2sommerfugler Skrevet 24. februar 2022 #1 Del Skrevet 24. februar 2022 Yngstemann her har siden igår morges tidvis hatt en stygg slimhoste. Idag morges ble den liksom hakket verre og kan minne litt om krupp/ ordentlig seig slimhoste. Negativ test, ikke noe feber og god allmenntilstand. H*n er i barnehagen etter vi pratet med dem og de mente det var null stress. Det virker på meg litt rart av h*n skulle klart å plukke opp noe annet nå enn omikron? Noen med erfaring at det startet med denne type hoste? Og hvor lenge da til evt positiv test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 25. februar 2022 Ingen med erfaring? Andre dagen med hoste på minstemann og fortsatt negativ test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. februar 2022 #3 Del Skrevet 25. februar 2022 2sommerfugler skrev (39 minutter siden): Ingen med erfaring? Andre dagen med hoste på minstemann og fortsatt negativ test Det kan jo tenkes det er forkjølelse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 25. februar 2022 Justlooking skrev (1 time siden): Det kan jo tenkes det er forkjølelse? Ja det kan jo selvsagt det Bare litt merkelig når alle på avdelingen har hatt covid de siste tre ukene bortsett fra h*n at h*n skal ha klart å pådra seg en forkjølelse. Men det er absolutt mulig, det er jo veldig "av og på" vær nå i det siste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 26. februar 2022 #5 Del Skrevet 26. februar 2022 Flere jeg kjenner har testet negativt i flere dager før positiv test. Noen fikk positiv test først på slutten av sykdomsforløpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turid truseløs Skrevet 26. februar 2022 #6 Del Skrevet 26. februar 2022 2sommerfugler skrev (På 2022-2-25 den 9.44): Ja det kan jo selvsagt det Bare litt merkelig når alle på avdelingen har hatt covid de siste tre ukene bortsett fra h*n at h*n skal ha klart å pådra seg en forkjølelse. Men det er absolutt mulig, det er jo veldig "av og på" vær nå i det siste Aldri si aldri, jeg pådrog meg kraftig forkjølelse meg vond hals, feber, hodepine, frysetokter og slapp for 12 dager siden. Alle rundt meg hadde covid, testene var bare negative (også pcr). Nå derimot har jeg fått covid😂 men det er walk in the park ifht den forkjølelsen, kun hodepine🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 26. februar 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 26. februar 2022 Turid truseløs skrev (1 time siden): Aldri si aldri, jeg pådrog meg kraftig forkjølelse meg vond hals, feber, hodepine, frysetokter og slapp for 12 dager siden. Alle rundt meg hadde covid, testene var bare negative (også pcr). Nå derimot har jeg fått covid😂 men det er walk in the park ifht den forkjølelsen, kun hodepine🤷♀️ Ja nå er mysteriet løst 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg