skadet? Har ikke politiet noe annet å bruke tiden på enn misfornøyd kunder fra Finn.no? Anonymkode: ed362...618 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå