Gå til innhold

Venninne og type som tekster vær dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

må bare lufte litt ut..
De ble kjent via meg, på en fest men da var jeg og han bare venner, venninnen min har også type hun har vært sammen med i 3 år. Men hun er veldig vennlig person som liker å få nye venner og det er ikke noe gale med det.

Men nå som vi er sammen og har vært sammen i snart 3 måneder, så har det mye tekstingen irritert meg litt uansett om det ikke er noe flørting osv han sier jo hva de snakker om når jeg henger med ham men fordi hun har blitt veldig «close» som hun sier,  med han som venn.

Det var en gang hun venninnen min fortalte meg at hun måtte kutte ut et vennskap med en gutt fordi typen ikke likte at de skulle tekste konstant. Og typen min svarer jo så klart og på mange snapchats og på messenger med henne..men ellers det inviterer hun alltid oss begge på ting og dobbeltdate og hun er en veldig koselig og livelig jente, men syntes bare ikke er så kjekt at hun tekster han like mye som meg.. at det kanskje er uaktuelt.. jeg mener ikke at hun ikke skal få lov å snakke med han men kanskje at de skal dempe det litt ned. Tenker på at det hadde vært verre om hun var singel..

hva synes dere? Har kjæresten/exn gjort lignende at dere følte de ble for nær med venninnene deres?

beklager for dårlig skriving har dysleksi så håper folk kan være litt greie og la vær med frekke kommentarer som ikke har med tråden og gjøre :)  Takk!

Anonymkode: 6d3ba...166

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barn får seg kjæreste...

Anonymkode: 96644...57c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når barn får seg kjæreste...

Anonymkode: 96644...57c

Når useriøse gretne damer svarer… 

Anonymkode: 6d3ba...166

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde ikke likt dette. Ta en alvorsprat med typen din og dem roe seg.

Anonymkode: 75633...04e

• Liker 2
Skrevet

Vær dag? Hva har været med saken å gjøre?

Anonymkode: fcd40...3ad

Skrevet

Et par av dere som svarer her mangler tydeligvis leseforståelse når dere kommenterer på banale skrivefeil. TS ber om å bli tatt seriøst på bakgrunn av spørsmålet og ikke dysleksien. Skulle likt å få innsyn i resonnementet som førte til at dere likevel bestemte dere for at det var skrivefeilene det var gøy å kommentere på. 

TS: Jeg synes du er veldig raus, som har funnet deg i dette frem til nå. Nå som du synes det er ubehagelig synes jeg du godt kan si fra. Det er helt ok å reagere på slikt. 

Om det var meg ville jeg forklart kjæresten min at det føles ugreit, og at jeg hadde satt pris på at han roet ned kommunikasjonen.  Jeg synes selv det er hyggelig at mine venner kommer godt overens med min samboer, men jeg hadde ikke synes det var ok om en av mine venninner kontaktet ham hver dag. Ikke fordi jeg er spesielt sjalu av meg, men fordi jeg hadde synes det var invaderende og rart.

Si fra til kjæresten din du. Han skjønner det sikkert ikke av seg selv. Han kan jo skrive litt kort tilbake når hun melder og må jo ikke svare hver gang hun melder ham. Kanskje hun tar hintet etter hvert? 

Anonymkode: 92ab4...1b8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De diskuterer vær 😁

Anonymkode: d1eab...23e

Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert det, uansett. Hadde følt meg veldig liten, og ikke rettet oppmerksomhet mot. Spesielt da tekstingen går mere til han, enn hva det gjør til deg. 

Prat med typen din om dette og nevn at du ikke liker det. Er han virkelig glad i deg så avslutter han pratingen med venninna di med en gang. 

Skrevet

Hvis de tekstet hver dag før dere ble sammen så hadde jeg ikke reagert noe særlig, da hadde det vært rart å be dem stoppe. Hvis de stadig tekster mer og mer hadde jeg nok reagert.  

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis du virkelig ikke liker det, og det plager deg så mye, så har du rett til å si ifra. Og det bør han forstå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du er den eneste som driter deg ut her.🤦‍♀️ Barnslige humoren du har får deg kan du stappe langt opp i rassen! Ts skriver tydelig i innlegget at hun har dysleksi. Men du er vel én av veldig mange idiots her inne som bare leser overskriften?🤣

Anonymkode: 30e99...86b

• Liker 5
Skrevet

Ser ikke problemet jeg

Anonymkode: 7ea58...7ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du er den eneste som driter deg ut her.🤦‍♀️ Barnslige humoren du har får deg kan du stappe langt opp i rassen! Ts skriver tydelig i innlegget at hun har dysleksi. Men du er vel én av veldig mange idiots her inne som bare leser overskriften?🤣

Anonymkode: 30e99...86b

Huffda. Litt pms på gang. Ingen bryr seg om hva du mener lille venn

Skrevet

De er venner og har vært det før dere to ble sammen. Det er rimelig kontrollerende å kreve at han skal slutte å ha kontakt med venner fordi du synes det blir for mye. Dette er ditt problem og noe du må jobbe med. Du vil få store problemer med å holde på en kjæreste hvis du tenker at du kan detaljstyre hvor mye og hva slags kontakt de skal ha med venner.

Anonymkode: 9c1ea...70d

Skrevet (endret)

🤐

Endret av lurven
Skrevet
lurven skrev (2 minutter siden):

Tekster de uansett vær?

Nå opplyste  TS i hovedinnlegget at hun har dysleksi. Er det tilfredstillende å være hånlig ovenfor folk som åpent forteller om lese og skrivevansker?

• Liker 3
Skrevet
BellaMargitha skrev (1 minutt siden):

Nå opplyste  TS i hovedinnlegget at hun har dysleksi. Er det tilfredstillende å være hånlig ovenfor folk som åpent forteller om lese og skrivevansker?

Whops. Da beklager jeg😶

Skrevet

Jeg chatter med en kamerat omtrent hver dag. Bare funny snaps og insta greier, i blant møtes vi for en kaffi. Han er i et forhold og jeg vil inkludere frua hans like mye, hun er veldig koselig. Samboeren min har kommet godt overens med min kamerat. Han reagerer ingenting på kontakten vi har. 

Jeg har snakket med damen hans og hun har slitt med tillit, utenat hun har noe grunn til det. Jeg har kjent kameraten min hele livet og jeg ser hvor knyttet han er til henne. 

Barna våre møtes så ofte vi kan og jeg opplever at alle kommer godt overens. Tenk så bra kan det faktisk gå om man stoler på sin partner. 

Anonymkode: 0c34c...91a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...