AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #861 Skrevet 12. mai 2022 Bitti strava, bitti strava, bitt-bitt-bitt 🛀🛀 Anonymkode: 4d68d...efc 3 3 1
Gjest Linny111 Skrevet 12. mai 2022 #862 Skrevet 12. mai 2022 Så nettopp at BLANCO er med for Italia! Jeg har hørt sykt mye på musikken hans i det siste og hadde ikke peiling 🤣
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #863 Skrevet 12. mai 2022 Linny111 skrev (2 minutter siden): Så nettopp at BLANCO er med for Italia! Jeg har hørt sykt mye på musikken hans i det siste og hadde ikke peiling 🤣 Han er så kul 🥰😍 Anonymkode: c85b0...b67 1
Gjest Linny111 Skrevet 12. mai 2022 #864 Skrevet 12. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han er så kul 🥰😍 Anonymkode: c85b0...b67 Det synes jeg også!! Men oppdaget musikken hans i et vakuum og ante ikke at han var en big deal!
missmcbeal Skrevet 12. mai 2022 #865 Skrevet 12. mai 2022 (endret) Jobbermedbarn skrev (20 minutter siden): Sverige spratt forbi Italia på oddsen, de vant nok semifinale 2. La merke til at de ropte opp Sverige og Hellas som nr 7, tipper Hellas vant den første semifinalen. Jeg har en følelse av at Sverige vinner i år om det ikke blir Ukraina. Tipper solid topp 3 plassering. Det er forresten helt tilfeldig rekkefølgen de roper opp navna på. Endret 12. mai 2022 av missmcbeal 1 1
Gjest Linny111 Skrevet 12. mai 2022 #866 Skrevet 12. mai 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Really?? Kan man se det fra Norge? Anonymkode: c85b0...b67 Nei, dessverre, man må ha TV licence hos BBC. Derfor det er noe av det beste med å bo i UK!
Eloise12345 Skrevet 12. mai 2022 #867 Skrevet 12. mai 2022 (endret) 15 minutter siden, missmcbeal said: Jeg har en følelse av at Sverige vinner i år om det ikke blir Ukraina. Tipper solid topp 3 plassering. Det er forresten helt tilfeldig rekkefølgen de roper opp navna på. Forstår ikke hvorfor den svenske låten er så populær. En ok låt men litt plagsom og kjedelig. Er det mange her inne som liker den? Noen som mener den er overlegen best, og bør vinne? Jeg klarer ikke å forstå hvorfor den skal være så bra. Synes den er veldig kjedelig. Vil heller at Ukraina skal vinne enn Sverige. Mine favoritter til å vinne eurovision er : 1. Tsjekkia 2. England 3. Nederland 4. Polen 5. Italia Liker Hellas sin, men synes at teksten er kjip. Endret 12. mai 2022 av Eloise12345 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #868 Skrevet 12. mai 2022 Eloise12345 skrev (5 minutter siden): Forstår ikke hvorfor den svenske låten er så populær. En ok låt men litt plagsom og kjedelig. Er det mange her inne som liker den? Noen som mener den er overlegen best, og bør vinne? Jeg klarer ikke å forstå hvorfor den skal være så bra. Synes den er veldig kjedelig. Vil heller at Ukraina skal vinne enn Sverige. Mine favoritter til å vinne eurovision er : 1. Tsjekkia 2. England 3. Nederland 4. Polen 5. Italia Nei, den er kjempe kjedelig🤷♀️ Håper jo selvfølgelig ikke at Sverige vinner.. Anonymkode: 42954...c2b 4 1
Eloise12345 Skrevet 12. mai 2022 #869 Skrevet 12. mai 2022 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, den er kjempe kjedelig🤷♀️ Håper jo selvfølgelig ikke at Sverige vinner.. Anonymkode: 42954...c2b Helt enig. Gørr kjedelig. Synes pressen skriver altfor mye om Sverige. De fokuserer nesten mer på Sverige, enn de norske deltakerne som deltok for Tsjekkia. Det gjorde en del aviser i dag på Internett. De fokuserte mer på at i dag skulle Sverige fremføre låten sin , enn hva de gjorde om de norske I Tsjekkia sitt bidrag. Endret 12. mai 2022 av Eloise12345 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #870 Skrevet 12. mai 2022 Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Helt enig. Gørr kjedelig. Synes pressen skriver altfor mye om Sverige. De fokuserer nesten mer på Sverige, enn de norske deltakerne som deltar for Tsjekkia og Hellas. Ja, skjønner ikke hvorfor de hausa så veldig opp at Sverige er videre..🤷♀️ Anonymkode: 42954...c2b 7
Eloise12345 Skrevet 12. mai 2022 #871 Skrevet 12. mai 2022 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, skjønner ikke hvorfor de hausa så veldig opp at Sverige er videre..🤷♀️ Anonymkode: 42954...c2b Helt enig. Jeg synes det samme. Jeg tenkte: typisk Norge. Tenker mer på annet enn sine egne 😅🤣. Akkurat som med strømmen. 😅. Da la du merke til det også. De hauset virkelig opp Sverige. Mulig at pressen vil at Sverige skal få full pott med stemmer fra Norge. Sånn brother-vennlighet.❤😅🙄 Endret 12. mai 2022 av Eloise12345 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #872 Skrevet 12. mai 2022 Er det uvanlig mange sanger som er på morsmål/ikke engelsk i år? Noen som har statistikk på det? I år er Serbia, Ukraina, Moldova, Litauen, Island, Nederland, Italia, Frankrike. Pluss at Spania og Portugal har sanger på delvis eget språk og delvis engelsk. Er det flere i finalen som synger på eget språk da? Vet det var noen flere blant de som ikke kvalifiserte seg. Slovenia, San Marino og … ? Synes det er skikkelig kult med så mange språk! ❤️ Anonymkode: 30886...23e 6 6
Eloise12345 Skrevet 12. mai 2022 #873 Skrevet 12. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det uvanlig mange sanger som er på morsmål/ikke engelsk i år? Noen som har statistikk på det? I år er Serbia, Ukraina, Moldova, Litauen, Island, Nederland, Italia, Frankrike. Pluss at Spania og Portugal har sanger på delvis eget språk og delvis engelsk. Er det flere i finalen som synger på eget språk da? Vet det var noen flere blant de som ikke kvalifiserte seg. Slovenia, San Marino og … ? Synes det er skikkelig kult med så mange språk! ❤️ Anonymkode: 30886...23e Jeg liker utrolig godt nederlandske språket i låten til Nederland i år. 🥰 4
Entern Skrevet 12. mai 2022 #874 Skrevet 12. mai 2022 jukkapalme skrev (1 time siden): Hurra, Serbia! Den låta var så sær og rar at den var kul! Jeg likte også den 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #875 Skrevet 12. mai 2022 Jeg tippa alle rett videre på tirsdag, og hadde seks rett i kveld - det er ikke verst En litt kjedelig semi, men det er sånn det er. Er heller ikke så gira på Sverige, men "alle" har jo så dilla på den. Litt gåsehud i kveld, men jeg vil ikke at Sverige skal vinne. Er litt lei av Sverige, for å være ærlig... de har bra, men litt kjedelige låter. På lørdag håper jeg på Tsjekkia, Hellas, Storbritannia eller noe annet. Ukraina har ikke en god nok låt etter min smak, og de som stemmer på sympati kan gå å legge seg... Anonymkode: f7f17...689 3 1 1
noragrets Skrevet 12. mai 2022 #876 Skrevet 12. mai 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Er det uvanlig mange sanger som er på morsmål/ikke engelsk i år? Noen som har statistikk på det? I år er Serbia, Ukraina, Moldova, Litauen, Island, Nederland, Italia, Frankrike. Pluss at Spania og Portugal har sanger på delvis eget språk og delvis engelsk. Er det flere i finalen som synger på eget språk da? Vet det var noen flere blant de som ikke kvalifiserte seg. Slovenia, San Marino og … ? Synes det er skikkelig kult med så mange språk! ❤️ Anonymkode: 30886...23e Det beste med Eurovision er jo å høre alle språkene! Albania, Kroatia, Romania og Kypros har også deler av teksten på eget språk. Om vi skal være skikkelig pedantiske, så kan vi nok også si at Polen synger på sitt førstespråk, siden artisten er født og oppvokst i Massachusetts. Og Storbritannia og Australia synger så klart også på eget språk 🤭 2
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai 2022 #877 Skrevet 13. mai 2022 (endret) Vi synger som nr 7, Tsjekkia er nr 1. Ut i fra rekkefølgen kan det se ut som Ukraina vant vår semifinale (13, sist i første del). Sverige som nr 20 rett etter Moldova. UK har også fått et godt utgangspunkt (22) samme med Polen. Hellas synger som nr 17 som også er bra. https://eurovision.tv/story/eurovision-22-grand-final-running-order-revealed Endret 13. mai 2022 av Jobbermedbarn 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #878 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Spania: tror jeg så både anus og klitoris i den outfiten.... det fins ikke grenser lengre. Anonymkode: 4ed66...c96 Og jeg som kommenterte at det ble litt mye rumpe i åpningsummeret på tirsdag.. Oh snap. Fikk beskjed om å glede meg til Spania. For å si det slik, den levde opp til kommentaren. Makan.. Jeg er litt delt. Som en enkel man med evolusjonære drifter får jeg jo virkelig valuta for pengene rent visuelt, men den pripne sørlendingen i meg tenker at dama ikke eier selvrespekt som viser seg fram slik. Huff hyklersk er jeg vist også... Anonymkode: c2ecc...5b8 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #879 Skrevet 13. mai 2022 veldig spent på dansenummeret til Spania, kan vel ikke bli drøyere enn Albania sitt? Hun stod jo nærmest å jokka på han ene danseren, så utrolig kvalmt og lite klasse over det hele!🤮 Det er jo et familieprogram? Anonymkode: 42954...c2b 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #880 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): veldig spent på dansenummeret til Spania, kan vel ikke bli drøyere enn Albania sitt? Hun stod jo nærmest å jokka på han ene danseren, så utrolig kvalmt og lite klasse over det hele!🤮 Det er jo et familieprogram? Anonymkode: 42954...c2b Hun fra Spania kan jo faktisk danse da, hun fra Albania kunne jo hverken danse eller hadde lungekapasitet til å både synge og danse.🤦♀️ Anonymkode: bef86...64c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå