Cookie123 Skrevet 24. februar 2022 #21 Del Skrevet 24. februar 2022 Hun har aldri sett lykkelig ut. Tipper det er noe psykisk hun sliter med stakkar... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 25. februar 2022 #22 Del Skrevet 25. februar 2022 Skjønte tegninga allerede i bryllupet deres. Aldri sett et så trist bryllup noen gang. Så sure, triste og lite glad for hverandre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 25. februar 2022 #23 Del Skrevet 25. februar 2022 En ting er jo at de har samlivsproblemer, men jeg reagerer veldig på at hun er så lenge vekk fra ungene? De er da ganske små, og savner vel mammaen sin? 😔💔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 25. februar 2022 #24 Del Skrevet 25. februar 2022 Akvarium85 skrev (2 minutter siden): En ting er jo at de har samlivsproblemer, men jeg reagerer veldig på at hun er så lenge vekk fra ungene? De er da ganske små, og savner vel mammaen sin? 😔💔 Det er dette som gjør at jeg mistenker «noe alvorlig.» skal veldig mye til for at en mor frivillig velger å være SÅ lenge borte fra barna. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 25. februar 2022 #25 Del Skrevet 25. februar 2022 SeogHør har visstnok ny informasjon men det ligger kun som + artikkel😡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 26. februar 2022 #26 Del Skrevet 26. februar 2022 Puny skrev (9 timer siden): Det er dette som gjør at jeg mistenker «noe alvorlig.» skal veldig mye til for at en mor frivillig velger å være SÅ lenge borte fra barna. Tviler på at det er frivillig! Men i det ekteskapet er det han som har absolutt all makt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 26. februar 2022 #27 Del Skrevet 26. februar 2022 Hun ser alltid så trist ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 2. mars 2022 #28 Del Skrevet 2. mars 2022 Lunabelle skrev (På 2/26/2022 den 7.56): Tviler på at det er frivillig! Men i det ekteskapet er det han som har absolutt all makt. Han vil ha henne i Monaco, men hun vil ikke det. Nå har hun vært i hjemlandet sitt i flere måneder. Dro så hjem i november, og var da sammen med familien i en kort stund før hun reiste sin vei igjen!! Hun er blitt fryktelig tynn så det er nok noe psykisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. mars 2022 #29 Del Skrevet 3. mars 2022 Svangerskapsdepresjon som har vart i flere år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. mars 2022 #30 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Sol Rampelyset skrev (På 24.2.2022 den 19.36): Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Sol, admin. Hvorfor har dere ikke ryddet kommentaren med påstanden om at hun har kreft med spredning?? Det er en alvorlig påstand, og vedkommende som skrev det la ikke ved kilder, ergo spekulasjon. Grov spekulasjon. Kreft med spredning er alvorlig, ikke noe man bare slenger ut om andre edit; jeg vet at man iht reglene på forumet ikke skal kommentere moderering i en tråd, men når sånne graverende påstander blir stående igjen etter at tråden er ryddet så velger jeg å gjøre det denne gangen (bruker ikke å gjøre det til vanlig) Endret 4. mars 2022 av skruf 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå