Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bidraget fra Kypros er klart. Det er Andromache med sangen 'Ela'.

...

Georgias bidrag er klart. Det er Circus Mircus med sangen 'Lock Me In'. Foreløpig er det bare lyd, uten noen video.

...

Endret av NordicViking
Ny link.
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NordicViking skrev (11 timer siden):

Georgias bidrag er klart. Det er Circus Mircus med sangen 'Lock Me In'. Foreløpig er det bare lyd, uten noen video.

...

Georgia leverer! Etter min mening et av de kuleste Eurovision-landene. Ja, de sender mye rart, men det er som regel ikke kjedelig og glætt, om ikke annet☺️

• Liker 1
Skrevet

Pr nå er det Italia og Sveits som jeg ELSKER 😍  Og Storbritannia kom med sitt bidrag i dag, likte den godt og jeg 😄 

• Liker 1
Skrevet
Måneskinn skrev (På 10.3.2022 den 15.03):

Pr nå er det Italia og Sveits som jeg ELSKER 😍  Og Storbritannia kom med sitt bidrag i dag, likte den godt og jeg 😄 

Ikke så verst denne her. Etter min mening et av de beste britiske bidragene på mange år.  

Det belgiske bidraget er klart. Det er Jérémie Makiese med sangen 'Miss You'.

...

Det greske bidraget er klart. Det er norsk-greske Amanda Tenfjord med sangen 'Die Together'.

...

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Albania, Frankrike og Hellas er i egen klasse i år.
Og Norge såklart.

Skrevet

Tror Europa digger subwoolfer! men vinner nok ikke. Hadde så tro på Keiino i 2019, men vant ikke på grunn av juryen dessverre. Subwoolfer har vunnet mitt ESC hjerte, så uansett vil jeg feire og danse i Mai. 

• Liker 4
Skrevet

Østerrike har sluppet låt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
solsola skrev (20 timer siden):

Tror Europa digger subwoolfer! men vinner nok ikke. Hadde så tro på Keiino i 2019, men vant ikke på grunn av juryen dessverre. Subwoolfer har vunnet mitt ESC hjerte, så uansett vil jeg feire og danse i Mai. 

Det ser veldig slik ut hvertfall. 😁 Tipper den får mange publikums stemmer. Blir minst blant top 10. Enig i at den kommer ikke til å vinne på grunn av juryen. 

Anonymkode: 91bcc...a91

• Liker 2
Skrevet

I dag er det finaler i Sverige, Island og Portugal. Alle finalene streames gratis på nettet.  (Kilde)

De to store favorittene i Sverige ser ut til å være Cornelia Jakobs med sangen "Hold Me Closer", og Klara Hammarström med sangen "Run To The Hills". Jeg liker sistnevnte best, så får vi se hva som skjer i kveld. 😄

AnonymBruker
Skrevet

Heier på Norge iår 😁👍 artitigste party låt! 

Anonymkode: f6de2...d9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli bekymret for dette. Synes jeg leser så lite om Eurovision på nettet etter at krigen begynte. Tror kanskje de har en plan om å avlyse som en protest.

Anonymkode: f16b5...565

Gjest MuggenKanari
Skrevet

Hvorfor er du bekymret for det? 

AnonymBruker
Skrevet

Minste bekymringen jeg har. Tviler på at det blir avlyst da. 

Anonymkode: 1760f...28e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden er du bekymret for det? Det er et TV-program.

Anonymkode: f61f5...dd9

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det? Det skal avholdes i Italia, ikke Ukraina.

Og hvorfor er du bekymret for det..?

Anonymkode: bbfb9...a0f

• Liker 5
Skrevet

Nja, hadde det vært krise om det ble avlyst da?

Men jeg tror ikke det blir avlyst, blir vel en skikkelig "vi har Ukraina i våre hjerter kavalkade". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Håper virkelig ikke det, jeg skal på Eurovision-party i Barcelona så er veldig klar! Det som derimot bekymrer meg er om alle stemmer på Ukraina bare pga sympati.. da er det jo ikke noe gøy. 

Anonymkode: ff7f5...ffa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel helt an på hvordan denne krigen utvikler seg.

Anonymkode: 5deac...0a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Like greit å avlyse. "Konkurransen" er gjennomsyret av politikk uansett. 

Anonymkode: ca49d...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...