Gå til innhold

KJENDISER -In real life 🤩

Nor

Anbefalte innlegg

Gjest pålandjorda

Stått vannski med Johan Olav Koss på 90-tallet🤭🫣.  Han var en dårlig lærer 😁🌊🐠🏄‍♀️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har møtt flere. Tor Endresen, utrolig snill, hyggelig og omgjengelig fyr! Linn Skåber, super hyggelig og lite høytidelig. Harald Eia, morsom og hyggelig. Morten Ramm, hyggelig og tok seg tid til en prat. Terje Sporsheim, hyggelig og blid. Har sikkert truffet på flere også, men kan ikke komme på noen som har vært ufine eller overlegne:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leide ut en gang en bil til Per Sandberg da han var minister. Forventa oppgradering type "vet du ikke hvem jeg er, jeg skal ta jobben din'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte Petter Pilgaard på en 7/11 i Stockholm en gang, omringet av smårips med andenebb og silikon. Han var høy både på seg selv og av andre ting.

Dette var lenge før han møtte Vendela på Farmen.

Møtte Alex Rosén på Gloppen Hotell i Sandane for 5-6 år siden, og han var like sprudlende som han er på tv.

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 timer siden):

Møtte Petter Pilgaard på en 7/11 i Stockholm en gang, omringet av smårips med andenebb og silikon. Han var høy både på seg selv og av andre ting.

Dette var lenge før han møtte Vendela på Farmen.

Møtte Alex Rosén på Gloppen Hotell i Sandane for 5-6 år siden, og han var like sprudlende som han er på tv.

Har en drøm om å havne på fest med han engang.  🤩 Men mistenker at han er litt mye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K.B. skrev (På 30.10.2023 den 2.08):

Jeg kjøpte leiligheten til Vera Michalsen i 2002-2003. Hyggelig dame, men omstendighetene under salget var jo litt kjipt, mener det var skilsmisse. 
Har ellers møtt flere kjendiser en jeg kan nevne, jobbet i utelivsbransjen og hotell, da ser du masse kjendiser av diverse slag. Jeg kan ikke si at jeg har noen spesielle historier. Mange Amerikanske kjendiser synes det er rart at ikke alle kjenner de igjen eller anerkjenner at de er kjendiser. Ser at Skavlan er nevnt flere ganger som gretten type, stemmer godt med min erfaring også..

Jeg husker Vera fra "God Elg" på fredagene, på 90-tallet 😄. Gøy å få opp det minnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Har en drøm om å havne på fest med han engang.  🤩 Men mistenker at han er litt mye 

Han hadde jo skikkelig "dra til tryne" på den tiden, jobbet vel litt innen finans og festet mye sammen med bimboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summerbird1 skrev (1 time siden):

Jeg husker Vera fra "God Elg" på fredagene, på 90-tallet 😄. Gøy å få opp det minnet

Hun er ikke blant oss lenger desverre. Døde av kreft alt for tidlig.

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...