AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #21 Del Skrevet 26. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Kan du spå meg også? Ang en fyr jeg er intr i, møtt fysisk 3 ganger Anonymkode: a7ed6...2e4 men snakka en del Anonymkode: a7ed6...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #22 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 23.11): Forresten. Det viktigste du kan gjøre er å tro på deg selv. Mye er gjort bare der. Og, et tips: følg magefølelsen. Den er sterk hos deg. Anonymkode: 0b98b...1b4 Tusen takk 🥰🥰 du traff meg ganske godt. Jeg er definitivt ikke klar. Kjærlighetssorg siden meg og eksen gikk fra hverandre i fjor. Så håper man d skal ordne seg, samtidig som man også ser fremover. Men d har vært tungt. Tusen takk igjen. Setter stor pris på ay du tok deg tid ❤️ TS Anonymkode: 04f4c...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #23 Del Skrevet 27. februar 2022 Meg og? ❤️ Anonymkode: e68eb...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #24 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kan du spå meg også? Ang en fyr jeg er intr i, møtt fysisk 3 ganger Anonymkode: a7ed6...2e4 Jeg får opp skepsis hos deg. Selv om du er interessert så virker du likevel skeptisk. Hva enn dette skyldes bør du finne ut av, for skepsisen din lurer deg ikke. Den er reell. Og den vil ikke gå bort selv om du pusher deg igjennom for å få tak på denne mannen. Anonymkode: 0b98b...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #25 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Meg og? ❤️ Anonymkode: e68eb...e90 Jeg får opp rådvillhet hos deg. Du kan nok ha kjørt deg fast uten at du helt ikke skjønner hvorfor. Det gir lite mening å være fastkjørt. Dette er noe som både gjør deg skeptisk og frustrert samtidig. Men den fastkjørtheten er ikke ene og alene din skyld. Det er mye samfunnsbasert. Du når rett og slett ikke fram. Men du har nok også bygget deg opp en frustrasjon rundt dette, som igjen setter deg tilbake. Du er usikker på andre og sliter med å stole på det motsatte kjønn. Litt fordi samfunnet har sørget for det, men også mye fordi du selv ikke har hatt de opplevelsene i livet som du fortjener. Du må likevel ikke gi deg, selv om den tanken innimellom streifer deg. Stå i det og forsøk videre, men prøv samtidig å ikke overtenk situasjonene for mye. Ta mer kontroll selv. Før samtalene, ta initiativ og vis hva du vil. Klarer du dette, så har du ikke bare endret strategiene dine, men du kommer deg ut fra rådvillheten også. Det blir bra Anonymkode: 0b98b...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #26 Del Skrevet 27. februar 2022 . Anonymkode: 0e179...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #27 Del Skrevet 27. februar 2022 Er du fortsatt i tråden? 🙏 Jeg trenger råd også, sliter med å tenke klart rundt en del ting, særlig forholdet jeg er i. Anonymkode: 4d3d5...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #28 Del Skrevet 27. februar 2022 On 2/25/2022 at 11:34 PM, AnonymBruker said: Du blir den siste i kveld 😊 Hos deg får jeg opp "oppgitt". Du har hatt det mer utfordrende enn hva du fortjener. Du har lov til å være frustrert. Men pass på at du ikke slukes av oppgittheten. For det er en tilstand som gjør deg blind og lite mottakelig. Du bør spille på lag med følelsene. Ta lærdom og ta det med deg. Det vil gi deg nyttig innsikt den dagen du står ovenfor kjærlighetsvalg. For du vil få et valg å ta. Ikke hast deg inn i situasjoner, men analyser dem slik at du unngår mer oppgitthet. Valget vil være helt og holdent ditt. Du må også endre strategiene dine og gjøre noen endringer for å lykkes bedre. Hva dette innebærer tror jeg du allerede vet. Men. Det blir bra. Og bedre enn hva du selv tror. Så senk skuldrene og kos deg på reisen. Det er mye å se frem til hvis du selv vil det. Anonymkode: 0b98b...1b4 Hei takk for svar! Har vært en del oppgitt/sliten i det siste ang studier og jobb, ikke så mye ang kjærligheten da, men mulig det smitter over litt på andre ting? Strategier - kunne du utdype det litt mer? litt usikker Er for tiden kontakt med en mann jeg er intr. i, lurer får du opp noe rundt det? Han / meg. Takk😊 Anonymkode: 0e179...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #29 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er du fortsatt i tråden? 🙏 Jeg trenger råd også, sliter med å tenke klart rundt en del ting, særlig forholdet jeg er i. Anonymkode: 4d3d5...478 Jeg får opp "støy" på deg. Du har en del utvendig støy rundt deg, men problemet ditt går mer på din innvendige støy. Grunnen til støyet er at hjertet ditt sier én ting og hodet sier en annen ting, dermed er magefølelsen din, den du oftest lytter til, tauset ihjel. Du tror du ikke tenker klart fordi du har mistet magefølelsen, men faktisk er svaret hos deg ganske enkelt: Du må lytte til hjertet ditt. Ikke hodet ditt. Og du bør ikke vente på magefølelsen, for den vil ikke klare å bestemme seg så lenge du har denne konflikten i deg. Slår du av hodet ditt for å lytte til hva hjertet ditt sier, så vil du få svarene helt klart for deg. Deretter trenger du kun handle utifra svarene hjertet gir deg, for magefølelsen din vil da styres utifra det. Og du har egentlig ingen tid å miste. Du er langt på overtid for en endring, og kan ikke fortsette slik som nå. Det vet du. Så lytt til hjertet, la hjertet ditt bestemme, gjennomfør det basert på den nye magefølelsen du får og kom ut på andre siden med hodet høyt hevet. For du vet at du velger riktig. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei takk for svar! Har vært en del oppgitt/sliten i det siste ang studier og jobb, ikke så mye ang kjærligheten da, men mulig det smitter over litt på andre ting? Strategier - kunne du utdype det litt mer? litt usikker Er for tiden kontakt med en mann jeg er intr. i, lurer får du opp noe rundt det? Han / meg. Takk😊 Anonymkode: 0e179...998 Oppgittheten jeg nevnte trenger ikke direkte være relatert til kjærlighet, men den har hindret deg en del fra å finne kjærligheten. Oppgittheten preger deg mer enn du egentlig tror. Strategiene jeg snakket om handler om hvordan du tenker, føler, engasjerer deg og/eller henvender deg opp mot motsatt kjønn. Mulig det skyldes dine prioriteter i livet, at du ikke vet helt hva du ønsker deg, at du leter i blindet og at du ikke klarer å fremstå som den beste versjonen av deg selv. Jeg er sikker på at reflekterer du rundt dette, så vet du også svaret på det og da hvorfor du ikke har lykkes bedre. Angående den mannen du er interessert i, så får jeg opp konflikte følelser. Er du faktisk helt gira på det? Det føles ikke slik ut, men hvis så, så bør du være obs på hemmeligheter, bagasjer eller røde flagg hos han. Det henger litt i hopen med det jeg skrev til deg i første innlegg... jeg tror du må analysere ting mer og bedre før du hopper ut i noe, rett og slett for å se det an om han er det du trenger og at han faktisk kan gi deg det du fortjener. Du bør ha en tålmodig og analysert tilnærming i det du gjør. For du trenger ikke å "ta til takke med noen" nå. Valget er ditt, og det vil det alltid være, så mulighetene er store. Når du finner ut av det. Anonymkode: 0b98b...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #30 Del Skrevet 27. februar 2022 Tid til meg også ? Er i vanskelig situasjon som jeg ikke finner ut av Anonymkode: 0ee0e...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #31 Del Skrevet 27. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Oppgittheten jeg nevnte trenger ikke direkte være relatert til kjærlighet, men den har hindret deg en del fra å finne kjærligheten. Oppgittheten preger deg mer enn du egentlig tror. Strategiene jeg snakket om handler om hvordan du tenker, føler, engasjerer deg og/eller henvender deg opp mot motsatt kjønn. Mulig det skyldes dine prioriteter i livet, at du ikke vet helt hva du ønsker deg, at du leter i blindet og at du ikke klarer å fremstå som den beste versjonen av deg selv. Jeg er sikker på at reflekterer du rundt dette, så vet du også svaret på det og da hvorfor du ikke har lykkes bedre. Angående den mannen du er interessert i, så får jeg opp konflikte følelser. Er du faktisk helt gira på det? Det føles ikke slik ut, men hvis så, så bør du være obs på hemmeligheter, bagasjer eller røde flagg hos han. Det henger litt i hopen med det jeg skrev til deg i første innlegg... jeg tror du må analysere ting mer og bedre før du hopper ut i noe, rett og slett for å se det an om han er det du trenger og at han faktisk kan gi deg det du fortjener. Du bør ha en tålmodig og analysert tilnærming i det du gjør. For du trenger ikke å "ta til takke med noen" nå. Valget er ditt, og det vil det alltid være, så mulighetene er store. Når du finner ut av det. Anonymkode: 0b98b...1b4 Tusen takk for svar ❤️ Du har rett i at jeg er usikker hva jeg vil Og jeg er veldig usikker ang han, hva jeg vil.. jeg er interessert men har merket noen røde flagg hos han dessverre, ikke veldig store (men hadde kanskje vært). Ser du hva han vil med meg / eller tenker ang meg? Og hvordan ting utvikler seg de neste månedene mellom oss (hvis jeg fortsetter med han) Anonymkode: 0e179...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #32 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg får opp rådvillhet hos deg. Du kan nok ha kjørt deg fast uten at du helt ikke skjønner hvorfor. Det gir lite mening å være fastkjørt. Dette er noe som både gjør deg skeptisk og frustrert samtidig. Men den fastkjørtheten er ikke ene og alene din skyld. Det er mye samfunnsbasert. Du når rett og slett ikke fram. Men du har nok også bygget deg opp en frustrasjon rundt dette, som igjen setter deg tilbake. Du er usikker på andre og sliter med å stole på det motsatte kjønn. Litt fordi samfunnet har sørget for det, men også mye fordi du selv ikke har hatt de opplevelsene i livet som du fortjener. Du må likevel ikke gi deg, selv om den tanken innimellom streifer deg. Stå i det og forsøk videre, men prøv samtidig å ikke overtenk situasjonene for mye. Ta mer kontroll selv. Før samtalene, ta initiativ og vis hva du vil. Klarer du dette, så har du ikke bare endret strategiene dine, men du kommer deg ut fra rådvillheten også. Det blir bra Anonymkode: 0b98b...1b4 Tusen takk ❤️ Anonymkode: e68eb...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #33 Del Skrevet 10. mars 2022 Hm, prøver meg jeg også.... Blir veldig glad om noen kan legge kort for meg også. Ønsker å vite noe ifht en viss mann. Jeg traff denne mannen gjennom arbeidet mitt. Han så gjennom meg, dvs opplevde jeg et tilfelle hvor han så meg inn i øynene og jeg kjente det helt ned i magen. Veldig spesielt. Etter dette har jeg fattet mer og mer interesse (og følte også at det var en viss interesse tilbake) , men ikke gjort noe ifht det før jeg sluttet i jobben. Fortalte han da om mine følelser. Har meldt litt sammen, men så viser det seg også at han har flyttet. Har ikke fått svar på siste sms. Han er en mann med et trøblete liv, dessverre. Jeg får han ikke ut av systemet, og føler stor og ubetinget kjærlighet for han. Kan noen fortelle meg hvordan det går med han? Vil jeg høre fra han? Bør jeg ev prøve å oppsøke han? Og vil vi kunne bli et par? Anonymkode: ba879...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #34 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 14.33): Jeg får opp rådvillhet hos deg. Du kan nok ha kjørt deg fast uten at du helt ikke skjønner hvorfor. Det gir lite mening å være fastkjørt. Dette er noe som både gjør deg skeptisk og frustrert samtidig. Men den fastkjørtheten er ikke ene og alene din skyld. Det er mye samfunnsbasert. Du når rett og slett ikke fram. Men du har nok også bygget deg opp en frustrasjon rundt dette, som igjen setter deg tilbake. Du er usikker på andre og sliter med å stole på det motsatte kjønn. Litt fordi samfunnet har sørget for det, men også mye fordi du selv ikke har hatt de opplevelsene i livet som du fortjener. Du må likevel ikke gi deg, selv om den tanken innimellom streifer deg. Stå i det og forsøk videre, men prøv samtidig å ikke overtenk situasjonene for mye. Ta mer kontroll selv. Før samtalene, ta initiativ og vis hva du vil. Klarer du dette, så har du ikke bare endret strategiene dine, men du kommer deg ut fra rådvillheten også. Det blir bra Anonymkode: 0b98b...1b4 Hei, Har du tid og mulighet til å spå meg en dag også? Det hadde jeg satt veldig pris på. Anonymkode: e0fc3...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå