AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg sitter nå og er ganske fortvilt og håper noen kan gi meg noen svar. Jeg sitter å føler meg ganske urettferdig behandlet av en mann. Jeg har datet denne mann og alt virket som gikk riktige veien. Vi var enda i bli kjent fasen men vi snakket hver dag og hele dagen gjerne. Etterhvert trekker han seg mer unna. Jeg blir også syk oppi dette og forteller han dette. Han forteller at han ønsker å sette alt på vent til at jeg er blidd frisk. Jeg forteller han at dette ikke er godt nok for meg og føler ikke det blir rett å fortsette. Han gir meg ikke så mye tilbake på det. 2 uker går før han plutsli sier at han sier han hadde det veldig fint med meg og så sier han ut av det blå at han ikke kunne tenke seg å ta meg tilbake fordi det var jeg som valgte å gå. Ikke vet jeg hvorfor han sier dette når vi var ikke inne på dette en gang.. Kan noen fortelle meg hva i alle dager dette skal bety? Ønsker han bare å legge all skylden på meg for dette for å lette på egne skulder? Og hvorfor legger han opp til dette selv? Anonymkode: b988d...37b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Han har et såret ego og forsøker å bruse med fjærene så han kan føle seg bedre. Bare overse og ikke svar han. Svarer du så virker du desperat og det er akkurat det han vil Anonymkode: 3c21d...ed5 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg sitter nå og er ganske fortvilt og håper noen kan gi meg noen svar. Jeg sitter å føler meg ganske urettferdig behandlet av en mann. Jeg har datet denne mann og alt virket som gikk riktige veien. Vi var enda i bli kjent fasen men vi snakket hver dag og hele dagen gjerne. Etterhvert trekker han seg mer unna. Jeg blir også syk oppi dette og forteller han dette. Han forteller at han ønsker å sette alt på vent til at jeg er blidd frisk. Jeg forteller han at dette ikke er godt nok for meg og føler ikke det blir rett å fortsette. Han gir meg ikke så mye tilbake på det. 2 uker går før han plutsli sier at han sier han hadde det veldig fint med meg og så sier han ut av det blå at han ikke kunne tenke seg å ta meg tilbake fordi det var jeg som valgte å gå. Ikke vet jeg hvorfor han sier dette når vi var ikke inne på dette en gang.. Kan noen fortelle meg hva i alle dager dette skal bety? Ønsker han bare å legge all skylden på meg for dette for å lette på egne skulder? Og hvorfor legger han opp til dette selv? Anonymkode: b988d...37b Det er jo din feil. Anonymkode: 48e21...c35 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo din feil. Anonymkode: 48e21...c35 Hvordan kan du virkelig mene det er min feil? Anonymkode: b988d...37b 1
Duff Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Du skriver jo at det ikke blir rett for deg og at du ikke vil fortsette, da er det jo din feil. Han ville vente til du ble frisk, altså gi deg tid og vente på deg. 13
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 Omg dropp den fyren.. hvis han er sånn nå, hvordan tror du han er som samboer.. Dodge den fyren der, du trenger ikke hodebry nå som du er syk. Anonymkode: d6885...48e 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 Duff skrev (Akkurat nå): Du skriver jo at det ikke blir rett for deg og at du ikke vil fortsette, da er det jo din feil. Han ville vente til du ble frisk, altså gi deg tid og vente på deg. La meg legge til at denne mannen også sa at han ville vente, men ikke kunne garantere at han hadde funnet en annen til da. Anonymkode: b988d...37b 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 Duff skrev (3 minutter siden): Du skriver jo at det ikke blir rett for deg og at du ikke vil fortsette, da er det jo din feil. Han ville vente til du ble frisk, altså gi deg tid og vente på deg. Det var sånn jeg oppfattet det også. At han ville vente på henne til hun ble frisk. Anonymkode: 07a1e...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): La meg legge til at denne mannen også sa at han ville vente, men ikke kunne garantere at han hadde funnet en annen til da. Anonymkode: b988d...37b Da stiller det seg annerledes ja. Da er han bare en drittsekk. Nå angrer han og prøver å gaslighte Anonymkode: 07a1e...e6c 4 1
Duff Skrevet 23. februar 2022 #10 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): La meg legge til at denne mannen også sa at han ville vente, men ikke kunne garantere at han hadde funnet en annen til da. Anonymkode: b988d...37b Man har aldri noen garanti men om man ikke våger å la han vente vinner du aldri. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan kan du virkelig mene det er min feil? Anonymkode: b988d...37b Det var du som ikke ville mer. Du skriver det jo selv. Anonymkode: 48e21...c35 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #12 Skrevet 23. februar 2022 Vil legge til at denne mannen også sa at han ville vente, men ikke kunne garantere at han hadde funnet en annen til da. Alla han sa at han kom til å date andre mens han «ventet» på meg, og om begge var ledige når jeg blei frisk kunne vi fortsette. Anonymkode: b988d...37b 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #13 Skrevet 23. februar 2022 Å vente på deg mens du var syk? Hvorfor skulle han vente? Dere kunne jo sendt meldinger og snakket på telefonen mens du var syk? Det er veldig sært å skulle ha «pause» fordi du var syk noen dager. Ikke gi han noe oppmerksomhet. Anonymkode: 43d1b...d31 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #14 Skrevet 23. februar 2022 Jeg tror du bare skal være glad for at du slapp unna før det ble verre. Anonymkode: 066aa...3b0 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #15 Skrevet 23. februar 2022 Jeg blei litt mer syk en bare en forkjølelse. Litt mer alvorlig, men som foehåpentligvis vil bedre seg med rett behandling og oprasjon. Anonymkode: b988d...37b 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #16 Skrevet 23. februar 2022 Hva skal du med en mann som stikker av når du blir syk? Anonymkode: 43a28...a34 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #17 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva skal du med en mann som stikker av når du blir syk? Anonymkode: 43a28...a34 Neei det var jo derfor jeg lot han gå. Men for så å høre at han forteller meg at det var jeg som gikk. Gir ingen mening. Anonymkode: b988d...37b 1
anonymbruker2312 Skrevet 23. februar 2022 #18 Skrevet 23. februar 2022 Denne mannen har funnet noen andre han prater med, han har ikke behov for deg lenger. Det er ingen som sier de skal ha "pause" bare fordi man er syk, når man er oppriktig interessert i vedkommende. I tillegg nevner han at han ikke kan garantere at han finner noen andre, noe som er et stoooort red flag i seg selv. Hvorfor skal han være på leting etter noen andre, når han har deg? Tydeligvis for han var dette ikke det han hadde søkt etter. Dette er heller ikke en person du vil ha i livet ditt. Du bør gå videre og fokusere på deg selv, finne en som matcher dine verdier og det du vil ha. Den riktige vil aldri sette deg i en slik posisjon. 3 1
herzeleid Skrevet 23. februar 2022 #19 Skrevet 23. februar 2022 På denne delen av forumet er det mye snakk om "ghosting" og lignende der kontakten enten dabber av eller en slutter å svare, og hvor vondt og vanskelig dette er. Samtidig er det en god del tilfeller der det for meg fremstår som han prøver å sette strek på en ryddig måte uten at hun blir sittende igjen og lure på hvorfor, som også tolkes og analyseres negativt og sårer. Det kan jo rett og slett tenkes at han ønsket å være ærlig og når kontakten har ebbet ut avslutte på en ryddig måte så det ikke skal ligge igjen noe usikkerhet rundt relasjonen eller hva som skjedde. 2
Pippi Lotta Skrevet 23. februar 2022 #20 Skrevet 23. februar 2022 herzeleid skrev (5 minutter siden): På denne delen av forumet er det mye snakk om "ghosting" og lignende der kontakten enten dabber av eller en slutter å svare, og hvor vondt og vanskelig dette er. Samtidig er det en god del tilfeller der det for meg fremstår som han prøver å sette strek på en ryddig måte uten at hun blir sittende igjen og lure på hvorfor, som også tolkes og analyseres negativt og sårer. Det kan jo rett og slett tenkes at han ønsket å være ærlig og når kontakten har ebbet ut avslutte på en ryddig måte så det ikke skal ligge igjen noe usikkerhet rundt relasjonen eller hva som skjedde. Men han avslutte jo ikke tydelig, han ville ha rett til og date andre samtidig som han hadde muligheten til og forsette med TS om han fikk lyst til det senere. Det er ikke og være tydelig, det er å tråkke over grenser kun bry seg om seg selv. TS var den som var klar på hva hun ønsket, så dukker han opp senere og forteller henne hva «som egentlig skjede». Han trodde nok at TS ikke skule greie å stå opp for seg selv, når hun svarte klart at hun ikke var interessert i tulle hans så såret hun egoet hans. Han ville nok at hun skulle være så desperat at hun sa han kunne gjøre alt han ville så lenge det var en mulighet for at han ikke gikk fra henne. TS jeg tror dette var hel i uhel, du slapp nok unna mye drama her! 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå