Entern Skrevet 23. februar 2022 #21 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nestor???? Anonymkode: 23683...d36 Fint gammelt navn. Nestor var en av krigerkongene i Trojanerkrigen🤴 Han var forresten både gammel og gammeldags da og 👴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #22 Del Skrevet 23. februar 2022 Julian, Matheo, Nathaniel, Angelica, Linnea, Chrissander, Emilio, Mio. Anonymkode: f07ba...8bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #23 Del Skrevet 23. februar 2022 Det har jo alltid vært Kim Andre, Ken Robin, Kenneth, Ole Kristian, Ole Martin, Ronny og andre dobbelt navn som har vært litt belastet der hvor jeg vokste opp. Samtidig tenker jeg at ofte er det disse som starter enkeltmannsforetak og jobber seg fint oppover. Men samtidig, navn som Liam, Leon, Arian, Milan, Maximilian, Koriander, Leander, Nathaniel etc... Jeg synes de begynner å bli kjedelige.. Anonymkode: 55bee...2e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #24 Del Skrevet 23. februar 2022 Anders?! Dafuq? Anonymkode: 96c43...4fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasitas Skrevet 23. februar 2022 #25 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når jeg var ung var det Ronny. En Ronny var alltid i trøbbel. Som voksen er det ingen navn jeg tenker er belastende. Anonymkode: f602e...979 Haha Ronny ja, alle kjenner en sånn Ronny.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #26 Del Skrevet 23. februar 2022 Typisk amerikanske/amerikansk-inspirerte navn forbinder jeg med unge mødre/lavt utdannede foreldre. Navn som åpenbart har en helt annen kulturell tilknytning enn barnet har synes jeg også er kleint. Feks om jeg som etnisk norsk skulle fått barn med en annen likbleik nordmann og kalt datteren vår for Jasmine, Fatima, Suleka etc. Det oppleves kanskje som om man prøver skikkelig hardt å få innpass i en annen samfunnsgruppe, at man prøver å være noe man ikke er, at egne "kjedelige" tradisjons-navn ikke er "godt nok" for de super-unike foreldrene. "Eventyrlige" navn/tulle-navn som Alva, Lykke, Hermine, Ariel, Mille etc synes jeg også er helt på jordet. Synes særlig Mille og Lykke høres mer ut som hundenavn enn en kvinnelig leder. Statsminister Mille? øhh.... Anonymkode: 08978...d21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #27 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Anders?! Dafuq? Anonymkode: 96c43...4fb ABB Anonymkode: d81d7...029 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #28 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Anders?! Dafuq? Anonymkode: 96c43...4fb ABB. Raymond var en skikkelig bølle da jeg var ung Anonymkode: 08978...d21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #29 Del Skrevet 23. februar 2022 Viggo og Jan-Helge. Lyser jo kriminelle og pedofile på lang vei av de navnene. Anonymkode: 59ce1...aad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 23. februar 2022 #30 Del Skrevet 23. februar 2022 (endret) Menn: Ronny, Johnny, Kenneth, Kent, Glenn, Tore, Roy, Ståle, Dennis, Kevin, Kjell Arne Kvinner: Hilde, Lajla, Angelica, Bente, Anita, Michelle, Gro, Veronica Edit: Alle disse navnene kan blandes og bli til kriminelle dobbeltnavn! feks. Roy Kenneth, Gro Lajla, Ståle Johnny osv.... Endret 23. februar 2022 av Gratinara Trykket publiser før det var skrevet ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #31 Del Skrevet 23. februar 2022 Kevin og Nikolai/Nicolai Anonymkode: 7e1ca...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #32 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det har jo alltid vært Kim Andre, Ken Robin, Kenneth, Ole Kristian, Ole Martin, Ronny og andre dobbelt navn som har vært litt belastet der hvor jeg vokste opp. Samtidig tenker jeg at ofte er det disse som starter enkeltmannsforetak og jobber seg fint oppover. Men samtidig, navn som Liam, Leon, Arian, Milan, Maximilian, Koriander, Leander, Nathaniel etc... Jeg synes de begynner å bli kjedelige.. Anonymkode: 55bee...2e2 Koriander?! 😂 Hva med Timian? Eller Oregano? 🤣 Anonymkode: 7e1ca...5ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #33 Del Skrevet 23. februar 2022 Antonio eller Anthony Anonymkode: 7e1ca...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. februar 2022 #34 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Koriander?! 😂 Hva med Timian? Eller Oregano? 🤣 Anonymkode: 7e1ca...5ff Hvorfor ikke bare være ekstra inkluderende og først som sist kalle gutten Pizzakrydder? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #35 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Typisk amerikanske/amerikansk-inspirerte navn forbinder jeg med unge mødre/lavt utdannede foreldre. Navn som åpenbart har en helt annen kulturell tilknytning enn barnet har synes jeg også er kleint. Feks om jeg som etnisk norsk skulle fått barn med en annen likbleik nordmann og kalt datteren vår for Jasmine, Fatima, Suleka etc. Det oppleves kanskje som om man prøver skikkelig hardt å få innpass i en annen samfunnsgruppe, at man prøver å være noe man ikke er, at egne "kjedelige" tradisjons-navn ikke er "godt nok" for de super-unike foreldrene. "Eventyrlige" navn/tulle-navn som Alva, Lykke, Hermine, Ariel, Mille etc synes jeg også er helt på jordet. Synes særlig Mille og Lykke høres mer ut som hundenavn enn en kvinnelig leder. Statsminister Mille? øhh.... Anonymkode: 08978...d21 Min mann er pakistansk og jeg er bleik og etnisk norsk. Barna våre har pakistanske navn, men til gjengjeld lett å uttale på norsk. Vi prøvde å finne navn som var både og og internasjonalt, men det er noe alle heter. Hvorfor ikke ha et tradisjonelt pakistansk navn😊 Anonymkode: 55bee...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #36 Del Skrevet 23. februar 2022 Et navn er ikke belastende, det er uoppdragne folk som kommenterer og dømmer ut fra navn som er belastende. Anonymkode: be286...888 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #37 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Koriander?! 😂 Hva med Timian? Eller Oregano? 🤣 Anonymkode: 7e1ca...5ff Haha 😂 timiander.... Anonymkode: 55bee...2e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #38 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha 😂 timiander.... Anonymkode: 55bee...2e2 🤣🤣 Anonymkode: 7e1ca...5ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. februar 2022 #39 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min mann er pakistansk og jeg er bleik og etnisk norsk. Barna våre har pakistanske navn, men til gjengjeld lett å uttale på norsk. Vi prøvde å finne navn som var både og og internasjonalt, men det er noe alle heter. Hvorfor ikke ha et tradisjonelt pakistansk navn😊 Anonymkode: 55bee...2e2 Pakistanske navn er fine! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #40 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min mann er pakistansk og jeg er bleik og etnisk norsk. Barna våre har pakistanske navn, men til gjengjeld lett å uttale på norsk. Vi prøvde å finne navn som var både og og internasjonalt, men det er noe alle heter. Hvorfor ikke ha et tradisjonelt pakistansk navn😊 Anonymkode: 55bee...2e2 Da har jo barna en åpenbar tilknytning til både pakistansk og norsk kultur og det vil derfor ikke være merkelig om de heter Fatima eller Solveig for den saks skyld. Anonymkode: 08978...d21 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå