sjonkelrolf Skrevet 22. februar 2022 #41 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det vet du ikke en tøddel om. For joda, de finnes (Men det er jo en av grunnene til at jeg sluttet - at det ikke var pusterom). Lovlig? Mange arbeidsgivere tørker seg nærmest bak med AML og andre avtaler, det er et faktum i dagens arbeidsliv. Derfor bør man forsøke å finne arbeidsgivere som ikke holder på sånn. Men nok om det, for poenget her er at det ikke bør være et problem med litt sent svar på ikke så viktige ting, så lenge relasjonen ellers er bra. Anonymkode: 4dd57...a19 Der er vi rett og slett uenige, man finner som regel tid i løpet av et døgn, uansett. Jeg vet også ett og annet om jobb, studiesituasjon. Som man sier, vi får bare være enige om å være uenige. Uansett er ditt argument ikke relevant her, for i TS' tilfelle så har tydeligvis han her et hav av tid og anledning til å svare. Men likevel velger han altså å la det gå et helt døgn. Endret 22. februar 2022 av sjonkelrolf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #42 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel. Noen av oss har krevende jobber, ofte ikke hjemme/ferdig før veldig sent etter å ha startet 08, så at det kan gå til dagen etter før enkelte ting som ikke haster kan skje. Om alt er bra når de er sammen og det ikke var noe som må avklares umiddelbart hun lurte på, så ser jeg ikke helt problemet. Det er jo den generelle interessen som teller, svartid på meldinger er bare en del av dette. Anonymkode: 4dd57...a19 Det er selvfølgelig helt greit, men hvis du har lest innleggene mine så er det altså IKKE tilfellet her😅 TS Anonymkode: a150a...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #43 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg vet ikke. Er man interessert liker man å sende og motta tenker jeg. Anonymkode: 6e186...006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #44 Del Skrevet 22. februar 2022 Kanskje han skulle vente på annen avklaring før han kunne bekrefte tidspunkt til deg el.l..? Min var sein i starten, til ganske langt ut i relasjonen. Tror det handlet om usikkerhet på hvordan han skulle svare. I tillegg til at han liker/trenger alenetid, så jeg pepret ham ikke akkurat med meldinger. Etterhvert som vi ble mer kjent har han blitt veldig etterrettelig. Svarer raskt og mer utfyllende, og vi deler oftest også litt info om dagene våre samtidig som vi planlegger avtale. Jeg syntes det var vanskelig med så ustabil respons, og ble veldig usikker. Men hver gang vi møttes var han like engasjert og tilstedeværende, så jeg lærte meg jo også at ingenting var forandret selv om jeg ikke fikk svar på melding på en uke. Anonymkode: eeb4f...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 22. februar 2022 #45 Del Skrevet 22. februar 2022 Det er ikke sånn at man skal kunne forvente at man svarer med en eneste gang på hver melding. Men hvis man allerede i de første meldingsutvekslingene begynner å drøye et døgn før man svarer på en melding man får, så mener i hvert fall jeg at man har kommet ganskje skjevt ut. Førsteinntrykket av den personen blir deretter, og det er ikke et positivt førsteinntrykk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #46 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg hadde bare spurt han hvorfor han bruker så lang tid på å svare:) Eventuelt ringt han. Kan man ikke gjøre sånt i et forhold fordi han føler seg kvelt kan det være det samme. Anonymkode: 76632...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #47 Del Skrevet 28. februar 2022 Hvorfor må man hele tiden og stadig vekk sende masse meldinger ? Jeg orker ikke alle disse meldingene. Kan man ikke bare være sammen når man er sammen da, og ikke mase sånn når man ikke er det ? Det behøver ikke bety at det er noe galt med forholdet.... Anonymkode: a92df...531 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #48 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor må man hele tiden og stadig vekk sende masse meldinger ? Jeg orker ikke alle disse meldingene. Kan man ikke bare være sammen når man er sammen da, og ikke mase sånn når man ikke er det ? Det behøver ikke bety at det er noe galt med forholdet.... Anonymkode: a92df...531 Herregud, les tråden og HI. Du har jo misforstått totalt. Anonymkode: a150a...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #49 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 15.16): Men hva godt kommer ut av å bruke et døgn på å svare så «langt» inn i datingrelasjonen? Forstår det virkelig ikke. Bør jeg kanskje «spille med» å vente like lenge med å svare? TS Anonymkode: a150a...d89 Ja, det hadde jeg gjort. Men ikke som en del av et spill, men som i at man får det man gir. Jeg hadde ikke giddi å prioritert å svare kjappest mulig til en som bruker et døgn på å svare meg. Jeg hadde svart like lunkent tilbake,og på den måten fått sett om han faktisk er interessert eller ikke, og om det her er er slags tåpelig spill. Jeg ville voktet meg for å gå inn i en relasjon med en som spiller spill så sent i en relasjon. En god relasjon skal bestå av likevekt og sy begge parter gir og tar like mye, og jeg syns ikke det er et godt tegn dersom en av partene stadig prøver å få et overtak. Anonymkode: 83eef...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:20 #50 Del Skrevet søndag kl 10:20 1 døgn er alt for lenge. Hvordan endte dette? Anonymkode: 82084...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 11:26 #51 Del Skrevet søndag kl 11:26 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 14.56): Litt nysgjerrig, etter å ha snakket med et par venninner om dette. Jeg dater en fyr, vi har møttes over et par måneders tid. Alt er fint og bra når vi er sammen, og han er veldig flink til å vise interesse og alt det der. Men - annenhver uke har jeg barn, og da møtes vi foreløpig ikke. Likevel har vi litt kontakt da, men da kan han finne på å ta seg GOD tid på melding. Han kan for eksempel spørre meg om noe, jeg svarer og må da vente i opptil 1 døgn før han svarer tilbake. Jeg syntes 1 døgn er veldig lenge å bruke på å svare. Han er jo på mobilen hele tiden (han har ikke en A4 jobb). Det går greit, da jeg ikke akkurat er stormforelsket (enda), men jeg undrer meg litt over dette her. En venninne sier at jeg bare må droppe han asap, da han åpenbart ikke er så keen. En annen sier at jeg må se på hvordan vi har det når vi er sammen og hvorvidt han tar insj til å faktisk sees og bli kjent (og det gjør han jo). Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: a150a...d89 En mann som ikke tar seg tid, eller svarer innen rimelig tid hadde jeg tenkt ikke var interessert. Det er totalt turn-off for meg om han plutselig ikke svarer.... Da hadde jeg tenkt at han ikke er seriøs og bare leker... Da er det jo bedre om han venter med å svare til han har tid, med mindre dere sender mye meldinger. Da er det noe annet føler jeg. Forventer ikke at en mann skal stå på pinne for meg heller. Så det er helt klart en forskjell i kommunikasjon her. Endret søndag kl 11:28 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:03 #52 Del Skrevet søndag kl 15:03 AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 14.56): Litt nysgjerrig, etter å ha snakket med et par venninner om dette. Jeg dater en fyr, vi har møttes over et par måneders tid. Alt er fint og bra når vi er sammen, og han er veldig flink til å vise interesse og alt det der. Men - annenhver uke har jeg barn, og da møtes vi foreløpig ikke. Likevel har vi litt kontakt da, men da kan han finne på å ta seg GOD tid på melding. Han kan for eksempel spørre meg om noe, jeg svarer og må da vente i opptil 1 døgn før han svarer tilbake. Jeg syntes 1 døgn er veldig lenge å bruke på å svare. Han er jo på mobilen hele tiden (han har ikke en A4 jobb). Det går greit, da jeg ikke akkurat er stormforelsket (enda), men jeg undrer meg litt over dette her. En venninne sier at jeg bare må droppe han asap, da han åpenbart ikke er så keen. En annen sier at jeg må se på hvordan vi har det når vi er sammen og hvorvidt han tar insj til å faktisk sees og bli kjent (og det gjør han jo). Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: a150a...d89 Om dette er slik det alltid har vært, så hadde jeg kanskje fortalt han at jeg har oppdaget et behov for å vite hva han tenker fordi den kommunikasjonen gjør meg usikker. Om dette er en endring i måten dere har kommunisert på, ville jeg trukket meg unna uten å stille noe spørsmål. Jeg hadde tenkt at det enten var et spill eller manglende interesse. Det ville vært opp til han å komme tilbake til meg, for det var ikke jeg som begynte å lage avstand. Anonymkode: ee980...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå