Gå til innhold

Æsj...

siebaeo

Anbefalte innlegg

Akkurat da jeg følte at han jeg liker så godt hadde blitt litt min, så snudde det hele... Var så hyggelig sist vi møttes og jeg trodde virkelig at nå holdt det på å ordne seg. Men så plutselig ble det ganske så stille... :forvirret: Er en uke siden han tok kontakt. Vi har tekstet litt, men det er jeg som tar kontakt og det føles anderledes..

Nå er han mitt i forberedelser til salg av leiligheten sin som han faktisk eier med eksen sin, og det er jo sikkert ikke bare lett.. men hva skjedde helt sånn plutselig?

Jeg prøver å ikke lure meg selv med tanker som: "han trenger litt tid til å tenke" osv. Men jeg innser jo at det sannsynligvis er som tidligere nevnt i andre tråder med samme tema: "he's just not that into you.." :sur:

Kanskje han har fått et tilbakefall pga minner som dukker opp i fm leiligheten.. Men kan han ikke si ifra da!?! Jeg sier ALLTID i fra om jeg ikke vil mer eller noe sånt. Lar ingen henge i løse lufta og lure. Jeg aner jo ikke hva som skjer!! Det er bare råttent gjort!!

Kan det være at han er så tett i pappen at han ikke skjønner at jeg lurer?! Har lyst til å bare spørre rett ut men jeg vil jo helst gjøre det ansikt til ansikt.

Jeg prøvde å være litt hard to get, men det slo visst feil veg! Lurer på om han ble usikker på meg eller noe..? Lager jeg storm i vannglass?

Nei, slutt å tull :klaske: Ikke innbill deg ting, Siebaeo!

Føler meg bare så utrolig dum.. :tristbla: Dette har jo pågått en stund nå, men det gikk jo i rett retning trodde jeg...

Samtidig tenker jeg jo, vil jeg virkelig ha en mann som lar meg henge sånn som jeg gjør nå...? Nope..

Huff, dette var bare et hjertesukk jeg måtte ha ut.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Hvofor ikke si akkurat det di skriver her? Virker ikke pushy eller noe ...bare rett fra hjertet! Kanskje han tenker det samme..? Spør han rett ut, så slipper du å lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, pyton å ha det sånn :klem:

Jeg ble også hengende og dingle, og i mitt tilfelle var det nok manglende interesse fra hans side. Så utroig feigt å gjøre det sånn...

MEN det er ikke sikkert det er sånn i ditt tilfelle :troest:

Jeg tror også jeg ville ha prøvd å snakke med han. Si det som det er.

Du skal se det ordner seg, og som du sier, du vil jo ikke ha noen som lar deg dingle sånn, ikke hvis det går over lengre tid.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at han er så tett i pappen at han ikke skjønner at jeg lurer?! Har lyst til å bare spørre rett ut men jeg vil jo helst gjøre det ansikt til ansikt.

Jeg er redd det kan være at han er så "tett i pappen". Vi menn har ikke alltid like lett for å skjønne sånne ting.

Og sånn situasjonen er har du vel ikke spesielt mye å tape på å spørre rett ut hva som skjer? På den måten vil du i alle fall få en avklaring på spørsmålet - være seg om det går i positiv eller negativ retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Paradokset og bekrefter at..ja, så tette i pappen kan vi menn godt være..hehe :klaske:

Snakk med han du så får du svar hva det nå enn blir..:)

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle dere som har svart meg :klem:

Jeg må jo bare spørre... men huff, som jeg gruer meg. Håper dere gutta har rett i at han kan være litt "tett" pg ikke egentlig mener noe ille med det. Men jeg er ganske sikker på at svaret jeg vil få er negativt... :tristbla:

Men det kan jo ikke bli noe værre enn det er nå når jeg lurer og lurer og ikke får sove osv.. Da er det bedre å få visshet uansett svaret. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, pyton å ha det sånn  :klem:

Jeg ble også hengende og dingle, og i mitt tilfelle var det nok manglende interesse fra hans side. Så utroig feigt å gjøre det sånn...

Jeg klarer ikke se det feige i det. Mister du interessen for en annen, så tenker du mindre på den personen enn den som sitter og dingler. Og siden den personen ikke lenger opptar så mye av din tanketid lenger, tenker du heller ikke så mye på det rette, som er å si fra at dette ikke går lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke se det feige i det. Mister du interessen for en annen, så tenker du mindre på den personen enn den som sitter og dingler. Og siden den personen ikke lenger opptar så mye av din tanketid lenger, tenker du heller ikke så mye på det rette, som er å si fra at dette ikke går lenger.

Så om du ikke tenker så mye på det så er det greit å la vær? Litt lettvinnt unnskyldning synes jeg. Da er du ganske følelsesløs eller har utrolig korte antenner.. Voksne mennesker vet at det er feil å oppføre seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du ikke tenker så mye på det så er det greit å la vær? Litt lettvinnt unnskyldning synes jeg. Da er du ganske følelsesløs eller har utrolig korte antenner.. Voksne mennesker vet at det er feil å oppføre seg sånn.

Tenker du ikke på personen, så tenker du ikke på personen. Ikke lett for en person som er forelsket å forstå det, men får du noen års erfaring på baken, og har erfart å miste interessen for andre, og erfart at andre mister interessen for deg, så forstår du slike ting litt bedre. Hvis du har sosiale antenner, selvsagt.

Det er ikke snakk om å oppføre seg på noen som helst måte. Det dreier seg om å miste følelser for en annen person, og da går du ikke lenger rundt og tenker på denne personen 24/7, og derfor vil det drøye før man gjør det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mummi på jobb
Tenker du ikke på personen, så tenker du ikke på personen. Ikke lett for en person som er forelsket å forstå det, men får du noen års erfaring på baken, og har erfart å miste interessen for andre, og erfart at andre mister interessen for deg, så forstår du slike ting litt bedre. Hvis du har sosiale antenner, selvsagt.

Det er ikke snakk om å oppføre seg på noen som helst måte. Det dreier seg om å miste følelser for en annen person, og da går du ikke lenger rundt og tenker på denne personen 24/7, og derfor vil det drøye før man gjør det slutt.

Men ærlig talt, selv om du ikke tenker på personen kan du jo oppføre deg voksent, og ikke la ting bare skli sakte ut? Det forventer jeg faktisk fra et voksent menneske. Hvis man da har et minstemål av empati og ryggrad. Man kan ikke rettferdiggjøre å behandle noen dårlig, uansett hvor mange års erfaring man har på baken. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem det er som burde få seg noen år på baken her? Både jeg og han er rundt 30 år.. Jeg har vært i begge situasjoner før og klarte å oppføre meg fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Hvis man har sosiale antenner så skjønner man forhåpentlig at det ikke er ålreit å gå rundt og lure, så man sier fra om at følelsene har forsvunnet, aldri vært der eller hva som nå er tilfellet. Og hvis man ikke har følelser for en person så ønsker man da å "bli kvitt" denne personen snarest mulig, så da sier man også fra. Så selvsagt er det snakk om "å oppføre seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Hvis man har sosiale antenner så skjønner man forhåpentlig at det ikke er ålreit å gå rundt og lure, så man sier fra om at følelsene har forsvunnet, aldri vært der eller hva som nå er tilfellet. Og hvis man ikke har følelser for en person så ønsker man da å "bli kvitt" denne personen snarest mulig, så da sier man også fra. Så selvsagt er det snakk om "å oppføre seg".

Det er jo en gråsone her. Vet ikke hvor forpliktende forholdet det er snakk om her, men har fått inntrykk av at det ikke er veldig forpliktende.

Kanskje er han fornøyd med tingenes tilstand - altså at det er uforpliktende. Om hun ønsker noe mer forpliktende ut av det så er det vel egentlig henne som bør ta det opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Heilt ærleg, ikkje for å vere kjip altså, men menn er ofte litt konfliksky, og vel derfor å ikkje ta kontakt når dei er leie. Mi erfaring er at dersom han ikkje tar kontakt så er det fordi han ikkje er interessert. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den som mister disse følelsene legger merke til det seinere enn den som fortsatt er forelsket. Han/hun som mister følelsene tenker ikke så mye over at han/hun ikke lenger har et behov for å sende natta-meldinger, mens den andre så klart føler det er noe merkelig med en gang disse meldingene opphører. Det vil alltid (!) føles som om du ble hengende igjen litt i løse lufta, når et brudd er forestående og en fortsatt har sterke følelser for den andre.

Det dreier seg om å ha antenner for å forstå slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem det er som burde få seg noen år på baken her? Både jeg og han er rundt 30 år.. Jeg har vært i begge situasjoner før og klarte å oppføre meg fint.

Mulig du opplevde det som om du taklet det fint der og da, og fullt mulig du gjorde det, men tviler på at den andre, hvis han/hun fortsatt hadde følelser for deg, føler at bruddet var en perfect timing. For det er det aldri. Iallfall ikke for den som blir hengende igjen med følelser for den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GreenSky
Heilt ærleg, ikkje for å vere kjip altså, men menn er ofte litt konfliksky, og vel derfor å ikkje ta kontakt når dei er leie. Mi erfaring er at dersom han ikkje tar kontakt så er det fordi han ikkje er interessert. Dessverre.

Det er også min erfaring. ( :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du har rett... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den som mister disse følelsene legger merke til det seinere enn den som fortsatt er forelsket. Han/hun som mister følelsene tenker ikke så mye over at han/hun ikke lenger har et behov for å sende natta-meldinger, mens den andre så klart føler det er noe merkelig med en gang disse meldingene opphører. Det vil alltid (!) føles som om du ble hengende igjen litt i løse lufta, når et brudd er forestående og en fortsatt har sterke følelser for den andre.

Det dreier seg om å ha antenner for å forstå slikt.

Er ikke uenig i det du sier her. Legg merke til det. Men vi hadde en avtale om å si fra så snart en av oss fant ut at det ikke var rett osv. Derfor litt rart at han ikke sier noe. Kan sef være at han må tenke litt på situasjonen i fred for å finne ut hva han vil.

Det er din siste kommentar om at det dreier seg om at man må ha antenner for å forstå slikt som gjør meg litt sint. Høres ut som du mener at jeg ikke har antenner i det hele tatt fordi jeg (i dine øyne) ikke forstår "slikt".

Er du bare utrolig dårlig på å uttrykke deg eller prøver du å være sarkastisk? :klø: I såfall må jeg si at dine antenner kanskje heller ikke er helt godt innstillt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hvorfor han har vært som han har vært.. Eksen hans har sagt at hun vil prøve på nytt igjen..! :icon_neutral:

Regnet jo med at det var noe sånt.. Hadde akkurat bestemt meg for å drite i han, så kommer det tikkende inn meldinger igjen, sent på natta. Sier han er så forvirret og unnskylder at han har vært som han har vært. (så er han ikke så tett i pappen alikevel da.. :forvirret: ). Og at han ikke vet hva han skal gjøre og at han liker meg "veldig veldig" og at det ikke gjør det noe enklere.

Jeg svarer at jeg forstår men at jeg ikke kommer til å sitte å "vente" . Men at det ikke nødvendigvis betyr at jeg ikke vil se han igjen... Jeg holder mine options open for å si det litt flåsete. Jeg gidder ikke drive med spill og sier det heller akkurat som det er. Når jeg ønsker det fra han må jeg nesten gjøre det selv..

Alt dette kom vel opp siden han skulle selge leiligheten.. Og det har vel egentlig ingenting med meg å gjøre.. enten elsker han henne eller så gjør han det ikke. Uavhengig av meg. Jeg kan jo ikke love noe heller..

Men jeg klarer ikke la vær å tenke på hvordan jeg hadde det i sommer da eksen min kom og var så søt og oppmerksom og gjorde det han kunne for å få ett eller annet igang igjen.. Det var så trygt og godt og føltes så kjent. Og jeg ble ganske i tvil en liten stund. men så fikk jeg noen dager på meg og kjente at ting egentlig ikke var forandret seg noe, og at det var trygghetsfølelsen jeg egentlig kjente jeg savnet. Ikke han.. Jeg er fæl til å gripe etter halmstrå.. jeg vet det. :tristbla:

Jeg skal uansett gjøre som jeg hadde tenkt, og det er å leve som om jeg ikke har noe på gang med han. Se på andre og fokusere på meg selv. Men som jeg har sagt. Det betyr ikke at jeg ikke vil se han mer om det skulle bli sånn. Må bare passe på å ikke bli hengende.. men jeg tror ikke det blir noe mer nå. Hun og sønnen har liksom litt mer å komme med enn jeg har i øyeblikket føler jeg. Mitt eneste pluss er at jeg er ny/spennende og "ukomplisert".

Skal ikke være enkelt nei.. :forvirret:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...