Homelander Skrevet 24. februar 2022 #1 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg er en DJ som har spilt et flere Michael Jackson-låter, typ Billy Jean og Beat It og lignende, alltid vært godt mottatt på dansegulvet. Men så fikk jeg såklart veldig avsmak og py etter den dokumentaren "Finding Neverland", hvor det jo ble påvist/bevist hans pedofile legning. Har ikke klart å røre platene hans siden. Så spørsmålet er vel egentlig: hva tenker du om Michael Jackson hvis du hører han? Skal man skille handlingene fra geniet eller må alt betraktes i sammenheng, og låtene skal få hvile til evig tid? Kjenner jeg er veldig.. ambivalent.. hva med du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Del Skrevet 24. februar 2022 Tenker som jeg har gjort siden rettsaken 2005, jævla pedo... Anonymkode: 74196...cbc 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Del Skrevet 24. februar 2022 Ingenting ble PÅVIST i den dokumentaren 🙄 derrimot ble de tatt i løgn https://en.mjstory.co.il/post/leaving-neverland-lies Anonymkode: c2af0...8a7 9 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Homelander Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 24. februar 2022 Er det altså umulig å skille "mannen" fra "musikken" AnonymBruker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Del Skrevet 24. februar 2022 Nei takk. Anonymkode: 77caa...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. februar 2022 #6 Del Skrevet 24. februar 2022 Homelander skrev (4 minutter siden): Er det altså umulig å skille "mannen" fra "musikken" AnonymBruker? Jeg synes noe av musikken er bra. Det må være lov å mene det, uten at det betyr at man støtter de pedofile handlingene. Helt grusomt at han har misbrukt barn, men det har ingenting med musikken å gjøre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #7 Del Skrevet 24. februar 2022 Homelander skrev (9 minutter siden): Jeg er en DJ som har spilt et flere Michael Jackson-låter, typ Billy Jean og Beat It og lignende, alltid vært godt mottatt på dansegulvet. Men så fikk jeg såklart veldig avsmak og py etter den dokumentaren "Finding Neverland", hvor det jo ble påvist/bevist hans pedofile legning. Har ikke klart å røre platene hans siden. Så spørsmålet er vel egentlig: hva tenker du om Michael Jackson hvis du hører han? Skal man skille handlingene fra geniet eller må alt betraktes i sammenheng, og låtene skal få hvile til evig tid? Kjenner jeg er veldig.. ambivalent.. hva med du? La nå mannen få hvile i fred, en som overhodet ikke kan forsvare seg selv lenger. Musikken hans får leve videre, og bør skilles fra han og evt handlinger. Anonymkode: 89ac2...ebb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #8 Del Skrevet 24. februar 2022 Han er uskyldig og var et av det fineste mennesket som har levd på denne jorda. Folk klarte aldri akseptere hvor ren og uskyldig han var. Han kunne aldri gjort noe sånt. De som sto frem i dokumentaren er alle tatt for løgn. Chuck your facts. Mennesker gjør de utroligste ting for penger og fame. Anonymkode: 45c80...f02 9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. februar 2022 #9 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er uskyldig og var et av det fineste mennesket som har levd på denne jorda. Folk klarte aldri akseptere hvor ren og uskyldig han var. Han kunne aldri gjort noe sånt. De som sto frem i dokumentaren er alle tatt for løgn. Chuck your facts. Mennesker gjør de utroligste ting for penger og fame. Anonymkode: 45c80...f02 Hvordan vet du at han var uskyldig? Kjente du ham og alle ofrene? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #10 Del Skrevet 24. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Han er uskyldig og var et av det fineste mennesket som har levd på denne jorda. Folk klarte aldri akseptere hvor ren og uskyldig han var. Han kunne aldri gjort noe sånt. De som sto frem i dokumentaren er alle tatt for løgn. Chuck your facts. Mennesker gjør de utroligste ting for penger og fame. Anonymkode: 45c80...f02 Stoler ikke på menn som sover med barn som ikke er deres. Uansett hvor berømte de er. Lar du dine barn sove hos den 30år gamle nabomannen? I samme seng som han? Om han lover han er ren og uskyldig? Anonymkode: 77caa...c9a 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Homelander Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 24. februar 2022 Ja, altså, det jeg vel egentlig spør om : er det lov å danse til Michael Jackson igjen? (Jeg tenker at hele fyren og historien hans og ofrene hans er supertragisk. Men musikken er jo fremdeles like magisk. Er det lov å si/tenke?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. februar 2022 #12 Del Skrevet 24. februar 2022 Homelander skrev (Akkurat nå): Ja, altså, det jeg vel egentlig spør om : er det lov å danse til Michael Jackson igjen? (Jeg tenker at hele fyren og historien hans og ofrene hans er supertragisk. Men musikken er jo fremdeles like magisk. Er det lov å si/tenke?) Selvsagt er det lov å like sangene. Musikken har ingenting med overgrepene å gjøre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Homelander Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg synes det er veldig vanskelig å skille musikk/musiker akkurat her. Fordi musikk er så mye følelser, og når jeg hører MJ så kobler jeg automatisk til de stakkars småguttene. Og la det ikke være tvil folkens: Han var pedofil, og ofrene i den dokumentaren fremstår som meget troverdig.. (at MJ selv var et offer forklarer delvis - men kan ikke unnskylde - handlingene hans) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #14 Del Skrevet 24. februar 2022 Tvillingsjel skrev (10 minutter siden): Hvordan vet du at han var uskyldig? Kjente du ham og alle ofrene? I går så sa du at Gert ikke skulle bli forhåndsdømt. Hvor er logikken din?! Anonymkode: c2af0...8a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #15 Del Skrevet 24. februar 2022 Anonymkode: c2af0...8a7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #16 Del Skrevet 24. februar 2022 7 minutter siden, Homelander said: Jeg synes det er veldig vanskelig å skille musikk/musiker akkurat her. Fordi musikk er så mye følelser, og når jeg hører MJ så kobler jeg automatisk til de stakkars småguttene. Og la det ikke være tvil folkens: Han var pedofil, og ofrene i den dokumentaren fremstår som meget troverdig.. (at MJ selv var et offer forklarer delvis - men kan ikke unnskylde - handlingene hans) Men det er jo masse tvil, nettopp fordi ofrene har løyet og endret historiene sine! Første gangen de vitnet sa de at ingenting skjedde. Senere har de kommet ut og sagt at de løy i vitneboksen. Virker langt mer naturlig å anta at de lyver i ettertid, etter at han var død og etter at de ikke lenger er under oath - pluss tjener fett med penger på intervjuene. Anonymkode: c2467...fca 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #17 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men det er jo masse tvil, nettopp fordi ofrene har løyet og endret historiene sine! Første gangen de vitnet sa de at ingenting skjedde. Senere har de kommet ut og sagt at de løy i vitneboksen. Virker langt mer naturlig å anta at de lyver i ettertid, etter at han var død og etter at de ikke lenger er under oath - pluss tjener fett med penger på intervjuene. Anonymkode: c2467...fca Ja og de prøvde å saksøke barna hans! 🙄🤦♀️ Hadde han vært en barneovergiper ville de ha gjort det!? De fikk en karriere av Michael og de melka det for hva det var verdt og etter døden hans så saksøker de han! Anonymkode: c2af0...8a7 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Homelander Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det er jo masse tvil, nettopp fordi ofrene har løyet og endret historiene sine! Første gangen de vitnet sa de at ingenting skjedde. Senere har de kommet ut og sagt at de løy i vitneboksen. Virker langt mer naturlig å anta at de lyver i ettertid, etter at han var død og etter at de ikke lenger er under oath - pluss tjener fett med penger på intervjuene. Anonymkode: c2467...fca Nei. De ofrene virket veldig troverdige synes jeg. Og at det ble en "settlement" på 23 mill dollar allerede i 1993 understreker jo bare det, fyren var dessverre skyldig, uansett hvor mye vi skulle ønske det ikke var tilfelle.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #19 Del Skrevet 24. februar 2022 Homelander skrev (4 minutter siden): Nei. De ofrene virket veldig troverdige synes jeg. Og at det ble en "settlement" på 23 mill dollar allerede i 1993 understreker jo bare det, fyren var dessverre skyldig, uansett hvor mye vi skulle ønske det ikke var tilfelle.. Eller så bevis det at han var de ungene var sleipe og pengegriske allerede den gangen. For ikke å snakke om at de skyldte på Michael for faren til Wade sitt selvmord fordi de ville heller være i Neverland med han enn å være i Australia med faren hans, og det var Michael sin skyld? hmm 🤨 Anonymkode: c2af0...8a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Homelander Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg elsker fremdeles musikken, så privat kan jeg skille, lett. James Brown var/ble jo en konemishandler og kokainmissbruker, men er fremdeles lov å spille offentlig. Men vi bør kanskje sette streken ved pedofili? Aldri mer Michael Jackson på dansegulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå