Gjest pålandjorda Skrevet 9. februar #161 Skrevet 9. februar Stått vannski med Johan Olav Koss på 90-tallet🤭🫣. Han var en dårlig lærer 😁🌊🐠🏄♀️.
Tamtms Skrevet 10. februar #163 Skrevet 10. februar Har møtt flere. Tor Endresen, utrolig snill, hyggelig og omgjengelig fyr! Linn Skåber, super hyggelig og lite høytidelig. Harald Eia, morsom og hyggelig. Morten Ramm, hyggelig og tok seg tid til en prat. Terje Sporsheim, hyggelig og blid. Har sikkert truffet på flere også, men kan ikke komme på noen som har vært ufine eller overlegne:)
Chlypa Skrevet 14. februar #164 Skrevet 14. februar Jeg leide ut en gang en bil til Per Sandberg da han var minister. Forventa oppgradering type "vet du ikke hvem jeg er, jeg skal ta jobben din'
Tough cookie Skrevet 16. februar #165 Skrevet 16. februar (endret) Møtte Petter Pilgaard på en 7/11 i Stockholm en gang, omringet av smårips med andenebb og silikon. Han var høy både på seg selv og av andre ting. Dette var lenge før han møtte Vendela på Farmen. Møtte Alex Rosén på Gloppen Hotell i Sandane for 5-6 år siden, og han var like sprudlende som han er på tv. Endret 16. februar av Tough cookie 2
Djungelvrål Skrevet 16. februar #166 Skrevet 16. februar Tough cookie skrev (3 timer siden): Møtte Petter Pilgaard på en 7/11 i Stockholm en gang, omringet av smårips med andenebb og silikon. Han var høy både på seg selv og av andre ting. Dette var lenge før han møtte Vendela på Farmen. Møtte Alex Rosén på Gloppen Hotell i Sandane for 5-6 år siden, og han var like sprudlende som han er på tv. Har en drøm om å havne på fest med han engang. 🤩 Men mistenker at han er litt mye
Summerbird1 Skrevet 16. februar #167 Skrevet 16. februar K.B. skrev (På 30.10.2023 den 2.08): Jeg kjøpte leiligheten til Vera Michalsen i 2002-2003. Hyggelig dame, men omstendighetene under salget var jo litt kjipt, mener det var skilsmisse. Har ellers møtt flere kjendiser en jeg kan nevne, jobbet i utelivsbransjen og hotell, da ser du masse kjendiser av diverse slag. Jeg kan ikke si at jeg har noen spesielle historier. Mange Amerikanske kjendiser synes det er rart at ikke alle kjenner de igjen eller anerkjenner at de er kjendiser. Ser at Skavlan er nevnt flere ganger som gretten type, stemmer godt med min erfaring også.. Jeg husker Vera fra "God Elg" på fredagene, på 90-tallet 😄. Gøy å få opp det minnet
Tough cookie Skrevet 16. februar #168 Skrevet 16. februar Djungelvrål skrev (3 timer siden): Har en drøm om å havne på fest med han engang. 🤩 Men mistenker at han er litt mye Han hadde jo skikkelig "dra til tryne" på den tiden, jobbet vel litt innen finans og festet mye sammen med bimboer. 1
Tough cookie Skrevet 16. februar #169 Skrevet 16. februar Summerbird1 skrev (1 time siden): Jeg husker Vera fra "God Elg" på fredagene, på 90-tallet 😄. Gøy å få opp det minnet Hun er ikke blant oss lenger desverre. Døde av kreft alt for tidlig. 14
lillelily Skrevet 10. august #170 Skrevet 10. august (endret) Tough cookie skrev (På 16.2.2025 den 12.44): Møtte Petter Pilgaard på en 7/11 i Stockholm en gang, omringet av smårips med andenebb og silikon. Han var høy både på seg selv og av andre ting. Dette var lenge før han møtte Vendela på Farmen. Møtte Alex Rosén på Gloppen Hotell i Sandane for 5-6 år siden, og han var like sprudlende som han er på tv. Var vel like etter han var med på Paradise hotel, som du også skrev på side 1 🤭 Edit - Får ikke bort tomme spoilere 😅 Spoiler Spoiler Endret 10. august av lillelily 1
Svartfugl Skrevet 10. august #171 Skrevet 10. august Tunique skrev (På 1.12.2023 den 22.12): Arne Hjetnes er kjernekar Enig! Skikkelig trivelig og sjarmerende type.
Hydrium Skrevet 10. august #172 Skrevet 10. august Møtte Per Christian Ellefsen for mange år siden på meny tåsen. Vinket og han sa "hei" og jeg svarte " HEI ELLING!!!!!" Skammer meg den dag i dag. I fjor så jeg Hallgeir fra luksusfellen, følte vel litt på skam fordi jeg hadde kasta bort en formue på normal så jeg hilste, han hilste tilbake. Virka hyggelig. Veldig høy, han er to meter liksom. Gikk på det sentere på slependen hver gang jeg besøkte søstera mi før, bare for å se Kalle fordi hun hadde sett han der flere ganger, men traff han aldri, han virker så hyggelig. De var alle veldig hyggelige.
Lizzybelle Skrevet 10. august #173 Skrevet 10. august Liv Ullmann handlet hos meg i en bokhandel noen sommere. Veldig hyggelig dame. Sandra Lyng Haugen var også innom der, veldig søt og hyggelig. Ari Behn møtte jeg også, veldig hyggelig og litt flørtete. Endte opp på samme fest som Eli og Carl I Hagen, hun var veldig hyggelig og syntes jeg var bedårende hehe. Han var hyggelig og høflig. 5
Klatrepia Skrevet 10. august #174 Skrevet 10. august (endret) Anita Hegerland- veldig søt dame! Ola Conny ved et par anledninger. Veldig hyggelig fyr, og mer oppegående enn på tv. Han overrasket meg mest, og det positivt. -Andreas Holzweiler- kjempehyggelig, dog en flørtepus -Jamina Blipp er veldig søt, og Stian var veldig hyggelig. -Jarle Bernhoft-høy på seg selv mildt sagt! Tror han er guds gave til kvinnen -Øyvind Loven for mange år siden. Blærete type. Og jeg er fra samme område selv. -Helene Spilling er helt nydelig. Litt reservert. -josef i Madcon har jeg vokst opp med, så litt gøy han spotta meg i et stort publikum på et arrangement og det jomte ut et «hei» i mikrofonen til meg. Endret 11. august av Klatrepia 2
Skrottefar Skrevet 11. august #175 Skrevet 11. august Klatrepia skrev (10 timer siden): Øystein Loven for mange år siden. Blærete type. Og jeg er fra samme område selv. Du mener vel Øyvind Loven fra Morgenklubben med Loven & Co? 😛 Han kan også av og til virke blærete på radioen, så at han er det i virkeligheten også forundrer meg ikke 1
Klatrepia Skrevet 11. august #176 Skrevet 11. august Skrottefar skrev (5 timer siden): Du mener vel Øyvind Loven fra Morgenklubben med Loven & Co? 😛 Han kan også av og til virke blærete på radioen, så at han er det i virkeligheten også forundrer meg ikke Autokorrekt! Øyvind loven selvsagt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå