NordicViking Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 Programleder Niklas Baarli (32) er helt hjelpeløs når det kommer til praktisk arbeid. Nå skal pappa Lars Baarli (70) lære Niklas å bli mer handy. På veien kommer far og sønn nærmere hverandre, og de blir kjent på nytt. (TV2) Premiere i kveld på TV2 klokken 20:00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshade83 Skrevet 23. februar 2022 #2 Del Skrevet 23. februar 2022 Etter å ha sett han på Farmen ville jeg nok ikke kasta bort tiden på det programmet der. Hver sin lyst… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 24. februar 2022 #3 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å se på det, nettopp pga hvordan jeg mislikte oppførselen hans på Farmen. Men jeg har liksom alltid likt han før, og i camp Kulinaris synes jeg han var helt herlig, så jeg bestemte meg for å gi programmet en sjanse, og angrer ikke på det. Synes det var et fint program, og gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 2. mars 2022 #4 Del Skrevet 2. mars 2022 Liker det Fin fyr ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå