Punhunter Skrevet 22. februar 2022 #41 Del Skrevet 22. februar 2022 21 hours ago, QueenQ said: Sånn går det når staten fjerner isolasjonsplikten og lar enkeltpersoner bestemme selv. Folk skal helst på jobb også, selv som smittet. Eller bli tvunget av arbeidsgiver, som i mitt tilfelle. 😠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 22. februar 2022 #42 Del Skrevet 22. februar 2022 Punhunter skrev (37 minutter siden): Eller bli tvunget av arbeidsgiver, som i mitt tilfelle. 😠 Du er sikkert ikke den eneste med en slik arbeidsgiver, dessverre😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2022 #43 Del Skrevet 22. februar 2022 Punhunter skrev (1 time siden): Eller bli tvunget av arbeidsgiver, som i mitt tilfelle. 😠 Må du gå på jobb med påvist corona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 22. februar 2022 #44 Del Skrevet 22. februar 2022 Tough cookie skrev (23 timer siden): Min venninne testet positivt lørdag kveld, og formen har vært litt sår hals og litt snufsete. I dag hadde hun time hos massør og dit gikk hun selv om hun smitter. Jeg synes det er egoistisk og hun kan smitte massøren og andre som befinner seg i lokalet. Jeg sa at hun måtte gi beskjed om at hun var smittet, men hun skjønte ikke hvorfor hun skulle det siden alle skal smittes. Hva mener dere? helt greit det, er bare 4 dager man skal holde seg hjemme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 22. februar 2022 #45 Del Skrevet 22. februar 2022 24 minutter siden, Djungelvrål said: Må du gå på jobb med påvist corona? Ja, men kastet opp så fikk gå hjem igjen. Kollegaen min er fremdeles på jobb, også med korona 👍 Det er visst helt uaktuelt for sjefen min å stenge. Selv om det er en plass vi selger mat. Og ja, jeg søker ny jobb. Har gjort det en stund men ikke lett " i disse tider "... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antonetta Skrevet 22. februar 2022 #46 Del Skrevet 22. februar 2022 Kjempe egoistisk😳 synes det skulle vert påbud om 4 - daga isolasjon og bot for de som ikke holdt det🙈 de tok det vekk alt for fort. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2022 #47 Del Skrevet 22. februar 2022 Punhunter skrev (2 timer siden): Ja, men kastet opp så fikk gå hjem igjen. Kollegaen min er fremdeles på jobb, også med korona 👍 Det er visst helt uaktuelt for sjefen min å stenge. Selv om det er en plass vi selger mat. Og ja, jeg søker ny jobb. Har gjort det en stund men ikke lett " i disse tider "... Herregud 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #48 Del Skrevet 22. februar 2022 cas12 skrev (7 timer siden): helt greit det, er bare 4 dager man skal holde seg hjemme nå Hun holdt seg hjemme mindre enn 48 timer Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 22. februar 2022 #49 Del Skrevet 22. februar 2022 Tough cookie skrev (Akkurat nå): Hun holdt seg hjemme mindre enn 48 timer Ts da er jeg mer enig med deg. Da er det ikke greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg