Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette visste man jo allerede… 

522F9979-0A31-4293-8E22-F89896775E41.thumb.png.01b5697dde43bb14972aaf60c0f30a70.png

Anonymkode: 08ca0...f07

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Når får vi vite hvordan stemmene fordeler seg fra semi? 

Anonymkode: 1258b...823

tror alt sånn kommer etter finalen, om jeg ikke husker feil. Da kommer det seertall og poeng og alt  - men mulig jeg tar feil altså 

• Liker 1
Skrevet

Nøyaktig et døgn til sirkuset starter nå! :hoppendeglad: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Leste i kommentarfelt på Facebook at veldig mange mennesker mener at Sverige er desidert best i år. Ser ikke mye interesse for Sverige i denne tråden ❤. Men vinner de så vinner de. Må bare akseptere det  😅🥲😅. Blir så engasjert. Er som en viktig fotballkamp. 

Snart starter sirkuset. Det er som oftest slik at mine favoritter havner på sånn ca 10 plass 🥲😅❤. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg sitter å skummer gjennom semi finalene nå siden jeg har hatt en travel uke. Fra 1. runde må jeg si Frankrike, Italia og Ukraina er det som funker best for meg. Skulle gjerne gitt seieren til Italias sang fra 2020 som ikke fikk deltatt!

Er på starten av semi 2 nå og Finland- er det bare meg eller hørte noen andre også Alice cooper Poison? 

Endret av Ludovica-
  • Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Ludovica- said:

Jeg sitter å skummer gjennom semi finalene nå siden jeg har hatt en travel uke. Fra 1. runde må jeg si Frankrike, Italia og Ukraina er det som funker best for meg. Skulle gjerne gitt seieren til Italias sang fra 2020 som ikke fikk deltatt!

Er på starten av semi 2 nå og Finland- er det bare meg eller hørte noen andre også Alice cooper Poispn? 

Heldigvis har mange ulik smak. Håper på at det blir spenning under poeng-delingen i morgen, og at ikke et land er helt overlegent. Håper det blir litt jevnt i toppen.  :)

Jeg synes at Ukraina og Italia sin er ok fine låter. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av årets bidrag liker jeg Frankrike og Sveriges bidrag best.
Ukraina sin er fengende nok den, men ikke best. Sympatistemme gjør jeg ikke. De får så mye støtte overalt, og politikken kan vi holde utenfor. 

Btw: Italia burde ha vunnet i Israel med Soldi. Årets bidrag… nja… kjeder meg når den spilles… 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Av årets bidrag liker jeg Frankrike og Sveriges bidrag best.
Ukraina sin er fengende nok den, men ikke best. Sympatistemme gjør jeg ikke. De får så mye støtte overalt, og politikken kan vi holde utenfor. 

Btw: Italia burde ha vunnet i Israel med Soldi. Årets bidrag… nja… kjeder meg når den spilles… 

Liker ikke sympatistemmer jeg heller så sånn sett håper jeg de ikke vinner. Men det jeg likte med sangen er at det folkemusikkpreget de har (ville likt den et annet år også). Men likte Frankrike bedre.

Italia og Soldi var min favoritt det året og. Årets er roligere, men fenger fortsatt mer enn mange av de andre jeg hørte i semi 1. Men har hørt den random på spotify før så kanskje jeg er eksponert :P

Jobber med semi 2 her nå haha. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig spent på hvordan det går med Ukraina. I følge bettinglistene ligger de soleklart an til seier. Men fjorårets låt hadde mange likhetstrekk med årets, og i fjor fikk de få jurystemmer. Ca. 1/4 av sine totale stemmer kom fra jury, og resten fra folket. Så er veldig spent på hvordan juryen stemmer i år.

Anonymkode: 30886...23e

• Liker 2
Skrevet (endret)

Semi 2.

Den svenske er jo ganske fengende, men jeg hører liksom Lady Gaga og den der sangen fra den filmen noen år tilbake. Den fra Tjekkia har jeg og hørt før. Dette er jo bare remake av et eller??? Syns i

Syns Belgia sin funker. Bedre enn mye av det andre. 

Den tyske ble for amerikansk for meg. Norge sin er kjip og Albania må ha hatt det aller værste bidraget i årets runde!

Er ellers ikke så gan av at Australia er med. Hva skjer om de vinner. Det blir bare teit. 

Syns faktisk Spania har et ganske kult sceneshow. Jeg blir fascinert. Dukket opp tusen klipp på twitter og når man har sett et klipp noen ganger så fester den sangen seg på hjernen og.

Foreløpig konklusjon: Jeg går for Frankrike, også er jeg spent på imorgen :P 

Endret av Ludovica-
AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (14 minutter siden):

Semi 2.

Den tyske ble for amerikansk for meg. Norge sin er kjip og Albania må ha hatt det aller værste bidraget i årets runde!

Den tyske, når han er på rappen. Det minner så sinnsykt om Eminem 😂

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Den tyske, når han er på rappen. Det minner så sinnsykt om Eminem 😂

Ja jeg hørte det og! Haha så totalt er det minst 4 bidrag her som minner meg om noe annet. Finland, Tjekkia og Sverige, pluss han her da :P fikk sånn sinna Eminem fra tidlig 2000 vibe. Irriterende at den er så amerikansk for jeg er veldig glad i tysk og tysk aksent haha. 

--

Hørt på den fra Ukraina noen ganger og den funker egentlig veldig bra i mine eurovision ører. Om de vinner er det litt kjipt fordi man vil tenke det er pga sympati. Men den er noe som hadde funket for meg tidligere år. 

Hørt på den franske noen ganger og den funker også bra på spotify haha. 

Endret av Ludovica-
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min drømmetopp 5:

1. Moldova/Frankrike 

2. Moldova/Frankrike. Elsker begge låtene like mye så spiller ikke så stor rolle hvem av de som hadde vunnet 😁

3. Portugal

4. Tsjekkia

5. Serbia 

Anonymkode: 4d68d...efc

• Liker 2
Skrevet

Det er så dårleg at jeg skal ikke se på det.  Ligner mye mer på ett karneval

AnonymBruker
Skrevet
LiseTV skrev (2 minutter siden):

Det er så dårleg at jeg skal ikke se på det.  Ligner mye mer på ett karneval

Så festlig du er da.

Anonymkode: cea00...a44

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ludovica- skrev (14 timer siden):

Er på starten av semi 2 nå og Finland- er det bare meg eller hørte noen andre også Alice cooper Poison? 

Nei, du kan høre det. Desmond Child har hatt en finger med i spillet på begge låter.  (Link)

• Nyttig 1
Skrevet

Det er helt greit for meg om Australia vinner. Liker også Sverige godt. Egentlig liker jeg mange helt greit. Har ingen storfavoritt i år. Men merker nå at det er Serbia jeg gleder meg til å se om igjen i kveld- ble helt dratt med inn i fremførelsen, det var en fremføring som bergtok meg på flere plan. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om noen radiokanaler eller tv-kanaler skal ha ESC-vorspiel i kveld? NRK3 hadde i fjor vet jeg men jeg fant ingenting i programmet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Noen som vet om noen radiokanaler eller tv-kanaler skal ha ESC-vorspiel i kveld? NRK3 hadde i fjor vet jeg men jeg fant ingenting i programmet.

ESC helaften på NRK P1 starter klokken 18:03.   (Link)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...