Gå til innhold

Er deres barn slitne etter korona?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15-årongen var hjemme 6 skoledager(pluss helg), en uke etter det måtte 15-åringen sove litt etter skolen en uke. Trente forsiktig et par dager etter det.  Nå tre uker etter det er han ikke helt tilbake til normalen. 12-åringen derimot ble «frisk» etter tre dager og har vært tilbake på trening 5 dager i uka uten noe som helst problem etter under en uke.  Noen får det bare tøffere. Kun eldste fikk hoste. Yngste fikk kun feber en halv dag og hodepine et par dager. 

Anonymkode: d2e5f...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Plutselig feber igjen på dag 14 og 15 og veldig sliten.

Anonymkode: c140e...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Syv år. Snart to uker siden positiv test. Var kun ordentlig dårlig i halvannet døgn.

Anonymkode: 70da3...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. 8 år og syk for to uker siden. Varte i to-tre dager, har ikke merket noe siden. (Ingen andre i familien ble smittet nok til å teste positivt selv om vi ikke holdt avstand.)

Anonymkode: 7fc04...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt utslitt! 

Testet positivt for over en uke siden og var ordentlig syk er par dager. Hodepine, dårlig apettit og utrolig lite energi i kroppen nå i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen av mine fire barn er slitne etter korona. De fikk det som en lett forkjølelse. Det gjorde også vi voksne. Ingen av oss er vaksinerte. 🙂 

Anonymkode: aa03a...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 11-åring sliter med utmattelse tre måneder etter covid. Var ikke særlig syk da han hadde det, og har ingen underliggende sykdom, sunn og sporty type. Har tatt blodprøver og flere undersøkelser, alt er helt fint. Det er vondt å se han så sliten så lenge etterpå. 

Anonymkode: aad2f...753

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker det. 7-åring, testet positivt for 5-6 uker siden. Ble lite syk. Men synes han har vært litt daff og lite energisk siden, og har tenkt at han har blitt i dårlig form og at vi må ut og trimme. Tanken har streifet om det kan være korona-relatert... 

Anonymkode: 5ccc1...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 

Åtteåringen var febersyk i to døgn, så frisk. Trettenåringen hadde litt sår hals i fire dager, så frisk. 

Anonymkode: dfdf1...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja min 4 åring er det. Så sliten at jeg måtte holde han hjemme uke til fra barnehagen, fordi han ikke hadde energi for å være der. Han begynner å føle seg bedre nå, tenker å sende han etter vinterferien er over. 

Anonymkode: 3474e...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke merket noe. Var selvfølgelig sliten og sov mye når hun var syk men ikke noen andre senvirkninger enn kluss med mensen (tenåring).

Anonymkode: 80af5...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. 7år og 10år, de var tilnærmet symptomfrie da de var syke. Men i ettertid så har de hatt mer hodepine og mer slitne. Nå er det 5uker siden påvist smitte og ene barnet la seg tidlig i går pga hodepine. Har også måtte holde de hjemme pga de har vært slitne, feks på skolen mandag/tirsdag/onsdag, hodepine onsdag og sliten torsdag når står opp. Mer utmattet enn sliten. Sliten og kort lunte, helt utenfor seg selv. Ser det på de at de er unormalt sliten. Har mest gode dager, men «sliten» var aldri en grunn for å være hjemme fra skolen før. 

Anonymkode: fce9f...3ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 12. år, svært redusert nå 1 mnd etter, håper det gir seg snart.

Anonymkode: d4d46...47e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...