Jadzia Skrevet 28. februar 2022 #41 Del Skrevet 28. februar 2022 Vi har det i hus nå. Kan jo beskrive hvordan vi alle hadde det. jeg - kvinne 44 - uvaksinert : begynte med vondt i beina. Som gikt. Etter et døgn gikk smertene på så jeg nesten ble sprø. Jeg liker ikke å ta medisiner, men da endte jeg med å ta to Paracet. Samtidig med at smertene økte, var jeg veldig kvalm og trøtt. Nå er jeg på dag tre. Har mye vondt i magen, syre/kvalme, hoster litt og er litt slappere enn vanlig. Ingen feber eller noe annet. barn 1 - gutt på 6: plutselig feber på natta. Ikke høy, men han var kjempevarm å ta på. Litt hoste dagen etter. Slapp og lite matlyst første dagen. barn 2 - gutt på 9: intens hoste helt ut av det blå på natta. Fortsatte videre utover dagen. mann - 45 - trippelvaksinert: startet med smerter i bein og korsrygg. Lavgradig feber. Hadde store smerter og smertestillende hjalp ikke. Etter nesten to døgn, slapp smertene og feberen tak. Nå hoster han skikkelig hardt, lukter vondt, har nedsatt smakssans og luktesans, hodepine og har ikke matlyst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelly123 Skrevet 28. februar 2022 #42 Del Skrevet 28. februar 2022 NewStart87 skrev (1 time siden): Føler jeg ikke gjør annet enn å sove! Flere som gjør det samme? Skulle gjerne sovet mye mer jeg, men er jo så pottetett i nesa at jeg ikke får sove🙈😩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakserosa Skrevet 28. februar 2022 #43 Del Skrevet 28. februar 2022 Kvinne; alder 30-40, to doser: Rusk i halsen-følelse fra lørdag av. Fortsatte søndag - da også litt pjusk/småsyk-følelse. Positiv test på mandag. Ok i formen bortsett fra rusk i halsen frem til onsdag formiddag. Da litt feber, økende sykdomsfølelse, svimmel, hjernetåke. Fortsatte til og med fredag. Bedre fra lørdag av men er fortsatt i dag mandag (dag 9) sliten - både fysisk og mentalt, og litt sår hoste. Kjenner det fortsatt er sykdom i kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 28. februar 2022 #44 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) Jeg ble først litt tett i nesen og fikk sår hals. Dagen etter var jeg pottetett, hadde litt feber og var veldig trøtt, nå på dag 3 klør jeg noe helt infernalsk i nesen, er enda tett og trøtt, men litt bedre en i går. Så får vi se hvordan det blir videre. Har 3 doser. Edit: Dag 4 og kløen i nesen har heldigvis avtatt. Det var pyton med den ekstreme kløingen. Formen er bedre en i går. Endret 1. mars 2022 av Ryuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 1. mars 2022 #45 Del Skrevet 1. mars 2022 (endret) Testet positivt idag. Begynte å kjenne meg rar i hodet og litt kribling i hals igår. Etterhvert idag har jeg fått mer vondt i hodet og er ganske kvalm. 2 vaksinedoser barn 5 år: stygg hoste og potte tett. Fin almenntilstand og ikke noe feber. Endret 1. mars 2022 av 2sommerfugler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 1. mars 2022 #46 Del Skrevet 1. mars 2022 Nelly123 skrev (15 timer siden): Skulle gjerne sovet mye mer jeg, men er jo så pottetett i nesa at jeg ikke får sove🙈😩 Uff, god bedring! ♥️ Jeg bare kiler litt i nesa. Det jeg merker mest er at jeg er så bomull i hodet, merker det spesielt når jeg er oppe og går, spesielt ute. Har sovet nesten hele tiden de siste døgnene, er bare oppe og spiser litt, lufter hunden, ser på tv og så sovner jeg igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 1. mars 2022 #47 Del Skrevet 1. mars 2022 Kan man gå ut av isolasjon etter fire dager uansett om man har positiv test eller må man vente helt til testen er negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 1. mars 2022 #48 Del Skrevet 1. mars 2022 NewStart87 skrev (51 minutter siden): Kan man gå ut av isolasjon etter fire dager uansett om man har positiv test eller må man vente helt til testen er negativ? Forskriftsfestet krav til isolasjon oppheves og erstattes med en anbefaling om at voksne som er bekreftet smittet med covid-19 holder seg hjemme i 4 døgn fra symptomstart og uansett til de har vært feberfri i ett døgn. Dette finner du hos Regieringen.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~NYNORSK~~ Skrevet 1. mars 2022 #49 Del Skrevet 1. mars 2022 Ikkje vaksinert. Tett nase i tre dagar 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Final Fantasy Skrevet 2. mars 2022 #50 Del Skrevet 2. mars 2022 Dag 1: Jeg snyter meg egentlig hver morgen, men en morgen var det plutselig litt gult. Tok hurtigtest og den var positiv. Ikke mer snue og ikke andre symptomer. Jobbet hjemmefra. Dag 2: Tok PCR-test og den var også positiv. Jobbet hjemmefra uten symptomer helt til jeg fikk en helvetes hodepine som varte noen timer og så ga seg. Jeg kjente at den kom fra tette bihuler. Jeg spylte og spylte med neseskyller, men klarte ikke å lette på trykket. Dag 3-7: Bittelitt snue. Ikke tett og ikke rennende. Bare nok til at jeg måtte snyte meg noen ganger om dagen for å tømme. Jobbet hjemmefra de dagene jeg skulle jobbe. That's it. Ingen feber, ingen hoste, ingen muskelverk osv. Jobbet hele tiden bortsett fra noen timer med sinnsyk hodepine dag 2. Kvinne 37 år, uvaksinert og fortsatt glad for det valget. Har hatt mildere symptomer enn de fleste jeg kjenner på min alder som har to eller tre doser. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HageGnomen Skrevet 2. mars 2022 #51 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) Først var det en hodepine, to dager senere feber og generelt dårlig allmenntilstand. Testet morgen, negativt, kveld, negativt, neste natt/morgen - positiv før det var gått et halvt minutt. Hoste neste dag, dagene etter slimhoste. Dårlig appetitt. Snørrete siden dag 3. Høy feber i nesten en uke. Fullstendig utmattet, har ikke null smak, men mye smaker rart. Fortsatt ikke ferdig. 🤒 Hadde vært i kontakt med flere med smitte i forkant, men har egentlig vært det i flere år, og det traff først nå. Tillegg: To doser, jobber tett med mennesker. Bekreftet med pcr. Endret 2. mars 2022 av HageGnomen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. mars 2022 #52 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg husker knapt, det var symptomer jeg ikke ville brydd meg om til vanlig. Men for ikke å smitte kolleger eller naboer tok jeg test. Er i overraskende bra form. Ingen vaksiner. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frustrert husfrue Skrevet 2. mars 2022 #53 Del Skrevet 2. mars 2022 3 doser og ung. Begynte med vond hals, og vondt i kroppen, litt vondt i hodet og hoste. På dag 2 nå, og er bedre enn i går. Ikke feber, håper å være helt fin imorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 2. mars 2022 #54 Del Skrevet 2. mars 2022 Starta med kribling i halsen på toget på vei hjem fra jobb. Fikk tørrhoste, feber, vondt i halsen, snørring og kraftig hodepine. I tillegg var jeg veldig slapp og hadde litt "hjernetåke". Det verket i beina og ryggen og jeg følte meg ganske dårlig de første 3-4 dagene. Etter det forsvant de fleste symptomene men hosten (som nå er slimhoste) og snørr henger igjen over 2 uker etterpå. Var også veldig sliten i over en uke etter at jeg testet positivt. Jeg har 3 vaksinedoser. 2 med Pfizer og booster med Moderna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet 2. mars 2022 #55 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg fikk positiv test idag. 1. DAG. hodepine og litt raspy stemme. Fikk utover dagen veldig vondt i kroppen, og feber. 2. DAG. Feber,hes stemme, vondt i tennene. 3. DAG. Feber. hes stemme. Føler meg bedre nå enn ved vanlig infulensa, samt ved mine vanlig fibromyalgi-symptomer. Jeg er uvaksinert. Samboer har 3 vaksiner, og er mye verre form enn meg. han har hodepine, tett nese,vondt i halsen,hoste, hatt kort pust, feber,vondt i kroppen,vondt i tennene. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 2. mars 2022 #56 Del Skrevet 2. mars 2022 Dag 5 nå og fortsatt positiv. Er invitert ut på middag på søndag, men jeg kan vel ikke ut når jeg fortsatt er positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 2. mars 2022 #57 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) Dag 1-2: Kraftig hodepine og litt rar i halsen. Svettet mye! Og hadde noe muskelverk/vonde ledd. Dag 3-5 : Litt tett i nesen, svak hodepine som kommer og går litt, lite energi og lett hoste. Generelt litt uvel. Uvaksinert. Endret 2. mars 2022 av Kolibrien 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille pille Skrevet 3. mars 2022 #58 Del Skrevet 3. mars 2022 (endret) Jeg er bare på dag tre, så jeg vet ikke om det kan bli verre, men: Dag 1: litt vond hals og lett tørrhoste Dag 2: litt muskelsmerter i rygg, tørrhoste, litt snørrete og litt slapp. Lett feber på ettermiddag/kveld Dag 3: litt snørr og tørrhoste. Føler meg ellers frisk og har mye energi Har to vaksinedoser Endret 3. mars 2022 av lille pille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropsen Skrevet 3. mars 2022 #59 Del Skrevet 3. mars 2022 Hodepine og sår hals, ellers følte jeg meg i grei form. Er uvaksinert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 3. mars 2022 #60 Del Skrevet 3. mars 2022 Er nå på dag tre og håper det blir bedre etterhvert. Dag en var jeg kvalm og uvel, hodepine og slapp. dag 2 (igår): høy feber, verking i hele kroppen og hodet, skikkelig influensavondt og svimmel. Lå bare i sengen og orket bare å stå opp for å gå på do et par ganger. dag 3(idag) fortsatt høy feber men hodepinen har lettet litt. Er erstattet med svimmelhet/hjernetåke. Har idag begynt å bli forkjølet tillegg: vond hals, hostende masse masse snør 😔 håper det snur snart for dette var mye verre enn jeg hadde sett for meg. ligger bare i sengen. 38 år, 2 doser, ikke risikogruppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg