Gå til innhold

Prinsesse Charlene av Monaco, hva er greia?

Gjest SnowBells

Anbefalte innlegg

Gjest SnowBells

Hun har vært borte fra familien sin i snart et år nå "på grunn av infeksjon i bihulene?"

Hva er egentlig greia? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/11/09/195800762/prinsesse-charlene-skulle-en-svipptur-til-sor-afrika-kom-ikke-hjem-for-et-halvt-ar-senere

https://www.kk.no/underholdning/det-er-tydelig-at-min-kone-virkelig-ikke-hadde-det-bra/75056343

Høres ut som om hun har vært veldig dårlig. Og det var vel ikke et år, men et halvt år. Og hun er hjemme igjen nå. Ikke noe mystisk med denne historien vel? Har selv opplevd helseplager, vet hvor tøft det kan være.

Endret av NenehGoji
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outlander skrev (2 minutter siden):

Hun har knekt fullstendig sammen synes jeg.  Er noe som skurrer virkelig.

Jeg ser også at hun har det dårlig, men hva er det som skurrer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells

Hun har vært borte fra familien sin inkludert begge barna, i et annet land, mer eller mindre siden mai i fjor. Hun var bare hjemme en liten tur i november. Men ja jeg har ikke noe med det. Men det er jo helt åpenbart at hun eller de sliter med noe langt mer omfattende enn bihuleproblematikk. Får vel bare si god bedring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er dette? Er det noen grunn til at jeg bør vite om henne eller privatlivet hennes, annet enn å drive med hønsesladder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun skulle være et halvt år i Sør-Afrika pga bihuleproblemer er jo selvsagt rart. Monaco har da råd til ambulansefly. Om det er slik at sykehuset i Sør-Afrika er bedre eller at hun faktisk ikke bør flyttes, så er det vel logisk at mannen og barna drar til henne? De har da penger til et par flybilletter... 

Hun kan ha vært/er psykisk syk, isåfall så er det mannens skyld, evt at han ikke ønsker å hjelpe til i situasjonen. Og da blir det jo selvsagt verre. Ingen normal mor eller far synes det er greit å være borte fra så små barn i så lang tid. Og de har jo økonomiske ressurser til å ordne det meste. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells

Ja det er ingen tvil om at hun er/har vært forferdelig syk. Men alt dette hemmelighetskremmeriet, og kanskje først og fremst dette at hun har vært helt avsondret fra de små barna sine over så lang tid.. Som @solmåneogstjernerskriver så er de jo styrtrike og har fint råd til privatfly. Må da være lov å være litt nysgjerrig på disse kjendisene 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SnowBells skrev (8 timer siden):

Ja det er ingen tvil om at hun er/har vært forferdelig syk. Men alt dette hemmelighetskremmeriet, og kanskje først og fremst dette at hun har vært helt avsondret fra de små barna sine over så lang tid.. Som @solmåneogstjernerskriver så er de jo styrtrike og har fint råd til privatfly. Må da være lov å være litt nysgjerrig på disse kjendisene 🙈

Hun kunne ikke fly pga infeksjonen. Familien besøkte henne flere ganger i Sør Afrika. Men er enig i at det er noe her vi ikke får vite. Første tanken min er at hun kanskje er psykisk syk? I så tilfelle er det kanskje best å skjerme barna?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri vært lykkelig med Albert. Det er bare å se hvor trist hun var i bryllupet sitt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...