Gå til innhold

Stem på din favoritt vibrator.

Gjest anonym

Stem på din favoritt vibrator  

1. 1. Stem på din favoritt vibrator

• Man size hvit m/vibrator
      1
    • Wabbit
      4
    • Whisper
      0
    • En annen type (skriv gjerne innlegg!)
      0
    • Samurai
      1
    • Pearl Rabbit
      3

Anbefalte innlegg

Gi meg en vibrator som får meg over the egde, please. Trenger tips. Har vært inne på erotikknett.no og sett på ulike. Hvilken vibrator gjør susen for deg?

Jeg krever orgasme! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.. ikke my respons her enda.. Jeg håper at dere der ute tar dere tid til å svare.. er jo snart jul og er noen intime julegaver som snart skal kjøpes... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik lilla Wabbit sak og er fornøyd med den. Men siden jeg ikke han noe særlig sammenligningsgrunnlag så er jeg kanskje ikke så kresen heller...... vet ikke jeg. Men jeg er i hvertfall fornøyd med min :sjarmor:

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer på min egen jeg.... den er akkurat passe, selvom den rister litt ujavnt, men med litt kondistrening vil nok dette også bedre seg... har startet med innebandy en gang i uka, og forsøker å gå mye.... T'ai Chi benyttes også for vedlikehold.... allikevel blir den ikke brukt så mye som men kanskje skulle ønske.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom ikke prøvd alle da. Så jeg får vel bare sette i gang så jeg kan få gitt min stemme på dette. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også en sånn lilla med en rabbit på, men vet ikke om den heter noe av det du har nevnt. Den har bare ett STORT minus: Den er laget i et vanntett materiale som gjør at et halvt sekund etter at den er vasket er den full av støv! Alt klistrer seg på den som om den skulle være laget av lim eller noe. Ikke særlig delikat utenfor dusjen med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...