Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Eloise12345 skrev (10 timer siden):

Forstår ikke hvorfor den svenske låten er så populær.  En ok låt men litt plagsom og kjedelig. Er det mange her inne som liker den?  Noen som mener den er overlegen best, og bør vinne? Jeg klarer ikke å forstå hvorfor den skal være så bra. Synes den er veldig kjedelig. Vil heller at Ukraina skal vinne enn Sverige. 

Mine favoritter til å vinne eurovision er

1. Tsjekkia 

2. England 

3. Nederland 

4. Polen 

5. Italia 

Liker Hellas sin, men synes at teksten er kjip. 

Det er ikke basert på mine preferanser, men en følelse jeg fikk etter semi 2. Sverige leverte en meget bra semi, men mulig det bare fremstod slik for meg siden jeg synest hele semi 2 var ganske dørgende kjedelig. Jeg tror Sverige kommer til å få mange jurypoeng, kanskje til og med vinne juryen. De har en tendens til å bli godt likt av juryen og denne sangen er jo denne gangen vanskelig å finne noe å plukke på...Så jeg ser for meg at det kan ende opp med å vinne jurystemmene i år. Også kommer de til å få en del publikumsstemmer, men jeg tror ikke de vinner publikumsstemmene. Men mulig sammenlagt med jury at det er nok å vinne.

I tillegg har Ukraina trekt at de skal spille i første halvdel nå og starter som nr. 12, mens Sverige skal starte som nr. 20. Det kan bli veldig spennende å se om det kan være utslagsgivende. 

Ellers enig med deg ang. Nederland og Tsjekkia, det er en av mine favoritter. Elsker at Nederland synger på nederlandsk, det er så vakkert. Men dessverre kommer nok ingen av de til å vinne. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
36 minutter siden, missmcbeal said:

Det er ikke basert på mine preferanser, men en følelse jeg fikk etter semi 2. Sverige leverte en meget bra semi, men mulig det bare fremstod slik for meg siden jeg synest hele semi 2 var ganske dørgende kjedelig. Jeg tror Sverige kommer til å få mange jurypoeng, kanskje til og med vinne juryen. De har en tendens til å bli godt likt av juryen og denne sangen er jo denne gangen vanskelig å finne noe å plukke på...Så jeg ser for meg at det kan ende opp med å vinne jurystemmene i år. Også kommer de til å få en del publikumsstemmer, men jeg tror ikke de vinner publikumsstemmene. Men mulig sammenlagt med jury at det er nok å vinne.

I tillegg har Ukraina trekt at de skal spille i første halvdel nå og starter som nr. 12, mens Sverige skal starte som nr. 20. Det kan bli veldig spennende å se om det kan være utslagsgivende. 

Ellers enig med deg ang. Nederland og Tsjekkia, det er en av mine favoritter. Elsker at Nederland synger på nederlandsk, det er så vakkert. Men dessverre kommer nok ingen av de til å vinne. 

Jeg tror at Sverige vil få desidert flest jurystemmer.  Jeg synes som sagt låten er dørgende kjedelig, men jeg tenker på å gi Tsjekkia pluss Ukraina stemmer.

Jeg heier på Tsjekkia,  men tror ikke de kommer til å få sjansen til å vinne, derfor gir jeg nok stemmer til Ukraina i finalen i håp om at Ukraina får mer stemmer enn Sverige. Ville normalt sett ikke gi stemmer til Ukraina, men jeg vil heller at Ukraina skal vinne enn Sverige.  ;). Hvis det er de to landene som vil kjempe i toppen. Men vil ikke at den dørgende kjedelige låten til Sverige skal vinne. Hvem som helst annet land kan vinne istedet. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Skrevet
Eloise12345 skrev (1 time siden):

Jeg tror at Sverige vil få desidert flest jurystemmer.  Jeg synes som sagt låten er dørgende kjedelig, men jeg tenker på å gi Tsjekkia pluss Ukraina stemmer.

Jeg heier på Tsjekkia,  men tror ikke de kommer til å få sjansen til å vinne, derfor gir jeg nok stemmer til Ukraina i finalen i håp om at Ukraina får mer stemmer enn Sverige. Ville normalt sett ikke gi stemmer til Ukraina, men jeg vil heller at Ukraina skal vinne enn Sverige.  ;). Hvis det er de to landene som vil kjempe i toppen. Men vil ikke at den dørgende kjedelige låten til Sverige skal vinne. Hvem som helst annet land kan vinne istedet. 

Vi er så enige om Sverige. Klart den er bra og i går stod den jo ekstra godt ut i en semifinale som må være den dårligste i manns minne. Men den er jo så kjeeeedelig. Skal innrømme at den ikke er like kalkulerende og mainstream som de svenske låtene pleier å være, men det er så lite spennende, beklager. Det kan godt hende de vinner hos juryen, men de har gode konkurrenter i år; Polen, Australia, UK og ikke minst Hellas. Det er kanskje heller ikke noe fordel at Moldova kommer rett før Sverige, da blir det skikkelig stemning og kan gjøre at den svenske virker kjedelig for flere. Spørsmålet er jo om hvor mange jurypoeng de får, for noe sier meg at seerne kommer til å «straffe» dem slik de har gjort de siste årene. Jeg vil mye heller at Ukraina vinner, det hadde faktisk vært gøy med Moldova også, eller UK, Norge eller aller helst Hellas. Blir spennende håper jeg🙌

• Liker 3
Skrevet

Liten bekymring ang Norge. I fjor gjorde jo Malta det bra i semifinalen, var høyt på oddsen, sang som nr 7 i finalen og ble helt glemt av folket. Får virkelig ikke håpe det samme skjer i år. Men det er kanskje ikke så lett å glemme gule, dansende ulver som synger om bananer? 😅

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har lagt merke til at det ser ut som om at det er astronauten som synger første delen av det norske bidraget i semifinalen? Fokuser på pusten til astronauten og ikke på syngeulv nr 1.

Tror det bare er lureri at Tix er astronauten.

Astronauten er Gaute??

Anonymkode: 09d6a...9aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Noen andre som har lagt merke til at det ser ut som om at det er astronauten som synger første delen av det norske bidraget i semifinalen? Fokuser på pusten til astronauten og ikke på syngeulv nr 1.

Tror det bare er lureri at Tix er astronauten.

Astronauten er Gaute??

Anonymkode: 09d6a...9aa

Tix er ikke astronauten! Han prøver bare å få oppmerksomhet. Hadde han vært involvert hadde vi visst det for lenge siden, han hadde aldri holdt seg unna oppmerksomhet.

Men det kan godt være Gaute er inni astronauten og at en danser er en av ulvene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da spør jeg likegodt her: er det finale i kveld? I morgen kveld? Jeg har tenkt å gjøre et unntak og se på.

Anonymkode: bbccd...e68

Skrevet

Tror Astronauten kan være Alan Walker jeg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Da spør jeg likegodt her: er det finale i kveld? I morgen kveld? Jeg har tenkt å gjøre et unntak og se på.

Anonymkode: bbccd...e68

Den store finalen er i morgen, lørdag 14. mai. Finalen er ALLTID på en lørdag ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere Spania får ekstra stemmer for rumpedissing?

Anonymkode: 4ed66...c96

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes nivået i år er skikkelig lavt? I semi var det mange som sang surt, og det er så mange sanger jeg glemmer nesten før de er ferdige. 
De som har festet seg hos meg (både pga sang, unikt og show) er Frankrike, Serbia, Sverige og Ukraina. I år heier jeg på Frankrike, og gleder meg til å se de i morgen 😊 

Anonymkode: a1fd5...13b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Bare jeg som synes nivået i år er skikkelig lavt? I semi var det mange som sang surt, og det er så mange sanger jeg glemmer nesten før de er ferdige. 
De som har festet seg hos meg (både pga sang, unikt og show) er Frankrike, Serbia, Sverige og Ukraina. I år heier jeg på Frankrike, og gleder meg til å se de i morgen 😊 

Anonymkode: a1fd5...13b

Nei, det er ikke bare deg og ja, utrolig mye surt i år🙈 Nedturen fra i fjor er virkelig synlig😔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig colab mellom Kalush Orchestra og Mahmood & Blanco ❤ sjekk insta  

Anonymkode: c85b0...b67

• Liker 1
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (32 minutter siden):

Nei, det er ikke bare deg og ja, utrolig mye surt i år🙈 Nedturen fra i fjor er virkelig synlig😔

Stor opptur i Norges tilfelle da 🙂

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper så innmari at Sverige vinner i år. Synes hun sang så fint i går ❤️

Anonymkode: 7be0d...d5d

Skrevet (endret)
4 hours ago, Jobbermedbarn said:

Vi er så enige om Sverige. Klart den er bra og i går stod den jo ekstra godt ut i en semifinale som må være den dårligste i manns minne. Men den er jo så kjeeeedelig. Skal innrømme at den ikke er like kalkulerende og mainstream som de svenske låtene pleier å være, men det er så lite spennende, beklager. Det kan godt hende de vinner hos juryen, men de har gode konkurrenter i år; Polen, Australia, UK og ikke minst Hellas. Det er kanskje heller ikke noe fordel at Moldova kommer rett før Sverige, da blir det skikkelig stemning og kan gjøre at den svenske virker kjedelig for flere. Spørsmålet er jo om hvor mange jurypoeng de får, for noe sier meg at seerne kommer til å «straffe» dem slik de har gjort de siste årene. Jeg vil mye heller at Ukraina vinner, det hadde faktisk vært gøy med Moldova også, eller UK, Norge eller aller helst Hellas. Blir spennende håper jeg🙌

Enig med deg.  Synes hele låten er oppskrytt på forhånd i media. Jeg likte bedre Tusse sin i fjor. Men musikk er en smakssak  😊

Heier på Tsjekkia I morgen. Gir garantert min stemme til dem. Jeg mener at det burde vært slik at vi fikk kun stemme på et land / en stemme. 

Tror Norge vil havne på sånn ca 16 / 17 plass. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Kommer inn i dette først nå, ser som vanlig ingenting før finalen, og vet ingenting annet enn det jeg så i den Norske finalen.
Har jo ikke ungått å registrere greia med Tix som en av dem da, men det er alt :rolleyes:

I morgen blir et av årets høydepunkter såklart, selv om dette med Ukraina setter et spesielt preg på det hele. Huff
Har ikke noe i mot om de får noen ekstra poeng og kanskje vinner egentlig, sånn blir det jo lett.

Litt på siden: Er det noen som følger den der Amerikanske kloningen? Har ikke sett det nevnt, så 5 min av en sending tidligere, derfor jeg kaller det kloning. Er det bare tull?

Endret av Undermann
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som likte Kypros?😅 

Synd at de ikke gikk videre. 

Anonymkode: 1bb5a...c1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Bare jeg som likte Kypros?😅 

Synd at de ikke gikk videre. 

Anonymkode: 1bb5a...c1a

Likte henne. Ela elaaa!

Anonymkode: 4ed66...c96

AnonymBruker
Skrevet

Når får vi vite hvordan stemmene fordeler seg fra semi? 

Anonymkode: 1258b...823

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...