Hulderen Skrevet 22. februar 2022 #21 Del Skrevet 22. februar 2022 Han har vel ikke så stort behov for kontakt når dere ikke er sammen. Han får dekt det behovet når dere ser hverandre. Det trenger ikke å bety at han ikke er interessert i deg, bare at han føler seg så trygg på forholdet deres at han ikke trenger særlig kontakt utenom. Ikke begynn noe spill. Men du trenger ikke å ta kontakt bare for å kontakte ham, med mindre det er noe dere skal avtale. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #22 Del Skrevet 22. februar 2022 Det der hadde jeg ikke giddet, men når jeg leser om dating på KG er jeg virkelig ekstremt glad for å ikke være i det markedet. Dette skaper jo bare usikkerhet hos deg, og hva er vitsen? Hvorfor ønsker man å starte et forhold med usikkerhet? Jeg tipper han ikke er særlig interessert, men han må jo gi deg det du vil ha for at du ikke skal forsvinne, derfor fremstår han som interessert når dere er sammen og kan ignorere deg ellers. Sånn kan han holde på frem til han treffer noen han faktisk er interessert i. Anonymkode: 362a2...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #23 Del Skrevet 22. februar 2022 Hulderen skrev (4 minutter siden): Han har vel ikke så stort behov for kontakt når dere ikke er sammen. Han får dekt det behovet når dere ser hverandre. Det trenger ikke å bety at han ikke er interessert i deg, bare at han føler seg så trygg på forholdet deres at han ikke trenger særlig kontakt utenom. Ikke begynn noe spill. Men du trenger ikke å ta kontakt bare for å kontakte ham, med mindre det er noe dere skal avtale. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det der hadde jeg ikke giddet, men når jeg leser om dating på KG er jeg virkelig ekstremt glad for å ikke være i det markedet. Dette skaper jo bare usikkerhet hos deg, og hva er vitsen? Hvorfor ønsker man å starte et forhold med usikkerhet? Jeg tipper han ikke er særlig interessert, men han må jo gi deg det du vil ha for at du ikke skal forsvinne, derfor fremstår han som interessert når dere er sammen og kan ignorere deg ellers. Sånn kan han holde på frem til han treffer noen han faktisk er interessert i. Anonymkode: 362a2...d1b Jeg må bare understreke at det er HAN som tok første kontakten her, og spørsmålet var at han lurte på hvilken dag det passet å sees neste gang. Jeg svarte og deretter tok det altså 1 døgn å få svar fra han igjen. Så det er ikke slik at jeg sender meningsløse meldinger bare for å chatte, faktisk sender jeg aldri noe slikt med mindre det er noe helt konkret om neste treff. TS Anonymkode: a150a...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #24 Del Skrevet 22. februar 2022 Vent litt. Bare den uka du har barn drøyer han og ikke stresser? Så da er han vel ikke redd for konkurranse den uka for den uka er du rimelig opptatt kanskje. Anonymkode: 6e186...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #25 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Litt nysgjerrig, etter å ha snakket med et par venninner om dette. Jeg dater en fyr, vi har møttes over et par måneders tid. Alt er fint og bra når vi er sammen, og han er veldig flink til å vise interesse og alt det der. Men - annenhver uke har jeg barn, og da møtes vi foreløpig ikke. Likevel har vi litt kontakt da, men da kan han finne på å ta seg GOD tid på melding. Han kan for eksempel spørre meg om noe, jeg svarer og må da vente i opptil 1 døgn før han svarer tilbake. Jeg syntes 1 døgn er veldig lenge å bruke på å svare. Han er jo på mobilen hele tiden (han har ikke en A4 jobb). Det går greit, da jeg ikke akkurat er stormforelsket (enda), men jeg undrer meg litt over dette her. En venninne sier at jeg bare må droppe han asap, da han åpenbart ikke er så keen. En annen sier at jeg må se på hvordan vi har det når vi er sammen og hvorvidt han tar insj til å faktisk sees og bli kjent (og det gjør han jo). Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: a150a...d89 Som mann kan jeg si for egen del at jeg er veldig svak på melding og teksting. Jeg bruker det kun for å sette opp dates og det praktiske. Jeg er veldig hyggelig, snakkesalig og imøtekommende ansikt til ansikt. Det er kanskje også en av grunnene til at jeg fortsatt er singel😅 Anonymkode: 59953...4dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #26 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som mann kan jeg si for egen del at jeg er veldig svak på melding og teksting. Jeg bruker det kun for å sette opp dates og det praktiske. Jeg er veldig hyggelig, snakkesalig og imøtekommende ansikt til ansikt. Det er kanskje også en av grunnene til at jeg fortsatt er singel😅 Anonymkode: 59953...4dc Det er helt greit egentlig, men når du da først skal planlegge å sette opp en date, så er det kanskje lurt å svare innen en dag hvertfall - når du har fått svar på når det passer for daten?😁 For det er dét som er tilfellet her. Anonymkode: a150a...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 22. februar 2022 #27 Del Skrevet 22. februar 2022 Et døgn er i utgangspunktet altfor lenge, hvis det ikke er helt spesielle årsaker til det, som at man er veldig opptatt på jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #28 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vent litt. Bare den uka du har barn drøyer han og ikke stresser? Så da er han vel ikke redd for konkurranse den uka for den uka er du rimelig opptatt kanskje. Anonymkode: 6e186...006 Nei, akkurat denne gangen var det den uken jeg har barnefri. Nå kommer det litt informasjon fordelt over flere innlegg i tråden, så ble kanskje litt surr fra min side, beklager:( TS Anonymkode: a150a...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #29 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt greit egentlig, men når du da først skal planlegge å sette opp en date, så er det kanskje lurt å svare innen en dag hvertfall - når du har fått svar på når det passer for daten?😁 For det er dét som er tilfellet her. Anonymkode: a150a...d89 Absolutt, jeg svarer selvfølgelig raskt dersom jeg er i en datingfase, er interessert nok og vil planlegge date. Jeg tenkte mer på typ "idag så jeg en spurv og tenkte på deg", sånne hverdagslige meldinger, smalltalk som ikke har en funksjon. Anonymkode: 59953...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #30 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Absolutt, jeg svarer selvfølgelig raskt dersom jeg er i en datingfase, er interessert nok og vil planlegge date. Jeg tenkte mer på typ "idag så jeg en spurv og tenkte på deg", sånne hverdagslige meldinger, smalltalk som ikke har en funksjon. Anonymkode: 59953...4dc Ja, men som jeg skrev, så er det jo ikke smalltalk det er snakk om😅 Vi smalltalker aldri på melding noen av oss. TS Anonymkode: a150a...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #31 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men som jeg skrev, så er det jo ikke smalltalk det er snakk om😅 Vi smalltalker aldri på melding noen av oss. TS Anonymkode: a150a...d89 Ja, da hadde jeg svart. Er ikke uhøflig😉 Anonymkode: 59953...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 22. februar 2022 #32 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg synes det er greit å sende et par meldinger, i hvert fall, før jeg evt. treffer ei. Og da kan det være en fordel om man klarer å klemme ut et par meldinger ila. dagen, i det minste... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #33 Del Skrevet 22. februar 2022 sjonkelrolf skrev (7 minutter siden): Jeg synes det er greit å sende et par meldinger, i hvert fall, før jeg evt. treffer ei. Og da kan det være en fordel om man klarer å klemme ut et par meldinger ila. dagen, i det minste... Vi har datet i et par måneder allerede, og møttes ikke via en datingapp. TS Anonymkode: a150a...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 22. februar 2022 #34 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har datet i et par måneder allerede, og møttes ikke via en datingapp. TS Anonymkode: a150a...d89 Da er det i hvert fall sær oppførsel. Uansett hvor opptatt man er, på en vanlig hverdag klarer man lett å svare innen samme dag, i det minste. Men gjør som jeg foreslo, begynn å drøye et døgn med å svare, du og. Får du en reaksjon på det kan du sende den tilbake rett i fleisen hans 😛 som i "ja, men sånn har jo du holdt på med hele tiden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #35 Del Skrevet 22. februar 2022 sjonkelrolf skrev (16 minutter siden): Da er det i hvert fall sær oppførsel. Uansett hvor opptatt man er, på en vanlig hverdag klarer man lett å svare innen samme dag, i det minste. Men gjør som jeg foreslo, begynn å drøye et døgn med å svare, du og. Får du en reaksjon på det kan du sende den tilbake rett i fleisen hans 😛 som i "ja, men sånn har jo du holdt på med hele tiden". Vel. Noen av oss har krevende jobber, ofte ikke hjemme/ferdig før veldig sent etter å ha startet 08, så at det kan gå til dagen etter før enkelte ting som ikke haster kan skje. Om alt er bra når de er sammen og det ikke var noe som må avklares umiddelbart hun lurte på, så ser jeg ikke helt problemet. Det er jo den generelle interessen som teller, svartid på meldinger er bare en del av dette. Anonymkode: 4dd57...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 22. februar 2022 #36 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel. Noen av oss har krevende jobber, ofte ikke hjemme/ferdig før veldig sent etter å ha startet 08, så at det kan gå til dagen etter før enkelte ting som ikke haster kan skje. Anonymkode: 4dd57...a19 Vel, jeg har også hatt krevende jobber/studier der det går i ett fra morgen til natt. Men jeg har fremdeles, i løpet av en hel dag, funnet tid til å svare hvis det har vært viktig og interessant nok. For man har pusterom nå og da i løpet av en hel dag. Det handler kun om prioritering og interesse. Så argumentet ditt holder ikke vann. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #37 Del Skrevet 22. februar 2022 Hulderen skrev (1 time siden): Han har vel ikke så stort behov for kontakt når dere ikke er sammen. Han får dekt det behovet når dere ser hverandre. Det trenger ikke å bety at han ikke er interessert i deg, bare at han føler seg så trygg på forholdet deres at han ikke trenger særlig kontakt utenom. Ikke begynn noe spill. Men du trenger ikke å ta kontakt bare for å kontakte ham, med mindre det er noe dere skal avtale. Jepp. Jeg er med en sånn. Vi har snakket om det å han er intressert men han er så utrolig dårlig på mld. Begynner å bli vant til det men for 6 mnd siden holdt jeg på å bli helt gal. Enig ang å ikke begynne noe spill… for jeg tror ikke han driver noe spill. Anonymkode: 4055c...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #38 Del Skrevet 22. februar 2022 sjonkelrolf skrev (36 minutter siden): Vel, jeg har også hatt krevende jobber/studier der det går i ett fra morgen til natt. Men jeg har fremdeles, i løpet av en hel dag, funnet tid til å svare hvis det har vært viktig og interessant nok. For man har pusterom nå og da i løpet av en hel dag. Det handler kun om prioritering og interesse. Så argumentet ditt holder ikke vann. Argumentet holder nok vann, for har du faktisk hatt pusterom i løpet av en dag, så har du jo hatt anledning til å svare. Men enkelte jobber har ikke slikt pusterom, og enkelte av dem har jeg hatt i fortiden. Uansett bør det ikke spille noen rolle om man svarer dagen etter så lenge det ikke er en avtale som f. eks. må avtales raskt hvis man f. eks. skal bestille noe sammen. Det som teller er at totalinteressen virker god nok. Gjør den ikke det er jo det jo ikke liv laga, men jeg kan ikke helt se at litt sent svar på sms alene skal tilsi manglende interesse fra hans side, så lenge alt annet er bra. Anonymkode: 4dd57...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 22. februar 2022 #39 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Argumentet holder nok vann, for har du faktisk hatt pusterom i løpet av en dag, så har du jo hatt anledning til å svare. Men enkelte jobber har ikke slikt pusterom, og enkelte av dem har jeg hatt i fortiden. Anonymkode: 4dd57...a19 Ingen jobber er slik at man ikke har pusterom i løpet av en hel dag. Det er verken forsvarlig eller lovlig. Og er man interessert nok, så har man det i bakhodet. Så nei, argumentet holder ikke. Endret 22. februar 2022 av sjonkelrolf 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #40 Del Skrevet 22. februar 2022 sjonkelrolf skrev (4 minutter siden): Ingen jobber er slik at man ikke har pusterom i løpet av en hel dag. Det er verken forsvarlig eller lovlig. Og er man interessert nok, så har man det i bakhodet. Så nei, argumentet holder ikke. Det vet du ikke en tøddel om. For joda, de finnes (Men det er jo en av grunnene til at jeg sluttet - at det ikke var pusterom). Lovlig? Mange arbeidsgivere tørker seg nærmest bak med AML og andre avtaler, det er et faktum i dagens arbeidsliv. Derfor bør man forsøke å finne arbeidsgivere som ikke holder på sånn. Men nok om det, for poenget her er at det ikke bør være et problem med litt sent svar på ikke så viktige ting, så lenge relasjonen ellers er bra. Anonymkode: 4dd57...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå