AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 jeg har fått ermene inn på bolen. Så står det i oppskriften ; med overskrift L og XL ; fell til raglan osv.... så står det ALLE STR : strikk diagram og fell slik diagrammet viser. DET jeg lurer på er : Skal jeg bare hoppe over det som står på L og XL? Jeg strikker medium. Anonymkode: 42cf3...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Del Skrevet 23. februar 2022 L og xl strikkes med raglanfelling de resterende størrelsene strikkes som diagrammet viser Anonymkode: a8dd2...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): L og xl strikkes med raglanfelling de resterende størrelsene strikkes som diagrammet viser Anonymkode: a8dd2...8c6 Tusen takk da er det ikke så viktig at jeg begynner omgangen ved sammenføyningen påermene? har funnet midtmasken og telt meg tilbake til der jeg må begynne i forhold til diagrammet. veldig glad for svar ts Anonymkode: 42cf3...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 13.09): Tusen takk da er det ikke så viktig at jeg begynner omgangen ved sammenføyningen påermene? har funnet midtmasken og telt meg tilbake til der jeg må begynne i forhold til diagrammet. veldig glad for svar ts Anonymkode: 42cf3...5e0 Nei på rundfelling starter jeg rett på mønster. Det finnes også en teknikk for å unngå hakk i mønsteret når du kommer rundt. https://www.garnstudio.com/video.php?id=1318&lang=no Anonymkode: a8dd2...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå