jabx Skrevet 11. mars 2022 #41 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 3.10): Tenker som jeg har gjort siden rettsaken 2005, jævla pedo... Anonymkode: 74196...cbc Du mener rettssaken han ble blankt frifunnet i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. mars 2022 #42 Del Skrevet 11. mars 2022 Tvillingsjel skrev (På 24.2.2022 den 3.21): Hvordan vet du at han var uskyldig? Kjente du ham og alle ofrene? Hvordan vet du at han ikke var det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #43 Del Skrevet 11. mars 2022 Wacko Jacko var garantert en pedofil serieovergriper. Anonymkode: f2840...02e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. mars 2022 #44 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wacko Jacko var garantert en pedofil serieovergriper. Anonymkode: f2840...02e Du driver projisering igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #45 Del Skrevet 16. mars 2022 jabx skrev (På 11.3.2022 den 20.31): Du driver projisering igjen. Du likte ikke den, nei 😁. Sorry, men Jacko var en ekkel pedo. Anonymkode: f2840...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2022 #46 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg setter et skille, for musikken er unik og tilhører sin helt egne bolk i musikkhistorien, men hvordan han levde og synspunktene han hadde med hensyn til "det dere vet", det tar jeg fullstendig avstand fra. Det har ellers ikke noen betydning, for mannen er død og begravet. Lenge leve hitsene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. mars 2022 #47 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du likte ikke den, nei 😁. Sorry, men Jacko var en ekkel pedo. Anonymkode: f2840...02e Projiseringen din er ganske komisk... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. mars 2022 #48 Del Skrevet 16. mars 2022 For det første så er ingenting påvist så vi vet faktisk ikke hva som har skjedd eller ikke skjedd. For det andre mener jeg det er viktig å skille kunsten fra kunstneren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #49 Del Skrevet 16. mars 2022 jabx skrev (51 minutter siden): Projiseringen din er ganske komisk... Skriver brukeren som forsvarer en pedofil serieovergriper. Kos deg med pedopoppen, du. 😁 Antar dette er dine favorittsanger fra the "Pedo King of Pop": In the (Pedo) Closet You Are Not Alone - skrevet av pedokompisen R. Kelly Dangerous (Pedophile) Anonymkode: f2840...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kutta Skrevet 16. mars 2022 #50 Del Skrevet 16. mars 2022 On 2/24/2022 at 3:43 AM, AnonymBruker said: Men det er jo masse tvil, nettopp fordi ofrene har løyet og endret historiene sine! Første gangen de vitnet sa de at ingenting skjedde. Senere har de kommet ut og sagt at de løy i vitneboksen. Virker langt mer naturlig å anta at de lyver i ettertid, etter at han var død og etter at de ikke lenger er under oath - pluss tjener fett med penger på intervjuene. Anonymkode: c2467...fca Uuuh om de var barn første gang så er det jo mer naturlig at de har blitt påvirket til å lyve den gangen og snakker sant nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #51 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg får avsmak av musikken nå. Bytter stasjon på radioen om det kommer på, ellers unngår jeg det lett. Anonymkode: 39295...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #52 Del Skrevet 16. mars 2022 Tabris skrev (1 time siden): For det første så er ingenting påvist så vi vet faktisk ikke hva som har skjedd eller ikke skjedd. For det andre mener jeg det er viktig å skille kunsten fra kunstneren. Ganske mye røyk til å ikke skulle være ild. Personlig klarer jeg det ikke. Æsj Anonymkode: 39295...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #53 Del Skrevet 16. mars 2022 Sier ja til musikken siden han banet vei for mange andre. Anonymkode: 4e79f...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. mars 2022 #54 Del Skrevet 17. mars 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Ganske mye røyk til å ikke skulle være ild. Personlig klarer jeg det ikke. Æsj Anonymkode: 39295...05d Det er utrolig hvor mye røyk man kan lage hvis det fører til fame and fortune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #55 Del Skrevet 17. mars 2022 5 hours ago, Tabris said: Det er utrolig hvor mye røyk man kan lage hvis det fører til fame and fortune. Korrekt. Og alle er enige om at Jackson var ekstremt eksentrisk. Men det betyr ikke at han var pedofil. Kanskje var han pedofil, kanskje ikke. Jeg er i hvert fall fortsatt usikker og velger å la tvilen komme tiltalte til gode. Anonymkode: 0e5e0...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 26. august 2022 #56 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg skrur faktisk av musikken om jeg hører det på radio, jeg orker det ikke nå. Prisen for suksessen var det barna som måtte betale, MJ falt jo helt sammen når han til slutt ikke kunne ha et barn offentlig(!) ved sin side som kledte seg ut og danset som han som han paraderte med over alt. Det tok litt tid før jeg skjønte at han var pedo, men etter Martin Bashir - dokumentaren så så jeg en annen side ved han, og ting begynte å demre for meg. Da Leaving Neverland kom ble det helt klart hva han var. Jeg har lest en del om de ulike sakene, og hva som ble funnet hjemme hos han osv., og det var faktisk ganske mye bevis, så mye at hvem som helst annen hadde blitt dømt i retten. De kunne heller ikke ha betalt millioner for et forlik med en gutt som hadde tegnet kjønnsorganene deres. Slike bevis som en tegning som matcher med bilder finnes jo sjeldent i overgrepssaker. Her står det om guttene som MJ hadde som "favoritter": https://mjandboys.wordpress.com/ Her er mer informasjon om sakene: https://www.mjfacts.com/ Her er en av advokatene i MJ's team fra da Jordan Chandler saksøkte han. Denne advokaten sier at de både ordnet et forlik og hindret en kriminalsak, på grunn av tegningen til denne gutten. De måtte "silence the accuser" som han sier: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 27. august 2022 #57 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Tenker at det er viktig å holde seg litt nede på jorda her. Ja musikken er enestående og perfekt på dansegulvet. Om han var pedofil vet ingen, siden han er død. Han ble aldri dømt for det, og vitner er usikkert om snakker sant. Det er 30 år siden han var aktiv som artist og enda lenger siden han skrev de beste sangene sine. Hvor langt tilbake i tid skal vi gå når vi anullerer (cancler) noen på denne måten? Uansett hva som har skjedd i hans privatliv så er ikke det noe som påvirker oss her og nå men musikken kan fortsatt nytes for akkurat det den er nå i dag også, fantastisk og historisk Endret 27. august 2022 av Polyester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 27. august 2022 #58 Del Skrevet 27. august 2022 Ramona1970 skrev (På 26.8.2022 den 22.03): Jeg skrur faktisk av musikken om jeg hører det på radio, jeg orker det ikke nå. Prisen for suksessen var det barna som måtte betale, MJ falt jo helt sammen når han til slutt ikke kunne ha et barn offentlig(!) ved sin side som kledte seg ut og danset som han som han paraderte med over alt. Det tok litt tid før jeg skjønte at han var pedo, men etter Martin Bashir - dokumentaren så så jeg en annen side ved han, og ting begynte å demre for meg. Da Leaving Neverland kom ble det helt klart hva han var. Jeg har lest en del om de ulike sakene, og hva som ble funnet hjemme hos han osv., og det var faktisk ganske mye bevis, så mye at hvem som helst annen hadde blitt dømt i retten. De kunne heller ikke ha betalt millioner for et forlik med en gutt som hadde tegnet kjønnsorganene deres. Slike bevis som en tegning som matcher med bilder finnes jo sjeldent i overgrepssaker. Her står det om guttene som MJ hadde som "favoritter": https://mjandboys.wordpress.com/ Her er mer informasjon om sakene: https://www.mjfacts.com/ Her er en av advokatene i MJ's team fra da Jordan Chandler saksøkte han. Denne advokaten sier at de både ordnet et forlik og hindret en kriminalsak, på grunn av tegningen til denne gutten. De måtte "silence the accuser" som han sier: Upålitelige og partiske kilder 👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #59 Del Skrevet 27. august 2022 Æsj. Hører ikke på pedomusikk Anonymkode: f65b7...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #60 Del Skrevet 27. august 2022 Er det en sang som de fleste kjenner, generasjon etter generasjon, så er det Thriller. Ingen over, ingen ved siden. Man behøver ikke å like kællen eller musikksjangeren. Men du verden for en artist. Anonymkode: 79565...fa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå