Chelsea Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 Hvor lenge etter at symptomene er over kan man starte med trening igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 Hvorfor skal du vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mango1234 Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg har trent lett hjemme gjennom hele «forløpet», jeg. Har ikke vert særlig syk da, men litt vond hals og hodeverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 20. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 20. februar 2022 Kaktusogsol skrev (1 time siden): Hvorfor skal du vente? Bare hørt at man kan få en runde til med influensaaktige symptomer hvis man starter for tidlig men dette kan jo være individelt. Glem jeg spurte. Jeg prøver meg frem 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 Chelsea skrev (2 timer siden): Hvor lenge etter at symptomene er over kan man starte med trening igjen? Minst 10 dager med hvile 7 dager uten symptomer er anbefalt før man starter med lett aktivitet. https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-ved-ulike-sykdommer/trening-etter-covid-19/?page=all 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odyssinous Skrevet 21. februar 2022 #6 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg startet med helt normale, harde intervaller og styrketrening dagen etter jeg ble syk. Jeg følte meg bedre så da er ikke jeg typen som klarer å sitte i ro Stikk i strid med alle anbefalinger, men jeg lever fortsatt. Har ikke merket noe som helst negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talentedmrripley Skrevet 21. februar 2022 #7 Del Skrevet 21. februar 2022 Kruger gikk jo 30km i iskald storm i OL like etter korona, så burde være mulig å prøve seg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matsats Skrevet 21. februar 2022 #8 Del Skrevet 21. februar 2022 Når du er frisk (ingen symptomer under halsen). Samme som enhver annen luftveissykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg